Eminem feat. Dr. Dre & 50 Cent - Crack a Bottle!
Här hittar du den Lät helt okej, gillade Dres vers mer när Eminem rappade den. Dock skön låt! 50 cents vers kunde man ha varit utan dock. But hey, what else can I say? I Love L.A, coz over and above all, its just another day.
Its like a jungle sometime it makes me wonder how I keep from going under - klassisker!
beatet är taget från Wu-Tang Meets Indie Culture - Preservation feat. Aesop Rock, Del Tha Funky Homosapien, dre eller vem det e verkar bara ha gjort om lite med det. Länk till http://www.undergroundhiphop.com/store/detail.asp?=Think-Differently-Music-Dreddy-Kruger-Presents-Wu-Tang-Meets-The-Indie-Culture-Babygrande-Records&UPC=BBG212CD
^^ Dre och Preservation har samplat samma stycke, dom använder ju inte Wu instrumentalen.. det var det första jag tänkte på också dock när demo versionen av denna läckte!
Keep CD alive
hörde ju demo versionen. digga inte att dom sänkt tempot. helt okej låt, nog inget jag kommer lägga på mp3n dock...
PS. länken verkar inte funka, här e en fungerande youtube
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Its like a jungle sometime it makes me wonder how I keep from going under - klassisker!
känns som lite som denna skulle legat på detox o inte kom med..
ye ye ye
ok låt, skulle sitta fint med snoop istället för 50 på låten,
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
^^ Dre och Preservation har samplat samma stycke, dom använder ju inte Wu instrumentalen.. det var det första jag tänkte på också dock när demo versionen av denna läckte! nej nej, det fatta jag också att de inte tagit instrumentalen, men skillnaden på låtarna är marginell, lite fantasilöst i mitt tycke, sen kanske man inte kan kräva att alla producenter ska hålla koll på vilka samplingar som använts.
tyckte de lät bra.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Oj oj 3 huvud monstret den är så jävla fet denna låt... Ni kan ju inte förvänta er en orgasm av varje låt haha
skulle vara bättre om Snoop skulle lägga en vers istället för 50
besviken på ems prestation..
det finns en chat! missa inte den...
Gillar inte den här rösten Eminem kör, lika som han körde på I'm having a relapse... Hoppas han inte kör den här rösten på Relapse.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
mycket sämre än jag hoppades:(
Hörde denna låten på Voice idag. Sjukt att de valt att spela den.
Ja. en kommersiell radiokanal som spelar en singel med världens kändaste rappare, helt galet :S
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
^^ haha sant..
Keep CD alive
lite skön efter några lyssningar
hold your hands in the ayer!
DrKista sen när blev denna låten en singel? Till vilket album? Detta är mest en låt dom slängde iväg för sakens skull. Är detta en singel är jag väldigt besviken. Är du så dum som jag tror att du är?
eminem och 50 cent förstör låten
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Blastboy P19 heheheh tycker också att dre var bäst
doktorn är så jävla grym, kan han inte släppa sin jävla skiva nångång
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
"DrKista sen när blev denna låten en singel? Till vilket album? Detta är mest en låt dom slängde iväg för sakens skull. Är detta en singel är jag väldigt besviken. Är du så dum som jag tror att du är?" Det är väl ganska tydligt att detta är eminems låt. Förstår du inte varför är det du som är dum. Det har hela tiden ryktats om att detta är förstasingeln från Relapse (se t.ex. http://www.nme.com/news/eminem/41918). Att det är en låt dom slängde iväg för sakens skull är ju 100% din egen åsikt. Finns inga intervjuer eller något där det har sagts så vitt jag vet. Vi i S.E.G. är iaf helt nöjda med denna som förstasingel. Betydligt bättre och seriösare än dom 3 senaste (just lose it, without me och the real slim shady) /S.E.G.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Producent
2009-01-16 03:09
etna , min åsikt? Relapse har inte ens ett releasedatum och tror knappast att detta var en planerad förstasingel då Dre har sagt i intervju med någon radiostation att detta enbart var en läcka. Kul dock att dom fixa till den. Eminem rappade både sin egna och Dres vers i läckan.
Snälla kan någon langa upp ny länk, funkar inte för mig.. den här låten e asfet jag vill ha den
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
fbws P19 www.hiphopdx.com du hittar den där
nej detta är ingen officiell singel till relapse. å förresten, på vilket sett e doktorn gerym? doktorn e wack punkt slut. det enda han e bra på e å brygga beats.. hnng
rätt coolt att man hör att em har skrivit det mesta just fr. den första versionen då han även rappar dre´s vers. Jag kommer ihåg gamla bootlegs där eminem rappade som 50 o det slog mig att det är så dem jobbar...att em först skriver o spelar in o sen kör dem andra hans grejer. like whatever...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-01-17 06:47
JeyWey smaksak, han är grym.... .slut
jag diggar den. catchy!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Inte en singel nånstans, även om dem säger det på the vocie när den spelas där , lyssna ubnder dem 8 timmarna arbete i fredags och dwen gick 4-5 gånger, lite coolt med tanke på att det inte e en singel, 50s i get it in hörde jag dock ingen gång, den singeln får de svårt även om den e 700gr bättre nu när den slutgiltiga verisionen e uppe med mixat beat och allt..
BanDiT_King P22 jag tycker den nya versionen är sjukt fräsch och riktigt skön. Den får sina spins!
jag hoppas det med, mm låten blev ju så sjukt mycket bättre när den va färdigmixad