Drake Locks in Eminem, Kanye West, and Lil Wayne for a New Track
Rumor has it that Drake has linked up with Rap Heavyweights, Eminem, Lil Wayne, and Kanye West for a record titled "Forever." The record is from the More Than A Game soundtrack and is credited to Drake. The track is scheduled to drop this Friday!! Citat från Thisis50.com. Det här ser jag fram imot!
www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se
Det är en sak om Eminem körde med Kanye för folk kan säga vad dom vill om hans musik "stil" men han är en tung rappare, men lil wayne? :S han kan få stå för reffen isf annars blir jag nästan arg, hur stor mc han än är.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Jag blir arg oavsett om lil wayne bara hade pratat i introt! Em är en levande legend och wayne är en clown!
yeees lil wayne och eminem oct tom kanye på samma låt. Det här kommer att bli tungt hoppas att drake inte blir mördade på sin låt.
Eminem kommer mörda låten.
tycker varken lil wayne eller kayne passar med eminem....
BAHA!
Kom igen grabbar, vi har sett manga "up comers" som har dodat sina medrappare pa manga latar. Drake kommer step his game up, inget snack om saken. Ska bli spannande att hora den har laten :)
At the gates of Eternity...
Äntligen någon med lite substans i sitt inlägg. Tror med på Drake. YM!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
jeppehehe P19 varför just eminem ??
BBKing kanske för att eminem är talangfull..
Ifall Eminem tar sin gästning seriöst kommer han totalt slakta resten av folket. Det mest intressanta med denna låten är väl att förhoppningsvis kommer alla försöka skina, något som kanske kan locka fram tungtunga verser.
WirrWieD visste inte att eminem är den ENDA rapparen som TALANG.
orka hata-.- låten lär ju bli hur fet som helst=)
nja, gillar inte att wayne e med. men vem vet han kanske "steppar upp sitt spel" lite nu när han e med 2 grymma textskrivare & rappare. hope so. aldrig hört denna Drake så ska bli kul :) droppa låten såfort den släpps! :) hoppas eminem kör sitt eget och inte dras med i vad dom andra gör bara! att han vill visa hur bra han e!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Eminem kommer mörda låten.
Ska lyssna på låten ikväll. Drake har sjukt mkt vind i sitt segel nu och självförtroendet är på topp så han är jag inte speciellt orolig för. Är ett stort Weezy fan så hoppas att han kickar lite samma stil som på första och andra Carterskivorna. Har faktiskt börjat tröttna lite på hans sångrap nu. Kanye West har ryckt upp sig en del rent rapmässigt även om en del produktioner har varit lite sisådär och pajat en del låtar. Eminem är jag dock rent orolig för. En del bra låtar på Relapse men en sjukt ojämn skiva blandat med diverse låtar som släppts online som varit rent av dåliga.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Fattar inte att man ställer upp på att vara med på en sån här låt när Eminem är med, tyckte alla (särskilt Drake) gjorde rätt bra ifrån sig, sen så kom sista versen (Ems) och jävlar, en massa in-rim och ett jävla flow, spelar i en helt annan liga än de andra.
Fattar inte att man ställer upp på att vara med på en sån här låt när Eminem är med, tyckte alla (särskilt Drake) gjorde rätt bra ifrån sig, sen så kom sista versen (Ems) och jävlar, en massa in-rim och ett jävla flow, spelar i en helt annan liga än de andra. Word. Kul att han passade på att dra några sublima dissar mot de som var på samma låt också. :)
He can make them look like bozos hes wonderin if he should spit this slow, Fuck no, go for broke, his cup just runneth over oh no, He aint had a buzz like this since the last time he overdosed
Seriost, ar rappare inte lika hungriga nowdays eller? Vad hande med den tiden en ung rappare fick med sig nagra giganter och tog i alla krafter for att skina mest? Basta exempel var Canibus som brukade doda! Nu verkar inte ens rappare kunna spotta hot shit om sa deras liv hangde pa det. Och Drake var tyvarr inte mycket att hanga i granen i den har laten.
At the gates of Eternity...
Em > Drake > Kanye > Wayne
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
låten va fet!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Äntligen en låt där jag kan lyssna på eminem igen. Tyckte Kanye förlorar. Försvann bland dom andra...
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
wayne drake borde sagt som game i we aint. Low get Dre on the phone quick/ Tell him Em just killed me on my own shit ;)
ye ye ye