Lil wayne dissar snubbe som intervjuar han. HAHAA!!
tycker dock lil wayne var lite dryg här =) i dont like him, kan vara en faktor dock..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
hahaha
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Lite taskigt av Wayne men jag förstår att det kan vara frustrerande att bli intervjuad av en snubbe som har noll koll.
your heart pump project kool-aid
Skriver han inga egna texter alls? Låter sjukt.
äcklig jävel + överskattad till max
heltbortalen: Ja, helst.. rappare ska skriva sina egna texter annars kan dom dra åt helvete.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Lite taskigt av Wayne men jag förstår att det kan vara frustrerande att bli intervjuad av en snubbe som har noll koll. Precis, Wayne kanske känns lite superstar-aktig här men det är ju journalisten som gör sitt jobb fel genom att försöka lägga ord i munnen på sitt intervjuobjekt, ställa ledande frågor och fokusera på saker som inte spelar någon roll.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Producent
2009-11-21 02:48
Jag kommer ihåg när rap var en form av poesi.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
skön stil haha!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
heltbortalen: Ja, helst.. rappare ska skriva sina egna texter annars kan dom dra åt helvete. Haha någon har fått det om bakfoten.
Han "skriver" sina egna texter men han skriver inte ner dem. Han gör allt i huvudet.
Precis som Nick-K säger. Kolla in hela dokumentären!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skön video ju, Wayne är tung.. Jag hade inte heller orkat bli intervjuad av en idiot.
Producent
2009-11-21 15:14
jag hade inte viljat intervjuad en idiot...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
HAHA! Det är ju knappast wayne som dissar snubben, wayne dissar sig själv genom att visa att han är en idiot ju. Fast han som intervjua kanske skulle satsat på att intervjua någon som har nåt innanför pannbenet och inte en idiot som beter sig likt nån 14-årig diva. Men har man blivit påknullad av Baby hela sitt liv kanske man blir lite sådär feminin.
njut
Explict P22 Haha, ooh jävlar vilka klockrena kommentarer! :D ..Snälla Okej, jag måste erkänna att det var divigt gjort men samtidigt kan jag inte påstå att jag hade reagerat annorlunda om jag var en utav världens mest efterfrågade rapstjärnor (Vilket innebär en jävla massa jobb och stress) och lagt ner tid jag kunde göra så mycket annat med på att bli intervjuvad av en kille. Så försöker han pressa ur mig att jag håller på med poesi eller jazz när jag redan sagt till honom att jag inte vill prata om det 2 gånger.When keepin' it real, goes wrong!
Shoot at you actors like movie directors
Haha Nick-K, my bad! Skyller dock på heltbortalen som grundlurade my.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Reportern suger, och Wayne är lite dryg... Han har nog rätt mycket att stå i, så palla träffa en reporter som inte ens vet hur man utför sitt jobb ordentligt.
HAHA påminner mig om det här:
The only time you feel alive is when you're dead
saint08: hahah snacka om awkward moment :D
TURN IT UP!
Hahahahahhaha, Young Jeezy videon var AWESOME!! Fan vad jag skrattade!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
meth är rolig han haha
värsta sommarjobbet.
Producent
2009-11-22 13:38
Lil Wayne = Tönt. Method Man = Inte tönt.
Method Man asså! Cleanare dewd får man fan leta efter.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Producent
2009-11-22 15:02
kommer aldrig glömma när jag den här på ZTV så jävla bra =) tydligen hade dom vart uppe hela natten o festat. Sen hade ODB precis knullat innan dom skulle göra denna intervjuv =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Ha jo jag personligen tycker lil wayne e as tung . Men han 'o'verreagerade pa' denna :/
han e så jävla sköön lillen =)
Ahh mään! Jag anser att poetry är en stor del av rap..på riktigt! Har respekt för lil` wayne för i mina ögon skapar han flummiga saker som skriker poesi! Men snubben diggade shii intervjun..klart han inte håller med a jack! ...
go marnie!
