I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The Saurus intervju | Få svar på era frågor

Utländsk Hiphop - Allmänt

2009-05-29 19:49

The Saurus intervju | Få svar på era frågor

Hej allesammans!

Om ett par veckor kommer en intervju med mångfaldige Scribble Jam & WRC-vinnaren The Saurus läggas upp på vår sida AllBattles.com. Eftersom vi vet att det finns många battle-intresserade här på Whoa, tänkte vi ta tillfället i akt att samla in era frågor till en av världens mest meriterade battlerappare.

Om era frågor inkluderas så kommer ni att meddelas när intervjun läggs upp. Deadline för insamlingen är den 2:a Juni.

Frågorna kan ställas direkt här i tråden, eller till oss på twitter. Mail går också bra; [email protected].

Ask ahead!

AllBattles.com - The Rap Battle Archive

2009-05-29 20:24
Ouff, måste komma på nån fråga nu ju. =o
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-05-30 02:52
Hur lär man sig att bli elak?
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2009-05-30 18:24
du kan höra med honom om han tänker ställa upp i wrc 09
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist

2009-05-30 19:00
kan ju höra med honom vem han anser e den bäste battlaren..
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2009-05-30 19:28
Undrar vad svaret blir :P

2009-05-30 20:14
Hans åsikter om förlusten mot dizaster, åsikter om grind time överlag,
hans favoritrad som lagts av honom/mot honom, off the head osv.
Det skulle även vara intressant att få reda på lite om honom som privatperson, då det inte finns särskilt mycket info out there.

Hur han kom in i rapbattlegamet och allt det där.

"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2009-05-30 23:04
Undrar vad svaret blir :P

Passwurdz,NoCanDo eller OkwerdZ är jag rätt säker på.

2009-05-31 01:45
Passwurdz,NoCanDo eller OkwerdZ är jag rätt säker på.

Du tror inte att han väljer sig själv eller Illmac? :P

2009-05-31 01:50
Jag skulle vilja fråga hur många procent av raderna som är off the head.

2009-05-31 14:32
Jag skulle vilja veta om det finns någon rappare som han skulle vilja möta i ett battle? Om det finns någon rappare som han tror skulle platsa i grindtime. Då tänker ja inte på redan välkända namn i grindtime/wrc/scribble-tävlingarna utan mer kommersiellt kända namn.

Vad tycker han om att bli den sista vinnaren av MC Battle-delen på Scribble Jam?
Vad är hans åsikt om eventet och deras val att lägga ner festivalen.

Vad tror han är anledningen till att west coast-divisionen blivit så stor jämfört med exempelvis midwest? Finns det någon anledning förutom rapparna i sig ...

2009-05-31 19:40
cool sida Allbattles.com! sjukt bra initiativ, gillar den enkla layouten, ratings grejen, sökfunktionen och främst att ni inte lägger upp vad som helst. Tummen upp verkligen.

2009-06-02 06:25
Tack för alla frågor hitills, och tack Eylem för de snälla orden :)
AllBattles.com - The Rap Battle Archive

2009-06-02 11:07
Fråga vilken kvinna som ställde upp så att han lyckades repoducera sig o form av en dotter?

Fråga vad han tycker om att freestylescenen (iaf inom battles) börjar dö ut mer o mer? Finns inget riktigt stort battle o mest "tourettes" i CA...det är ju ändå det han är mest känd för och absolut bäst på!

Du kan ju frånse första frågan tycker jag!

Om ni verkligen tycker att det är spännande att veta vad era favoriter tycker så kan ni hänga på rapmusic.com battle archive forum där skriver thesaurus o co o listar sina topp 10 i grindtime, kommenterar battles o tjatar om diverse...dom är ju trots allt internetnördar som alla andra. Ni kan även få störa er lite på Lush när han tjatar om sitt weed, sina fine bitches och hur häftig o duktig på livet han är i största allmänhet!!

2009-06-02 14:14
Fråga honom vad som fick honom att börja att freestyle/battle och när han hade tänkt att sluta göra.

Inte något fel på de frågorna?

=)
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2009-06-02 16:18
Han lär ju inte sluta eftersom detta är hans grej inom rap, hans låtar är i princip förjävliga...typ hört ngt som var ok. Han vann ju tom att få släppa en LP på fatbeats när han vann scribble jam för något år sen o har inte ens fått ihop 2-3 låtar till det.

2009-06-02 22:50
Ny rubrik, "Ställ alla frågor ni vill till MRsalesman om The Saurus"

2009-06-02 23:33
Eylem

HAHA eller hur :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-03 01:07
Det är ju det jag försöker säga...efter att ha hängt på det forumet i alldeles för många år har jag sett för mkt av deras åsikter, idiotier o div så min hjärna har säkert använt minst 1gb för att lagra rap battle skit...kanske mer tom!

Tänk typ 7 år rap battles i min skalle sjukt att jag pallar (o jag rappar inte ens)

2009-06-03 01:08
stämmer det att grind time battles är förskrivna? Nu vet jag inte om denna fråga redan blivit ställd iofs..
See, I don't give a fuck, that's the problem

2009-06-03 01:17
ja grind time är written, men det är ju inget de hymlar om heller direkt..

2009-06-03 01:22
okok då vet jag..näe de tror jag inte heller bara jag som inte hade nån koll..
See, I don't give a fuck, that's the problem

2009-06-03 01:31
ah ok :)

2009-06-03 01:40
ja alla förutom Francos och Surgeon Generals battles är förskrivna...dom vägrar av någon anledning

ähh dags att sluta hipp-hoppa för natten

YO

2009-06-03 01:58
franco är sick med sina free's

2009-06-04 15:25
topp 3 favoritbattles han själv medverkat i kanske

2009-06-04 16:24
topp 3 favoritbattles han själv medverkat i kanske

Vs Justice och Vs Illmaculate är iaf två av dom (också sådant han skrivit på rapmusic.com i omgångar när folk undrat) vs Tantúm nu sist på Tourettes kan nog ligga bra till också.

2009-06-04 17:33

ja det har han säkert sagt, men vill ändå ha mer åsikter kring battlen i fråga. och det blir ju fler och fler events hela tiden så får säkert fler favoriter också.