Biggie ..
Survival of the fitest only the strong survive.
Big L - 6 Eminem - 6 Nas - 6 Rakim - 3 Ghostface Killah - 2 Nino Bless - 2 Crooked I - 1 (yezzzz) MF DOOM, - 1 Blu, Diabolic, - 1 Goldie Loc, - 1 Illmaculate, - 1 Necro, - 1 Killer Mike, - 1 Slick Rick, - 1 Busta Rhymes, - 1 Jay-Z, - 1 Shawna, - 1 Pimp C, - 1 Brotha Lynch Hung, - 1 GZA, - 1 R.A. The Rugged Man, - 1 Joe Budden, - 1 Notorious B.I.G - 1
Blunted in stockholm
Method Man
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Method man
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=410872716
Graffare
2009-09-03 21:55
Eminem
http://metafourhiphop.com/
eminem
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
jamie madrox.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Promotor
2009-09-03 23:09
Eminem, vilka är resten?
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Eminem alla dagar i veckan.
Stay strong
Big L
Tvungen å dra två favoriter. Eminem & R.A. ............................................................................................. Eminem - 11 Big L - 8 Nas - 6 Rakim - 3 Ghostface Killah - 2 Nino Bless - 2 Crooked I - 1 MF DOOM, - 1 Blu, Diabolic, - 1 Goldie Loc, - 1 Illmaculate, - 1 Necro, - 2 Killer Mike, - 1 Slick Rick, - 1 Busta Rhymes, - 1 Jay-Z, - 1 Shawna, - 1 Pimp C, - 1 Brotha Lynch Hung, - 1 GZA, - 1 R.A. The Rugged Man, - 2 Joe Budden, - 1 Notorious B.I.G - 1 Method man - 2 jamie madrox - 1
Producent
2009-09-04 02:20
donk1n då röstar jag 2 gånger på Big L
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Om jag får välja en grupp så väljer jag LA COKA NOSTRA Annars EMINEM , the undisputed champion
The only time you feel alive is when you're dead
Method Man
Eminem - 12 Big L - 8 Nas - 7 Method man - 3 Rakim - 3 Ghostface Killah - 2 Nino Bless - 2 Necro, - 2 R.A. The Rugged Man, - 2 Crooked I - 1 MF DOOM, - 1 Blu, Diabolic, - 1 Goldie Loc, - 1 Illmaculate, - 1 Killer Mike, - 1 Slick Rick, - 1 Busta Rhymes, - 1 Jay-Z, - 1 Shawna, - 1 Pimp C, - 1 Brotha Lynch Hung, - 1 GZA, - 1 Joe Budden, - 1 Notorious B.I.G - 1 jamie madrox - 1 The Fresh Prince - 1
big L
But they don't give a fuck, cuz they're street struck!
Jag tar tillbaka min röst på killer mike och lägger den på big L
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Notourious B.I.G
...ey90.
Little Vic
Så sant som det är sagt min hjärna är sågspån/ min indkomstkälla rimblok, penna och tågrån/ Chords
MF Doom!
Producent
2009-09-04 15:08
Blasfemi att inte rösta på big L. Och eftersom att någon på whoa (jag) säger så, måste alla nu rösta på corleone.
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Lil Wayne ! varsegod döda mig
"Charge it to the game, Ill bill myself"
Shit! Sen när har BIG L fått så här många fans?? Fett kul att se! Tycker alltid jag har vart ensam om att placera han som nr1. Blir också förvånad över alla som sagt eminem. Trodde ärligt att det inte fans folk som tyckte han var så bra..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
sveningmar - På Whoa finns det människor som är över 16 år och inte påverkas av median som finns där ute. Bland annat så kan människorna på whoa använda sitt sunda förnuft och lyssna på ordentlig musik varav Lil Wayne inte ingår i den kategorin.
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Producent
2009-09-04 17:15
Får man inte välja en grupp? I så fall säger jag Mobb Deep.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent
2009-09-04 17:23
Får man inte välja en grupp? Nej, det får man inte.
Producent
2009-09-04 17:27
Trist. Havoc och Prodigy är några av mina favorit rappare. Jag får välja någon annan från queens då. Jag säger Nas Escobar.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Eminem - 13 Big L - 13 Nas - 8 Rakim - 4 Method Man - 3 Ghostface Killah - 2 Notorious B.I.G - 2 Nino Bless - 2 Necro - 2 R.A. The Rugged Man, - 2 MF DOOM - 2 --------------------- Crooked I - 1 Blu - 1 Diabolic, - 1 Goldie Loc - 1 Illmaculate - 1 Slick Rick - 1 Busta Rhymes - 1 Jay-Z - 1 Shawna - 1 Pimp C - 1 Brotha Lynch Hung - 1 GZA - 1 Joe Budden - 1 Jamie Madrox - 1 The Fresh Prince - 1 Little Vic - 1
your heart pump project kool-aid
MF Doom! Just remember ALL CAPS when you spell the man name.
:)
donk1n då röstar jag 2 gånger på Big L Vet att man ska rösta på endast en....Men gjorde dett undantag..
Endå inget snack om saken, Em vinner hur som helst..
SLIMJIM
Brotha Lynch Hung. Alltid. WOOOOORD!!!!! Inte sett en enda som lyssnar på brotha lynch hung, blev sjukt chockad.
fyfan va lyckad tråd! starta den 1a september och nu 4de, 93kommentarer fett! FORSÄTT RÖSTA.
www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se
Konsertbesökare
2009-09-04 21:31
Jay-Z
Haha, Eminem i topp... Folk här verkar heta på artister med max två bra album i bagaget. Eminem med sina två första major-album, Nas med sina två första, Big L med sina enda album om man ser till sologrejer. Jag säger Jay för lång och trogen tjänst... även om han också föll av tillslut.
då jag tittar på listan får jag lite ångest över mitt val ...Nas må vara äckligt grym men helt ärligt så tycker jag nog att Notorious är en bättre rappare ..sen har Nas massa andra egenskaper jag uppskattar
JKIBMM
fuck eminem Jay z lägger jag min röst på
jay z har 4 röster så ni vet
Kocken_ Kanske för att han blev mördad och inte han släppa mer.. Det krävs inte många minuter för att höra att BIG L är G.O.A.T Sen kan jag hålla med dig om att det är sick att folk säger eminem framför BIG L, Biggie, Ghost, G Rap mm.. men antar att det är dem yngre som säger eminem..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?