Säg åt han att komma till Centinela Ave i Inglewood så ska jag langa han alla mina Eazy-E's, 2Pac's, Bishop Lamont's, The Game's skivor jag har. Haha, nej, men här: Xzibit - Front 2 Back 2Pac ft. Outlawz - Hit 'Em Up 2Pac ft. Dr. Dre & Roger Troutman - California Love 2Pac ft. Snoop Dogg - Americaz Most Wanted (Gangsta Party) Bishop Lamont - Do It The Game ft. Snoop Dogg & Xzibit - California Vacation The Game - Red Bandana The Game - Bang Along The Game - One Blood The Game ft. Various Artists - One Blood (Remix) The Game - Hard Liquor The Game ft. Busta Rhymes - Doctor's Advocate NWA - Fuck Tha Police Ice Cube - Ghetto Bird Ice Cube ft. Scarface & Nas - Gangsta Rap Made Me Do It (Remix) Ice Cube - Why Me Ice Cube - It Takes A Nation Ice Cube - Child Support Westside Connection - Gangsta Nation Dub C (kolla efter hans låtar alltså, har inget speciell låt, leta efter hans låtar) Mack 10 ft. Nate Dogg - Like This Lil' Eazy-E ft. Bone Thugs N' Harmony - This Ain't A Game Krayzie Bone ft. Storm - Thug Story Krayzie Bone - Get Chu Twisted Snoop Dogg ft. Dr. Dre - What's My Name Cypress Hill - Insane In The Brain Cypress Hill - How I Could Just Kill A Man DJ Quik ft. B-Real - Fandango Daz Dillinger ft. Nate Dogg - Boyz In Da Hood Dr. Dre - The Watcher Eazy-E - Boyz In Da Hood Cashis (kolla efter hans låtar alltså, har ingen speciell låt, leta efter hans låtar) Wale - Ridin' In That Black Joint Young Jeezy - I Luv It (inte för att han är från tha West Coast, men han har lite West Side i sina låtar, så kolla efter flera låtar från han) Bone Thugs N' Harmony - Ecstasy Well, det där borde väl fan räcka! xD Lycka till! RYDER//WESTCOAST
The only time you feel alive is when you're dead