~ Digital Dirt Ent. ~ www.twitter.com/digitaldirtent
Såg detta klippet i dokumentären... Fan vad jag stör mig på honom, Man ser på honom att han tror att "ALLT I HELA VÄRLDEN" kretsar runt bara "LIL WAYNE. LIL WAYNE, LILWAYNE"... Sjuuukt störigt med såna här personer,Ta inte allt för givet... Dålig stil av honom att dissa intervjuaren så dock, han kunde ha sagt att han inte gillar frågorna att han kan sluta fråga så dumma frågor om han vill intervjua honom, kan dessutom tänka mig hur nervös killen var vem vet det kanske var hans 2-3 intervju med en så stor artist.. nu till det roliga.. man ser på intervjuaren att han är näst intill att börja gråta HAHAHA!
Tycker den var rätt rolig. Intervjuaren är uppenbart en pretantiös (fransk?) musikjournalist som vill få in Lil Wayne i ett sammanhang lil wayne inte alls vill vara i . Och sen blir han helt ledsen, "what did i do wrong to you?" Roligt hur jeezy inte blir intressserad förrän han börjar prata om kokta jordnötter.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Har ni sett det där skämtklippet med en brud som sitter o pratar om hur kvinnor blir förnedrade i porrindustrin eller nåt sånt o sen helt plötsligt hoppar nån in o knullar henne i ansiktet? Hoppades på att det här klippet skulle sluta likadant.
Lil Wayne förtjänar att bli keffad i övre framnacken.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Haha, denna e också rolig.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
heltbortalen Han skriver inte,, som jay z.. jag tyckte det framgick ganska klart
Indeed
Jag kommer ihåg när rap var en form av poesi. but first i gotta bang bang the boogie to the boogie say up jump the boogie to the bang bang boogie let's rock, you dont stop rock the rhythm that will make your body rock well so far you've heard my voice but i brought two friends along and next on the mic is my man hank come on, hank, sing that song Ja fan, rena Lord Byron!
Demento P23 Förmodligen menade han inte Sugarhill gang, men bra att du försöker
hur kan man som "rappare" säga att man inte är; "into poetry"? det är som att sitta i en orkester och säga att man inte är "into instruments" pajas..
anser du att du är knarkare för att du zuttar?
snut_as vad babblar du om?
Självklart kan man hitta liknelser mellan poesi och rap, men det är ju inte per automatik samma sak. Jag skulle gissa på att det är mer regel än undantag att rappare inte är into poetry
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.
snut_as om du menar att lil wayne bara röker är du helt ute och cykler. Även en blind man kan se att wayne är en fullblodig pundare, pills, syrup, weed och garanterat horse då och då. Sätt på någon randomintervju, sätt mute och studera människan. Hur kan någon supporta något han gör? seriös?
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
Har ni sett det där skämtklippet med en brud som sitter o pratar om hur kvinnor blir förnedrade i porrindustrin eller nåt sånt o sen helt plötsligt hoppar nån in o knullar henne i ansiktet? Hoppades på att det här klippet skulle sluta likadant. WORD! no homo
IT'S THE ROC!
Lundahl P20 Okej att han blazar och dricker syrup på tok för mycket. Men nått jävla horse går han inte på. Han tar upp just de i dokumentären.
Lundahl - lil wayne kommenterade det i en annan video ; argumentet var att han är en av de mest framgångsrika artisterna överhuvudtaget just nu, detta innebär förstås att han faktiskt gör något rätt, och då ska folk ge fan i att spekulera om hans eventuella missbruk. Jag håller med.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Han kanske inte går på det nu, men kolla på killen, klart att han är en e.x horsare och gillar det.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
Första videon va wayne en dryg nöt men den andra som Kreativ la upp håller jag med han. Han har fan inget att göra med vad som är i glaset.
Don't make me Chris Brown you, bitch!