Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alltså orka med det här, kan någon kortfatfad berätta va skiten handlar om haha?
Eminem snackar skit om Nick Cannon och Mariah Carey och Nick Cannon är furious.
http://www.myspace.com/kpeemusic Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART! FET SKIT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är ju inte så konstigt egentligen, tycker att han har rätt att vara arg.
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
Nick Cannon är gift med Mariah Carey.. Han hade ett program på Mtv som hette Wild n' Out där folk battlade och skojjade med varandra..
Han har även medverkat i en drös med dåliga filmer. MIB2, Drumline, Day of the dead osv.
aha juste han som var programledare för Wild n Out, fan har stor respekt för den snubben alltså... blev less på Eminems rad Nick Cannon, you prick, I wish you luck with the fucking whore.” ..... fan att Nick skriver att han hade respekt för Eminem.. shit
I mean let’s be honest dude used to be incredible. He was a witty lyrist with dope delivery and timing. Some even say, one of the best to ever do it. sen My first reaction was like, “This is his new shit??? Wow, that’s too bad say whaat!?
Bör kanske sägas också för dom som inte har koll att Eminem och mariah hadde ett kort förhållande /fling nångång i början av detta årtionde
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
Mariah är fan inte svart
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA P20 jag som trodde att hon var svart pss
Jaha så han hittade på allt
Det här är ju guld :D Sjukt roligt. maria Carey som är ungefär lika svart som vinnie paz. En riktig kolbit, ellerhur GAIA ? Vem FAAn är egentligen Nick kanon? Vad har han gjort förutom att gifta sig med en blåneger som heter maria? Han hade ett barnprogram på mtv, coolt. Jag älskar hur han blandar in självaste presidentfrun också, skönt grepp. Ej att förglömma Oprah också, oprah allmighty
Ason Unique RIP
Det kommer att bli en rolig beef älskar beefs vet inte varför hehehe
okej, först tänker man Nick har sina anledningar o va sur, men han tjöta för mkt, och nu hoppas jag eminem krossar honom på ett väldigt lågt sätt
http://www.myspace.com/deadlykanha
Tror inte eminem ens pallar lägga ner tid på att dissa nån skojare som typ ENBART är känd för att han gift sig med Mariah. Eminem och mariah har aldrig haft nåt ihop, men han fortsätter hävda det för att retas/jävlas med henne. Det började som ett skämt, sen har han bara fortsatt med det Tycker det är fett kul
PrinsMio P23 > Hur kan du nånsin veta de?:P
Tror inte eminem ens pallar lägga ner tid på att dissa nån skojare som typ ENBART är känd för att han gift sig med Mariah. Han var känd innan han gift sig med Mariah
Han var känd innan han gift sig med Mariah true! Visste inte ens att han hade gift sig med mariah förrens typ ett halvår tillbaka fick jag reda på det.
Wild 'n Out är sjuuuukt roligt. men Han kommer ju aldrig kunna dissa eminem
haha, visste nt ens att han va gift me henne ^^ Visste bara vem han va från wild n out... Äh om de blir beef, så krossar em honom lätt!! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Glöm inte bort att Nick har gjort bangers såsom
TVÄRTIGHT, bruv!
Mariah är vit/svart/latino
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
Nick Cannon, Busta Rhymes, Fat Joe & Chingy
Klart killen e känd, han driver ju med sig själv i sin blogg om att han bara skulle va barnprogramsledare... Tycker han e hyfsat tight artist.
Eminems påhopp börjar faktist bli lite löjliga nu
hahaha jag vill se en riktigt fight Nick The CANNON vs Eminem
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Asså, Påpekar gamle Nick att Eminem är rasist?
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
löjligt. eminem har alltid sagt grejer om folk. sen för att någon mtv-nörd som hade ett program ni gillade skriver en blogg och gråter så är eminems påhopp för mycket? hela grejen är skämmig.
Nick Cannon är en kuk eminem likaså vem fan bryr sig
Fyfan vilket jävla skämt. Han framstår bara som en loser med det han skriver. Helt sjukt vad han tar åt sig. Och vad är det för JÄVLA SKIT han skriver? Att han lackar för att han Eminem kallar hans fru för hora, så långt är jag med. Sen kommer hela BLACK grejen in. Vafan händer? "Don’t you know that the black woman is the foundation and the strongest force in our culture" Driver han eller? Dumma jävel ingen vet vem du är fan. Vill inte försvara Eminem för mycket för ja tycker personligen han är rätt jobbig att lyssna på. Men vill ändå säga (för han får mycket skit för att han bara ger sig på mobbade artister). Det är bra mycket roligare att höra honom säga att Mariah Carey är en HORA, än att höra han säga Mobb Deep har keffa rhymes. För beefs ger mig verkligen ingenting längre.
