Eminem - Vilket album e bäst (enligt dig)
Relapse blev faktiskt en dunder hit tycker jag, men jag tyckte ändå att det fattades något Eminem har tappat rätt mkt dem senaste åren men han börjar ta fatt nu iallafall vilka album tycker du e bäst som han droppat ? gör en topp lista! Såhär tycker jag : 1. Encore 2. Marshall Mathers LP 3. The Eminem Show/Relapse 4. Slim Shady LP 5. Infinite make your choice haha
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEWITHLYRICS
[email protected]
Vänd upp och ner på din lista så får du min. Ungefär.
Men jävlar vad Eminem är överallt på Whoa nudåå.. inget e bäst enligt mig iaf
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
1. Marshall Mathers LP 2. Slim Shady LP 3. Eminem Show 4. Relapse 5. Infinite 6. Encore
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. SSLP 2. MMLP 3. Eminem show 4. Encore 5. Relapse 6. Infinite dock så tycker jag infinite har några av hans bästa låtar (överlägset) men som album är det inte nära..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
håller med Mexiflexi's lista.. men tycker det är svårt att välja mellan SSLP & MMLP..
1. Marshall Mathers LP - Här var han helt enkelt bäst av alla, enbart grymma låtar2. Slim Shady LP - Har de mest klassiska låtarna, som framkallar mest nostalgikänslor. många sjukt bra låtar, men många som mest känns bra p.g.a nostalgin..3. Eminem Show - Älskade skivan tidigare, men nu i efterhand är jag inte lika förtjust i själva soundet. Men ändå en bra skiva med en del riktigt feta låtar4. Relapse - Första tre dagarna tyckte jag den var sjukt bra, efter en vecka var jag ganska less och nu lyssnar jag i princip aldrig på den. lite jobbigt sound5. Encore - 90% svammel.. ett fåtal bra låtar, resten skräp. Bonusskivan är däremot helt enormt bra!!6. Infinite Titelspåret är sjukt bra (visst heter den där bra låten infinite?).. Men skulle aldrig sitta och lyssna på hela skivan,, Encore går före eftersom jag ändå pallat lyssna mer på den skivan, samt tack vare bonusskivan
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
1. The Eminem Show - Bäst som rappare, men framförallt bäst låtteman, fantastiska beats, inspirerande ilska, bra balans mellan tramsiga låtar och tunga. Den bästa tramsiga singeln av alla återfinns här, "Without me", och de tunga låtarna är så sjukt...tunga.2. MMLP - Bitch II är underbar, The Way I Am är oerhört tung, och den första balansakten mellan att älska och hata kändisskapet (driva med, irriteras av) som kom att bli så signifikativt. Resten av skivan går i samma spår, även om den är lite ojämn. 3. Relapse - Lite tråkigt mycket om pills, men en oerhört viktig skiva. Dr Dre proddar igen, Eminem flyter igen, och låtarna håller generellt en hög klass. Dessutom gör han Slim Shady bättre än på Slim Shady egen LP, i "Insane".4. Encore - Även om han slösar bort sjukt bra beats till att pladdra nonsens, så är han fortfarande världsbäst på att just pladdra nonsens. Och Dre har sällan gjort mer inspirerande beats än här. Kul dessutom med en än mer uttalat politiskt Eminem. Balansen är dock alldeles för sväning här. Ju mer tramsig han är, desto mer kompenserar han det med allvar.5. SSLP - My Fault är sjukt rolig, My name is är en av de största vitamininjektionerna till den amerikanska hip hop-scenen, och visst finns det en morbid charm i hans utsvävningar mot Kim. Men rösten är för nasal, rappen är för repitetiv. Och skivan för ojämn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Håller med GZARZA P20 om att det är väldigt mycket eminem nu, och jag gillar ändå Em. 1. MMLP 2. SSLP 3. Eminem Show 4. Relapse 5. Encore
01) Slim Shady LP ---------------------- De andra
01. SSLP - Helt sinnessjuka rim, punches, flow o allt som vill ha. Helt klart överlägsen, inte en enda dålig eller ens halvbra låt 02. MMLP - Lite sämre än SSLP, men inte mycket 03. Infinte - Här är han hungrig och har bra budskap. Ljudbilden är tyvär inte så bra, skulle egentligen vilja ha en nyinspelning av denna plattan men det skulle ju inte passa 04. The Eminem Show - Väldigt underskattad, finns många bra låtar här, till skillnad från många andra så gillar jag beatsen och produktionen på denna plattan. 05. Relapse - Jobbig accent, men jag gillar skivan endå, med tanke på Encore så trodde jag inte Relapse skulle vara såhär pass bra ändå. Kan kännas lite enformig D12plattorna, mixtapes, The Re-up, alla är bättre än Encore, jag skäms verkligen över Eminem för denna, inte nånting bra med den alls
tycker "Slim Shady LP" och " Marshall Mathers LP" ligger på samma nivå och är definitivt hans två bästa, dock svårt att välja mellan dem. Slim Shady LP:n är full av galna stories och sjuka battle rhymes medan MMLP har en hel del av det men även mer personliga texter också, samt mer Dre beats och tunga gäster som RBX, Sticky Fingaz, Nate Dogg och Snoop. + en produktion av 45 King, goddamn!
http://www.claaa7.blogspot.com ^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
1. MMLP, SSLP, Eminem Show 2. Relapse 3. Encore (fyfan vad det här albumet har många dåliga låtar) 4. Infinite
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Encore's bästa låt ? Jag må säga ''Yellow brick road'' & ''Mosh'' !
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEWITHLYRICS
[email protected]
1. SSLP 2. Infinite 3. MMLP 4. The Eminem Show 5. Encore 6. Relapse
1. Slim Shady LP 2. Marshall Mathers LP Resten är inget att hänga i granen
bästa låten på Encore är lätt den med Nate Dogg, va den nu hette.. fy fan så sickt han flowar på den och beatet är jävligt fett med
http://www.claaa7.blogspot.com ^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
Är det inte dags att samla alla Eminem-fans i en och samma tråd? Senast jag tittade var det nog 5-6 trådar på första sidan som handlade om Eminem. Och nej jag hatar inte Eminem så börja inte trolla.