Bästa Låten på The Games nya platta L.A.X?
skriv era bästa låtar och gärna motivera varför :)
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
så många bra låtar! ne men det måste vara Angel, fast bulletproof diaries är inte långt bakom.. grym produktion, grym gästvers, grym text, grym refräng!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
money samt my life
och vem fan är du?
Money Cali Sunshine My life LAX files I den ordningen också!
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
bulletproof , lax files, my life, letter to the king
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
1) Money 2) Bulletproof 3) Angel 4) My Life
JKIBMM
My Life, LAX Files & Letter to the king
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
inte mkt letter to the king ?
Redaktionen
2008-08-27 13:19
Angel, LAX files, My Life, Dope Boyz mm. Rakt igenom en tung platta med ett fåtal svagare spår.. OT: Jag gillar trådskaparens kommentar/signatur. Tack, har alltid undrat vem som gjort den låten!
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Rec: haha aa tack :)
Ya heard ! For att Ludacris e med pa den och gor det tuuuungt
my life
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Monney. LAX Files Den där Scott Storch proddade låten
Angel hands down
R.I.P J.Dilla & Big Proof!
Money, LAX files och Angel. Sjukt bra album, just nu tycker jag att det är de bästa han gjort. Får se hur de håller i Längden
Angel är fet lyssna på den igenom seriöst och det är grym kvalite bra verse av common btw commons album lär väl bli något det med ? jag kan ha fel men fred <3
Svår fråga fan. Beror på moden. Men Angel, letter to the king, money, my life å sen Game's Pain som jag inte lyckats tröttna på efter 3 månaders dödande av spelning.
Angel var fetat, sen låtarna på bonus cd'n var inte helt fel heller Men knappt några svaga spår på skivan
kan någon lägga upp en track list, samt med producenter. Skivan har ej kommit till min lilla bög stad än. I morgon förhoppningvist!!
GO!!!!!!!!!!!!
Vet inte vad som gör det men jag tycker Dope Boyz är hur tung som helst, har iof inte lyssnat så mycket på skivan ännu men får säga Dope Boyz iaf, återkommer ifall jag ändrar mig
Angel var tyngst. Ya heard med luda va fet, beatet var oxo jävligt bra
The more you sweat in training, the less you bleed in combat!
Fantastisk skiva, låtarna håller hög kvalite. My life Money Ya heard Angel Dope Boys Bulletproof Diaries
Jag tycker att det är rätt sjukt att den här tråden har 25 förslag på L.A.X:s bästa låt, och ingen (rätta mig gärna om jag missade) har ens nämnt "Let Us Live" med Crisette Michelle. Det finns många mycket bra låtar på det här albumet, många värdiga kandidater. Alla har ju också rätt till sin egen åsikt, men att ingen ens har nämnt den här låten är mycket konstigt tycker jag. I min mening är det den överlägset bästa låten. Ett helt sagolikt minimalistikt beat av Scott Storch, det bästa jag hört från honom tror jag. En grym comeback för hans del förövrigt. En refräng som får håret att resa sig. Främst på grund av Crisette Michelles underbart souliga, nästan raspiga, röst. En grym insats från Game också.I should of put down the mic when Rakim left Dre No cleanup hitter so I was stranded on second base I had to steal third motherfucker that's my word There's some Queens niggas try to put me back on the curb Bästa låten på L.A.X. Bästa låten so far 2008. Period.
Hovito baby, no equal baby
My Life, men jag personligen tycker det är hans sämsta skiva hitils... Men iaf ja tycker My Life är bäst sedan Money!
cali sunshine Money Angel LAX Files
money
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
game´s pain
Detta är min forumsignatur
Ingen som säger "House of Pain"? Därför att den tillsammans med "Dope Boys" är tveklöst de tyngsta spåren på albumet.
Hasidic Vibes
LAX Files, money, dope boys är nog dom 3 bästa fast gillar alla låtarna.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Game´s Pain Resten av skivan är en besvikelse, skulle varit mer bangers och bättre beats på resten av skivan.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
let us live och dope boys
My Life, LAX files, Money
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Game's Pain Big dreams Dope Boys Angel
My life, Dope Boys, LAX files, money
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
State of Emergency Angel My Life Det enda som öhvt. gick att lyssna på. Vad har hänt med the Game?
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Tycker faktiskt detta är ett av det bättre på länge med game menmen ;P kanske bara faller mig i smaken
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Av det jag hört tycker jag förra skivan hade mkt starkare spår...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bulletproof Diaries My Life California Sunshine
ch
har ni hört synthen på state of emergency(sick beat f.ö.)? otroligt, det var bästa låten
Vila I Frid Tony Snow
Big dream Cali sunshine Dope boys
"Charge it to the game, Ill bill myself"
Letter To the king, Den och dope boys var dom enda som var bra på albumet. Tröttnat stort på Game.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Nästan hela albumet håller riktigt hög kvalitet (som vanligt när det handlar om game), men dom som sticker ut lite extra är; Lax Files State of Emergency Angel Let us Live Dope boys Några mindre bra; Camera Phone Gentleman's Affair Touchdown Intro/outro tycker jag också skulle kunna vara bättre.
Producent
2008-10-30 15:13
state of emergency och lax files... money kommer väl på en tredje plats. det scott storch proddade beatet är ju skamligt. förstår inte hur scott storch väljer att leva med sig själv med att ha med det fattiga beatet på the games platta.. det duger fan nästan till att ha på ett mixtape. 2 synthljud och några fattiga trummor.. hade mer respekt för honom som producent innan jag hörde den där skiten.
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
överdriver du inte lite nu? visst fan är det inte de bästa beatet men jag tycker de flyter på rätt bra =)
BAHA!
My life, Dope boys, State of Emergency osv..