I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

11 Quotes That proove Kanye West is a Douchebag

Utländsk Hiphop - Allmänt

2009-09-15 05:09

11 Quotes That proove Kanye West is a Douchebag

Kolla in alla på BASEMENTALITY

www.basementality.se - Underground Underdogs
Poet

2009-09-15 08:10
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2009-09-15 11:38
Haha snyggt

2009-09-15 12:39
Han vågar i alla fall göra vad han vill, tar dessutom ingen skit. Något som andra borde lära sig av, för att lära sig att njuta av livet.
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!

2009-09-15 14:30
Eller så är han en attention whore

2009-09-15 14:31
eller så slickar han otroligt mkt röv för Jay

2009-09-15 15:48
snubben saknar ju helt o hållet ödmjukhet, ngt som e viktigt för att inte bli ett självgott jävla svin. han får hur mkt cred som helst från alla o hans people e väl antagligen ja-sägare i 99 fall av 100 så klart att han svävar iväg. att han säger att han e större än morrison o cobain e imo fel, han har inte haft sån stor inverkan på sin genre.

2009-09-15 17:42
Jag tvivlar på att han är så pretentiös och tar sig själv så seriöst som han framställer det.
Tror det lutar mer åt attention-whore-hållet.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Poet

2009-09-15 19:01
Jag ar glad for vissa "grodor", som det har med att George W Bush doesn't care about black people. Det var ju knappast en logn. Lite som snubben som kastade ett par dojjor pa George W Bush. Han gjorde vad vi alla velat gora. Kanye sa vad vi alla velat saga :)

Och sen att han blir lack pa Britney Spears och kallar det hon gor for "fake shit". Ingen som kan argumentera emot det precis.

Men sjalvklart sa kan han gora det med mer elegans an att bara lata som en enda spoiled cry baby. Och hans Guda-komplex far ju en att bara vilja smack some sense into the dude. Svart ocksa att ta ner han pa jorden da den enda skivan efter den andra saljer som smor.

Sa ja, han ar en douche, nu doubt, men samtidigt behovs det en person som han som da och da sager vad vi alla vill saga, men inte riktigt vagar.
At the gates of Eternity...

2009-09-15 19:06
Läste Kweli istället för Kanye och blev milt förvirrad
http://soundcloud.com/elbjornbjorn

2009-09-15 21:06
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2009-09-16 03:20
Haha, speakin' about it. Bara jag som tror att han faktiskt sa att han var the new king of pop? Formodligen ingen som hade det inspelat, darav att han kunde dementera det hehe

2009-09-16 05:16
Nu har även Obama kallat mannen för drägg .... Lyssna!!!

Länk till http://www.basementality.se/news/obama-calles-kanye-a-jackass-audio/
www.basementality.se - Underground Underdogs

2009-09-16 21:52
Szyslak

"Han vågar i alla fall göra vad han vill, tar dessutom ingen skit. Något som andra borde lära sig av, för att lära sig att njuta av livet."

HAHAHA driver du eller ? "för att lära sig att njuta av livet" .. ärligt talat.. SHIT.. finner inga ord för dig.

Inte så roliga qoutes men dom gjorde sitt jobb.

2009-09-16 21:56
"Jag ar glad for vissa "grodor", som det har med att George W Bush doesn't care about black people. Det var ju knappast en logn. Lite som snubben som kastade ett par dojjor pa George W Bush. Han gjorde vad vi alla velat gora. Kanye sa vad vi alla velat saga :)

Och sen att han blir lack pa Britney Spears och kallar det hon gor for "fake shit". Ingen som kan argumentera emot det precis.

Men sjalvklart sa kan han gora det med mer elegans an att bara lata som en enda spoiled cry baby. Och hans Guda-komplex far ju en att bara vilja smack some sense into the dude. Svart ocksa att ta ner han pa jorden da den enda skivan efter den andra saljer som smor.

Sa ja, han ar en douche, nu doubt, men samtidigt behovs det en person som han som da och da sager vad vi alla vill saga, men inte riktigt vagar."

Skrev det utförligare än vad jag gjorde.

2009-09-17 18:44

Kanye west är mer fake än vad britney spears är, i mina ögon
www.myspace.com/dressyourself
www.myspace.com/chessurect

2009-09-17 19:07
hur fan då

2009-09-17 19:17
Det är väl rätt så uppenbart att killen inte har alla mumin i dalen när självaste presidenten av USA har kallat killen för en "jackass".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-17 19:26
Förlåt om det räknas som offtopic, men fan vad stort att bli kallad "jackass" av en president. Och Kanye förtjänade det.
Poet

2009-09-17 20:03
Dustydress: Motivera garna. Jag ar inte ett sarskilt stort fan av Kanye Wack, men en serios artist och inte bara en produkt, som "Brittan" ar, tanker jag inte backa pa. Sa jamfor en producent, rappare och latskrivare med en luffare som Britney Spears och sag garna vad som ar akta.

Personligen alskar jag Kanye som producent, men jag tycker han ar kass som fan som rappare.

2009-09-17 20:49
jag gillar ingen utav dom, men..

kanye är usel på att rappa, britney är en produkt men kan sjunga. Britney kör bara sitt skit, kanye beter sig som om han vore nån musik-gud. Han hävdar att han är hiphop medans han gör popmusik. kom igen..

jag vet inte, kanske låter mitt hat ta över litegrann. tål honom inte helt enkelt, på något stadie.

2009-09-17 21:35
Svårt för mig att veta exakt vad du menade men äre inte så att Kanye West utger sig för att va en massa grejer men gentligen är en horunge medans Britney aldrig hymlat med att hon är en hora?

2009-09-17 21:59
du sa det bättre

2009-09-17 22:18
dustydress: WORD!

Lyssnar fan mycket hellre på britney asså! Till och med Brüno framstår som jävligt ogay om man jämför han med kanye..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2009-09-18 00:52
Kanye är ett geni, rent musikaliskt. Vare sig man diggar det eller inte..

Sen om han kläcker smarta citat eller inte är ju en annan femma.
soundcloud.com/brormusk/sets
Poet

2009-09-18 14:38
Sveningmar: Vi har redan haft den har diskussionen :) Och sluta vara sa homofobisk! :P

Dustydress: Britney kan sjunga? Har vi lyssnat pa samma artist? Jag tror Kanye gor det han alltid velat gora, darav att han ar akta. Om reggae hade det varit det storsta, sa hade Britney gjort det. Hade hip hop varit det storsta, sa hade hon gjort det.

Kanye skiter i vilken stampel han far, sa han ager sin stil, darav att han ar akta.

Och nej, jag ar inte heller ett stort fan av Kanye. Men forsok vara lite objektiv.

2009-09-18 14:47
bc99

jag citerar mig själv

jag vet inte, kanske låter mitt hat ta över litegrann
:)

2009-09-18 15:11
kanye west är en förvirrad pajjas och har alltid varit.

2009-09-18 15:55

2009-09-18 17:02
BC99 P26

Jag säger egentligen inte att du har fel angående Britney. Men Hiphop är väl den största genren i Amerika? Vet att den var det för 2-3 år sen åtminstone.
Därav låtar med Neptunes iofs?

2009-09-18 17:58
att ni jämför kanye med Brittan är bara dope haha,

keep up!
Poet

2009-09-18 22:20
Rapping: Vi hip hopare vill nog garna tro att det ar storre an vad det egentligen ar. Visst ar hip hop stort, men dominerande ar det inte. Checka Top 10 Billboard, det skvallrar anda lite om vad som ar storst.

Och du har ratt om Neptunes, men kom ihag att nar Neptune gjorde beats till Britney, sa var det ju anda inte hip hop for det. Lite som Timbaland som gor massa beats till Madonna just nu, knappast hip hop hon gor hehe, men en hip hopare ar involverad, yes.

Och att saga att Kanye inte gor poppig hip hop, ar ju sjalvklart inte sant. Men bara for att han gor hip hop som rakar tilltala den storre massan gor han ju knappast mindre "akta".

2009-09-19 11:17
BC99

Nu gissar du ju bara? "Vi hip hopare vill nog garna tro att det ar storre an vad det egentligen ar" Personligen så hade gärna velat det motsatta. Hiphop lät SÅ mycket bättre innan det blev så stort som det är idag. Men däremot vet jag att det för några år sen faktiskt var störst. Är (precis som du?) för lat för att kolla upp det. Känns rätt menignslöst att sitta och diskutera det ändå.
Poet

2009-09-19 17:33
Rapping: Sant dar.