Mamma låtar
Ja, vilka låtar finns det där artister hyllar sina morsor? 2 Pac : Dear mama Kanye West : Hey mama Nas : Dance Osv osv... kör hårt, andra musikstilar uppskattas också! Pejs!
your heart pump project kool-aid
goodie mob - guess who
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beanie Sigel ft Scarface - Mom's Praying Epic!
"Who the motherfuckin' bawse?"
Sizzla . Thank You Mama är väl den mest klassiska mammalåten!
"Who the motherfuckin' bawse?"
Inte utländsk hiphop men Ken - Mamma var det som poppade upp i huvudet först.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
eMC - U Let Me Grow
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
immortal technique's dance with the devil handlar väl om en morsa om inte annat, och hon hyllas ju, sonen däremot, well you know!
min favorit e däremot
metallica - mama said , men d e kanske inte så mkt hiphop över den
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Saigon-If...(my mommy)
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Producent
2009-05-09 12:26
Jay-Z's morsa snackar ju på "December 4th" på "The Black Album".
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent
2009-05-09 12:30
Noreag feat. Capone-Love Ya Moms
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jedimind tricks - before the great collapse & Razorblade Salvation , i båda låtarna hyllar han sin mamma
Moderator
2009-05-09 13:17
Timbuk rankade dom bästa mammalåtarna på p3-hiphop för typ ett halvår (?) sen. In och rota i deras arkiv.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Dudley Perkins- Momma och Micranots- Mothers Day Och Ya mama med Pharcyde är ju ingen hyllningslåt, men HA HA.
Graffare
2009-05-09 15:33
Warren G - My Momma (Ola Mae)
----------------------------------------------------------------------------
Producent
2009-05-09 17:14
Just D-Mammas Tema
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
som outsale. Jedimind tricks - before the great collapse & Razorblade Salvation. Tycker dom två är väldigt bra. Razorblade salvation är min favoritlåt, och kommer alltid att vara :D
hiphop was made out in the dark
talib kweli - momma can you hear me! =) skön låt.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Yung joc feat jazze pha - momma, en av de bästa
Vila I Frid Tony Snow
alltså det e inte utländska men Lazee - My hero ligger ju högt
peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Eminem hade väl någon på sitt nya album? Annars har vi ju den där snubben som var med i Idol .. Dj Grässklippare hette han va? *ironi*
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
MAMA SAID KNOCK YOU OUT - LADY LOVES COOL JAMES
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Producent
2009-05-21 21:24
Vet inte om det har nämnts men Eminem-Cleaning Out My Closet Kanye West-Hey Mama
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej jag trodde låten som hiccory länkade skulle suga, men den var bäst i tråden hittils.
halsont F19 Ja i dessa tider har man bara lust att dra runt med den där på högsta volym
Skillz - Only Get One
Ghostface Killah - Whip You With A Strap
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Eminem - My Mom
8 diagrams!
Ghostface - All That I Got Is You!
- Välkommen till Illuminati, vad vill du ha? - Jag vill ha bas!
pooh man - mama used ta say u.d.i. - my own mama says första jag kom på.
t-lowe - momma used to say :p
Producent
2009-11-25 14:31
tycker Nas - Dance är den fetaste, no doubt.
Eminem kör väl inte direkt med hyllningar till sin mamma som topicen säger, men annars så brukar väl han vara den som mest snackar om sin kära mor.
Två som inte nämnts vad jag kan se. Två grymt bra låtar dessutom: Rakim: Dedicated, 2009 Theodore Unit (Solomon Childs): Mama Can You Hear Me?, 2004 ( lol@Mama Said Knock You Out :D )
Steve Rifkind must of been sniffing!
vad heter lil bow wows låt som han gjorde till sin mamma? otroligt nog inte superdålig
Detta är min forumsignatur