I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Erfarenheter av Amazon.com?!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-10-07 12:32

Erfarenheter av Amazon.com?!

Ja, någon som beställt från dem?

Leveranstid, vart landar leveransen, rätt varor, prisvärt etc. hur bra är det?

Tack på förhand!

jaa, det är säkert i fel forum...

2008-10-07 13:06
också intresserad av det här, någon som har erfarenheter av att beställa från det begagnade sortimentet. är det olika säljare som skickar direkt från sig eller har Amazon hand om alla skivor så att om man beställer 3 olika skivor från 3 olika köpare så får man allt i ett paket med en frakt för allt eller är det separat frakt + paket + leveranstid?
Keep CD alive

2008-10-07 13:12
jag har beställt från amazon.com leveranstid påverkars av tillgängligheten så lägg märke till den när ni beställer.. när ni ska beställa så uppskattar dem även leveranstid ganska exakt. Inget jag beställt har kommit senare än vad dem sagt iaf. Prisvärt.. tja du kan säkert spara några hundralappar beroende på vad du beställer. Vad jag vet så kommer allt i samma paket om du inte väljer att få det separat. Mitt senaste köp hade fått sig en stöt i ena kanten men det e nog snarare budet som varit hårdhänt. Aldrig haft problem med amerikanarna iaf... engelsmännen däremot ser ut att ha klagat en massa.

2008-10-08 16:46
Du kan antingen beställa från amazon eller från en säljare som säljer via amazon.
Köper du från flera olika säljare buntar de ihop det så mkt de kan men det är svårt att få allt i ett paket.
Jag gillar amazon, bra utbud, billigt och har knappt haft några problem.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2008-10-09 00:45
(min platta finns att köpa på amazon, digitalt, lite off topic men men hahah)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-09 08:06
tack, tack. tror jag ger det en chans.