Varför byggde Jay-Z sin FAME på stöld?

Utländsk Hiphop - Allmänt

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Klicka på "inställningar". Längst ned hittar du något som heter "ta bort mig". Gör dig själv den tjänsten.

Ännu bättre vore ju om han ställde sig på en väldigt aktiv motorväg och råkade bli påkörd och dödad. Då kunde ju hans polare berätta det för oss, och skulle jag må bra.
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
Alla dessa påhopp av töntiga intern.. ursäkta, wannabe-internetgangsters
som florerar överallt på whoa..

Vad ska man säga?
Jag blir inte förvånad, jag skiter i vad samtliga tycker,
Jigga är en töntig dick-rider, har alltid varit, kommer alltid att vara.

Och min s.k "bortförklaring", vem bryr sig om DU din BÖG
inte tror på det?

måste bara fråga, på vilket sätt blir vi som skrivit i tråden wannabe-internet-gangsters? har jag sagt att jag ska skjuta dig eller ngt eller antytt ngt annat gangster-relaterat?

han kanske menar att vi skulle vara wannabegangstas för att vi är medlemmar på whoa. något han inte tänkte på är att han själv är medlem, samt använder ord som dick-rider och gör homofobiska uttalanden.
"frihet magrar som magar när den hårda skolan ringer in
man blir vad man äter säger dom.. så hungriga är ingenting?"
- Grioa
Asså ska man STÖLD-anklaga alla rappare som använt:

"It’s been a long time, shouldn’t have left you without a dope beat to step to"
Jag är en Grym producent! - http://www.myspace.com/deadlykanha
...eller "6 in the morning police at my crib/door" eller "All I wanted was a Pepsi, just one pepsi"

Producent

2009-08-30 05:35
... eller "throw ya hands in the air, and wave 'em around like you just don't care"...
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
"I keep my mind on my money, money on my mind?"
Axxililera
"can i kick it?"
IT'S THE ROC!
hahaha snacka om att ha koll !
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity