De 25 bästa låtarna från 25/8-25/9! Ny månadsmix av DJ Akilles och Robert Zillén uppe nu på Git SomethingSåhär ser låtlistan ut:Intro: Outkast feat. Goodie Mobb - Git Up, Git OutLL Cool J - Rocking with G.O.A.T.Heltah Seltah - D.I.R.T.Mr. Mecca feat. Blitz & Wildchild - Calm DownCassidy - Neva LieDiamond D - D-I-A-M-O-N-DTermanology - The ChosenM.O.P. - MonsterT.I. - Im IllyFashawn feat. Evidence - Our WayStatik Selektah feat. M.O.P. & Jadakiss - For The cityKanye West - Love LockdownRoyce Da 5'9? - Been Shot DownLudacris feat. Floyd Mayweather - UndisputedConsequence - There Can Only Be OneDou Live feat. Billz & Joell Ortiz - ShootingMadlib feat. Talib Kweli - What It DoLupe Fiasco feat. Pharell, Q-Tip & Sarah Green - Paris Tokyo (Remix)Reks feat. Termanology & Skyzoo - Money On The Ave (Remix)Big Wy feat. Mack 10, Jim Jones & The Game - Big Boys (Remix)Jake One feat. Freeway & Brother Ali - The TruthA.B.N. - 3-16sEdgar Allen Floe - PressureDevin The Dude - El Grande NalgasSolange feat. Wale - Fuck The Industry (Remix)Lämna gärna en kommentar på bloggen!