Battlerappare
2009-04-27 11:06
Tech N9ne
Sist nån Skrev om dena snubben var 08 07 22 ? sover folk på han? & vf har han inte den hypen som andra rappare ja menar snubben är ju 100 gånger bättre än dom flesta idag? Kan Någon ge mej lite tips om hans album och fettare låtar precis börjat lyssna på han, visste inte han fanns
You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.
Han har precis släppt en ny platta: Tech N9ne - Sickology 101 där bland annat Krayzie Bone medverkar. Albumet från 2008 är överfet Tech N9ne - Killer köp den också!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Konsertbesökare
2009-04-27 16:24
Tech N9ne är sjukt grym. Kolla in Killer från 08 som frudda skrev och i mitt tycke hans bästa platta Absolute Power. Sen Anghellic också.
finns många feta låtar, kommer inte ihåg vad alla l´åtarna heter men en fet club dänga är ju bout to bubble!!!
Tech är tyngst i industrin! inget snack om saken..
"sover folk på han? "precis börjat lyssna på han, visste inte han fanns " du har väl sovit galet på han i så fall =) såg bara roligt ut när man läste det. klart en sjukt bra snubbe, men som så många andra bra artister får dem väl tyvärr inte så mycket hype som dem förtjänar.
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
glöm inte caribou lou från everready plattan sjukt tung
Lyricist
2009-04-28 20:20
word på trådskaparens hela första... Tech gör mig sällan besviken, lätt en av dom fetaste out there, wake up!
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Battlerappare
2009-04-28 22:37
lyssnar som fan på girl crazy, crazy love och Be jealous tvär fett snubbe ju tack för låtarna fetta
You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.
plus att vi proddar honom en del :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
absolute power
I'm watchin all of ya because your game is so poor
Hans senaste släpp e hel tung ! Ett måste i skiv samlingen!
Producent
2009-05-06 16:00
jag tror faktiskt inte folk sover på honom, han sålde över en miljon ex av förra årets platta som var som titeln är: killer! Tech's största problem är väl att han är annorlunda, kommer från kansas och flörtar med icp looken.. Jag såg på americas best dance crew på mtv häromdagen och då var der ett crew som dansade till "Earthquake". Känns som ett tecken på att han kanske kan få blowa ordentligt snart.. Någon som vet hur det står till med den nya skivan? Har fått blandad info.. Vissa påstår att den är släppt men som jag förstår så är den inte det?
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Va? Sålde Tech en miljon ex av Killer? Jag tror att du har fått det hela om bakfoten. Är det inte så att han sålt en miljon ex av ALLA skivor han släppt?
Lyricist
2009-05-06 18:26
change P24 den har släppts, och ja kan säga att den är helt galet jävla fet (om du nu menar sickology 101)
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Producent
2009-05-06 22:49
nazeem, det är mycket möjligt att det kan va så som du sagt :) jag har inte kollat påståendets korrekthet :) (om man kan skriva så :P) hur som helst är ju 1 mille skivor i sig en bedrift :) fan va töööng att den släppts ska kolla upp så fort jag kommer hem!
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Kan DalastDon sluta tro att han är cool för att han äger nåt fjolligt skivbolag och "proddar" Tech N9ne.. Det var inte det vi ville veta i den här tråden!
"Our purpose is to educate as well as to entertain" - Curtis Mayfield
Producent
2009-08-18 23:28
För er som inte hört den versionen av Midwest Choppers från Sickology som Twista är med på så är det bara att lyssna.
Twistas vers kommer in strax efter 3.10 och tydligen så kom den inte med på skivan pga att Twista inte skickade in sin vers i tid.
....och snart kommer hans nya skiva. Produktiv kille? Ganska va? http://en.wikipedia.org/wiki/K.O.D.
Tycker han har blivit rätt tråkig faktiskt. På Anghellic, Absolute Power och Everready så hade han verkligen sitt egna sound. Nu har han gått ifrån det en del och väljer bara massa mediokra beats. Visst finns det alltid ett par guldkorn på hans senare album men helheten har försämrats imo.
Tyckte det började suga när han började använda sig av large moneys skitbeats