|
|
|
|
|
Jay-Z: "Chris Brown är en död man"
 Jay-Z är rasande.
Jay-Z: "Chris Brown är en död man" Rapstjärnan grymt upprörd över den brutala misshandeln på Rihanna.
Chris Brown har 99 problem - och Jay-Z är ett stort.
Hiphopstjärnan, som gjort hiten "99 Problems", blev rasande när han fick höra om Browns brutala misshandel av sin flickvän, sångerskan Rihanna, som Jay-Z upptäckte och varit en mentor för.
– Han gick i taket, säger en källa enligt New York Post.
– Chris är en död man. Han tjafsade med fel folk, sa Jay-Z enligt tidningen
19-årige Chris Brown häktades misstänkt för misshandel av Rihanna, som lämnades med skador i ansiktet, en sprucken läpp, blodig näsa och bitmärken på ena armen och fingrarna. Eventuellt kan hon tvingas göra plastikoperationer för att återställa sitt en gång så vackra ansikte.
Rihanna har länge varit som en skyddsling för Jay-Z, som gjorde den 20-årige sångerskan till stjärna och var med och både skrev och rappade på superhiten "Umbrella" från 2007. Då sa Rihanna att Jay-Z var tvungen att godkänna alla killar som försökte närma sig henne.
– Jag har just fått veta av en gemensam vän att killar måste prata med Jay först, innan de försöker träffa mig, sa Rihanna till People Magazine då.
– Han är väldigt beskyddande, och han har mitt bästa i åtanke. Om det är en bra kille så vet jag att Jay inte skulle stänga honom ute, men annars skulle han säga nej direkt, skriver New York Post.
Källa
(Inlägget flyttat av Oracle från blandat 2009-02-12 22:25:00)
FAU
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Ursäkta men... HAHAHAHAHHAHA
"Han tjafsade med fel folk"
Svårt att ta detta på allvar alltså
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
|
|
|
word up! assåå? Eventuellt kan hon tvingas göra plastikoperationer för att återställa sitt en gång så vackra ansikte. okeeeeeeeej....
Get Random!
|
|
|
Jay-Z är ju bara för urgullig, han har verkligen Rihanna under sitt Umbrella-ella-ella-eh-eh-eh-eh.
My heart lives in my vagina.
|
|
|
jag tyckte "Chris Brown har 99 problem - och Jay-Z är ett stort." var jävligt roligt sagt.. haha!
FAU
|
Producent
2009-02-12 19:03
|
ptja,
jay-z är ju dock inte en okänd illuminati-anhängare via sitt medlemskap inom Freemason.
och det är väl lite "fel folk" med tanke på deras "makt".
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
|
|
|
ironiskt eftersom jay-z själv var i blåsväder för ett tag sen för att ha "puttat" en brud?
well yes.
|
|
|
Jämfört med Chris Brown så är nog Jay-z "fel folk" faktist...även om Chris säkert kan moonwalka ifrån honom
|
|
|
Inte för att jag tar Jay-Z på så stort allvar men jag skulle inte bli upprörd om Chris råka ut för något, kvinnomisshandlare avskyvärda....
|
|
|
Ursäkta men... HAHAHAHAHHAHA
"Han tjafsade med fel folk"
Svårt att ta detta på allvar alltså
Varfor? Att Jay-Z inte lanserar sig som en gangsterrappare utesluter ju knappast att han har tungt kriminella kontakter. Eller hur menade du?
Jag tror iaf att Chris Brown kommer raka illa ut, oavsett Jay-Z's inblandning. Pa gatan eller i fangelset.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
|
|
|
Hahahahah undertexen till en av bilderna på chris Chris Brown vid sin misshandlarbil.
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
|
|
|
Jag tror Chris kommer att köpa sig ut ur finkan.
Blunted in stockholm
|
|
|
haha ni tror att han får finkan...seriöst? Han lär aldrig ha torskat innan, han är ung, han är rik och en jävla stjärna...följer ni aldrig ngt som händer med kändisar i USA? jag menar ni måste ju ha sett att det krävs endel för alla rappare/kändisar för att faktist spendera riktig tid bakom lås o bom!
Blir säkert nån jävla comminuty service eller ngt liknande!
|
|
|
Tycker han gjorde fel att slå henne, MEN plastikopera sig? HAHA Its just a smack down.. Hon kommer återhämta sig till round 2.
Vaddå "Chris Brown är en död man"? Om Jay-z få Chris Brown mördad så är väl det värre än att slå någon? =P
Jag har ingen personlighet
|
|
|
MRsalesman Vem har sagt att han tror att Chris kommer fa finkan?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
|
|
|
Hahahahah undertexen till en av bilderna på chris
Chris Brown vid sin misshandlarbil. hahaha, typ som Kit, fast misshandlare
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
|
|
|
chris brown vid sin misshandlarbil
hahahhahah sjukt skön ptja,
jay-z är ju dock inte en okänd illuminati-anhängare via sitt medlemskap inom Freemason.
och det är väl lite "fel folk" med tanke på deras "makt". är det sanning?
/ H
|
|
|
hoppas dom spöar skiten ur chris
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
förvånad över att ingen har gjort något skämt av titeln på chris browns "run it" än.. väntar med iver!
/ H
|
|
|
chris brown kanske slog henne med ett umbrella
|
|
|
Jay-Z låter som en kicker...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
|
|
|
Jay-Z leker gangster hahahaha underbart. Han kommer inte göra ett skit..
my name is xelly smelly
|
Producent
2009-02-12 21:00
|
det är då värst vad folket på whoa vet allting :D
|
|
|
Vilka jävla läppar Jay-Z har asså..
Vi är överallt!
|
|
|
Everlast Haha redan, pussy-lips!
my name is xelly smelly
|
|
|
Hade Chris Brown varit tillsammans med typ Courtney Love hade ingen brytt sig. Men Rihanna väcker tydligen ALLAS sympatier här på andra sidan atlanten. Vem bryr sig egentligen om vad kändisarna sysslar med? Skänk pengar till Kvinnojouren eller nåt om ni vill göra någon riktig nytta.
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
Om nu Rihanna behöver en plastikoperation för att fixa sitt "jätteförstörda" ansikte så kan hon ju passa på att förminska pannan lite samtidigt
|
|
|
rihanna är min älskling
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
|
|
|
- haha alltid pressen som ska komma på dessa jävla rader! men ändå hoppas brown får fett med trubbel skulle vara kul att läsa om jay-z drive by @ browns nästa!
|
Producent
2009-02-12 22:02
|
jaa visst skulle det :D för det är så jävla kul med våld och vapen.. fyfan azså :D
|
|
|
jay Z är ju faktiskt en dömd våldsbrottsling och så sent som 99 knivhögg han ju en skivbolags chef i usa.. tror ni inte att han vågar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
haha ni glömmer att det är pressen. tror ärligt inte på att jigga sa "Chris Brown är en död man" kanske att han menade isåfall inom showbiz och att citatet är taget ur sin mening. det låter mkt mer rimligt.
lugna er lite vavaava
och Hatteee P17: nää det är inte sanning. men det spekuleras och konspirations teorierna flödar.
"life's a garden, dig it."
|
|
|
Drama incoming!!1!1!1ett!1!!one!1!666!!!1!1!!
me liek dat!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!
http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
|
|
|
HAHAHAHAH
Jay har hon under sitt paraply.. minst sagt:)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
är ju guld.
hold your hands in the ayer!
|
|
|
Haha Jay vill bara leka han kommer inte göra nåt annars e han största ormen ;)
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
|
|
|
det är då värst vad folket på whoa vet allting :D folket på whoa vet ALLT, iallaf. enligt dem själva :)
"frihet magrar som magar när den hårda skolan ringer in man blir vad man äter säger dom.. så hungriga är ingenting?" - Grioa
|
|
|
jay-z behöver nog inte göra ett skit.
han har säkert 100 underdogs som gör skiten åt honom.. så han kommer säkert inte göra nåt personligen, men det är nog många som skulle göra vadsomhelst för att få en guldstjärna i jay-z's bok :P
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats. Bevismaterial DVD - http://www.bevismaterial.se
|
|
|
Om nu Rihanna behöver en plastikoperation för att fixa sitt "jätteförstörda" ansikte så kan hon ju passa på att förminska pannan lite samtidigt HAHA!!! håller med.........
FAU
|
|
|
vaad jag stör mig på jävla jay-z asså
F.T.W
|
|
|
kan bli intressanta beefs av det här.
SKU - SKU - SKULASON!
|
|
|
Hahahahahah vilka bitches ni är! :D Hade det varit brad pitt och angelina jolie hade ni ryckt på axlarna, så fort folk har rappat på nåns låt är ni uppe på det inom ett par minuter med konspirationsteorier och as a matter of fact-attityder :D
tschickitschicktschicktschick
|
|
|
Mer intressant är om Jay-Z verkligen är medlem i Freemason. Och nej jag tror inte på någon konspirationsteori så fort jag ser den, Bara nyfiken.
Charlie Sheen: "I don’t pay them for sex. I pay them to leave."
|
|
|
jobbigt för JZ om det nu händer chris nånting. Borde inte han bli väldigt misstänkt då med ett sånt uttalande?
fattig grej att hypa överhuvudtaget.
mhm
|
|
|
Fan va töntigt.. Han borde lära sina bitches lite vett istället.. Kan citera Jigga själv med minst 5 rader där han claimar Gorilla-pimpin(vilket betyder att slå sina brudar när det behövs) Vem fan tror han att han e??
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
|
|
|
Men ja, jz har FETT me cash och kan säkert få vem som helst på denna jord "att försvinna" om han nu skulle vilja. Men jag menar, chris brown är inte direkt fattig han heller, har nog råd att skydda sig mot vad som nu skulle tänkas komma.
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
|
|
|
T2dafuckin
Om du orkar så citera gärna jag har aldrig hört han säga det.
|
|
|
Hehe, kul att folk tror han kommer åka in i finkan och leva något jävla prison break
|
|
|
Undrar om Damon Dash signar Chris Brown.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
|
|
|
rapmaster_kekke , jo kanske vågar men har för mycket att förlora ?
|
Producent
2009-02-14 01:12
|
-verbose- P24 hur dum i huvudet är du på en skala? eller låtsas du bara spela dum nu?`
|