För det första så tycker jag inte att hon ser svart ut, men det är bara min åsikt. Men för det andra så har jag en vettig poäng, och det är; VARFÖR påpekar han att hon är svart? Även om hon varit svart (i mina ögon) så har det ingenting med saken att göra. Lindsay Lohan nämns i Same song & dance (låt från samma platta), och även Britney, men de är vita, och det är inte lika stor grej då, eller vad? Rasism ska inte missbrukas, Eminem gjorde inget som är nära rasism.
Han verkade nästan lite vettig, ända till hans första BLACK .
Beat the odds like an abusive freak show owner
Haha kul att låten nån la upp har rapperSLASHactor rimmet som eminem också använt sig av.. vem var först?
Rapping, vadå överreagerar? Om du av någon otrolig anledning skulle ha/få ett förhållande, hade du tyckt att det varit underhållande om någon kallat henne hora i media?
Szyslak klart att han kan bli arg för det, men eminem har droppat namn i några av sina låtar, det är ju inget nytt och är man smart nog så tar man inte åt sig av sånt och lipar ut i sin blogg..
Moderator
2009-05-11 18:15
Fan varför kan inte folk lära sig länka direkt till blogginlägg? Kommer man in i en tråd som kretsar kring det någon dag för sent måste man hålla på och leta som en idiot. Hey! Jag känner ju TS. Då kan jag klaga direkt till honom. Nu jävlar.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Szyslak Vart någonstans skrev jag "överreagerar". Jag var väl rätt tydlig med vad ja störde mig på?"Att han lackar för att han Eminem kallar hans fru för hora, så långt är jag med. Sen kommer hela BLACK grejen in" Klart han lackar, men att gråta ut på sin blogg och dessutom börja svamla om svarta kvinnor får han bara att framstå som en loser. Hur fan KAN du missupfatta det ja skrev? Du tillomed såg ord som inte fanns där. Stackare
Nån av Mariahs päron är/var svart, så det är kanske därför Nick ser henne som en svart kvinna
Assumption is the mother of all fuckups
Producent
2009-05-12 00:55
vart fan hittar man inlägget då? ser bara massa annan skit
ser ut som han tagit bort det, men googla lite på deras namn så kommer det upp, nog stått i rätt många tidningar i USA om detta bråk..
Moderator
2009-05-12 17:00
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
nån som vet om Nick Cannons svar kommit ännu?
nån som vet om Nick Cannons svar kommit ännu? svar? HHAHA ska han verkligen göra en diss låt till eminem?
jag HOPPAS eminem svarar asså isåfall ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Att han blir arg är ju helt acceptabelt och förståligt. Men snacket om svarta kvinnor är ju sjukt så de finns inte..
Highfive anyone, anyone?
"Don’t you know that the black woman is the foundation and the strongest force in our culture" asså, mariah carey är väl för helvete inte svart
Your legacy has now been tainted from this day forth! You will now be known as the rapper who lost to Corny-ass Nick Cannon!!! HAHAHAHAHA We coming at you hard body!! Non-stop on your Manic-depressive-Insecure-Maclovin-Nazi- Liza Minelli haircut havin-lookin ass!! (pause) That’s what I do all day Bitch! asså seriöst, kallar han nazi?
Eminem berättar om hur han ger piller till Britney så att hon somnar så han sen kan göra en soffa utav henne and it's all good. Men det här var tydligen över gränsen! Haha (; patetisk kille
Shoot at you actors like movie directors
Your legacy has now been tainted from this day forth! You will now be known as the rapper who lost to Corny-ass Nick Cannon!!! HAHAHAHAHA We coming at you hard body!! Non-stop on your Manic-depressive-Insecure-Maclovin-Nazi- Liza Minelli haircut havin-lookin ass!! (pause) That’s what I do all day Bitch! asså seriöst, kallar han nazi? vad är de utdrag från ?:P
Dizzy89 P19 http://showstalker.net/2009/05/nick-cannon-eminem-war/
HAHAHAHHAHAHA!!! OMG vad tror han!? han tror verkligen att han kan vinna över eminem i beef:S hahaha, och börja snacka om att eminem snott "deras" art form. men inget sagt ngt för dom respekterar hans talang?! ja lovar att cannon innan, när han hade wild n out, hade sugit kuk för att få ngn som eminem att komma dit xD haha, fan asså, ska bli skoj att höra disslåten han ska göra, han ska ju va renlentless xD haha hoppas fan em svarar sen. de bästa me denna beefen är att ingen kommer nog bli dödad då nick cannon inte verkar va ngn gangsta typ. utan bara ngn kille i allmänhet som kan rappa. som eminem. bara att eminem knäcker! ;D
Nick who? ;p ärligt, vem orkar bry sig om killen efter hans nazi - black "mariah carey" snack.. inte jag iaf;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker