Lil Boosie
Ok är jättetrött och orkar tyvärr inte inleda diskutionen men varför finns det ingen tråd om denna rappare, hans namn nämndes i årets bästa mixtapestråden och jag hade hoppats på att några till skulle upptäcka hur bra han är efter det, kanske ladda ner thug Passion och så vidare. den finns därute gott folk, dra hem och skriv vad ni tycker. nya singeln med Jeezy och Weebie är inte så dum den heller.
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Producent
2009-08-24 22:32
folk orkar helt enkelt inte med alla dessa "Lil" rappare..
Kan vara sant men varför låta ett namn skrämma bort en, vi kan härmed kalla honom bara Boosie om du vill.
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
"nya singeln med Jeezy och Weebie är inte så dum den heller.""I'm Webbie nigga, my name ain't Weebie, ya heard, get it right" - Webbie i "Bad Bitch" (Remix)
Haha När jag skrev det dr tänkte jag på just den raden och var stolt över att skriva rätt. men där gick det lite fel. var det den låten som var med på Hustle and flow soundtracket eller var det en annan med Boosie och WebBiè?
Jag skämtade bara, ska inte vara petig. Japp, den kommer från Hustle & Flow- soundtracket men den finns också på Webbies "Savage Life"
Varje gång jag hör om honom så tänker jag direkt på hans vers på Beautiful Girls Remix. Och jag kan inte sluta skratta åt hans fula jävla nasala röst! den är så JOBBIG!
IT'S THE ROC!
Lil Boosie är jävligt fet men jag tycker han passar bäst som en featuring som kommer in och dödar beatet efter typ Webbie.
Redline!
En bra början om man vill lyssna in sig på honom kan vara: 1. Lil Boosie & Webbie - Ghetto Stories från 2003 2. Da Beginning, mixtape från 2008 3. Thug Passion- (eller ...Presents superbad the return of mr wipe me down) från i år.
lyssnat på webbie samt lil boosie länge, de är bra men om du vill se trådar om sånna artister lär du nog gå ut på något amerikanskt forum, de flesta på whoa tycker de är töntigt med gangsta rap osvosvosv
Har inte hört så mycket från han men diggar denna:
the streets want boosie boo!!
tråkigt om han nu kommer åka in.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lil' Boosie i all ära men jag har alltid tyckt att Webbie är cleanare
Bad Azz albumet är riktigt bra faktiskt!
Jadu
Boosie är tung...Do Tha Ratchet var ju årets partylåt 2006 (eller när den nu släpptes)
Yo tycker det är töntigt med gangsta rap!? För de första, Boosie är inte gangsta, för de andra jag gillar sirap.. get real
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Han är ju hårdare än dej.
Eh, nej det är han inte
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Blir nyfiken på vad du vet om hur gangsta och hård Lil Boosie är, framförallt hur du fått reda på det
Lil boosie e visst gangsta rap e du bränd eller? ställer också samma frågor som Demento.
Blir nyfiken på vad du vet om hur gangsta och hård Lil Boosie är, framförallt hur du fått reda på det Var frågan till mej ?
No homo på hela denna tråden typ
Först när jag kom sa alla bara WOW o HEEEJ!! o sen ligger alla på marken som AAAAJ o NEEEEJ!!
Rockz P27 Nej, den var riktad till GZARZA
dajjes NWA är gangsta rap, vad fan är gangsta med Boosie? hahahaha, gå och lägg dig bara sov gör det du behöver inte vara här, vill inte höra ett ord av dig mera, tyst nu
Sen är det väl inget snack egentligen om huruvida Boosie är "gangsta" eller inte?
Kolla in den senaste videon som kom härom dagen:
Lil Boosie är perfekt som gästrappare på samma sätt som Jadakiss, Snoop eller Luda. men när han lägger med än en vers tär hans röst lite för mycket på mig
hur kan man säga att boosie inte är gangsta rap? jag tycker att gzarza ska vara tyst om nån
Jadu
Fele P22 absolut inte gangsta rap, du ska vara tyst
Om du menar att det han sysslar med inte är gangsta rap så vet du för fan inte vad gangsta rap är, hur svårt ska det vara att förstå? Sen om du tycker/tror/vet att han inte är någon gangsta utanför studion så är det en annan femma...Du kan ju inte heller motivera varför du sitter och grinar gång på gång.
han är ganska gangsta på boosie bad azz dvd iaf..
Vila I Frid Tony Snow
den där videon "we out chea" har dom tagit bort överallt (på youtube & worldstarhiphop mm), om nån hittar den så länka gärna.