I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inverse (En av de bästa grupperna just nu)

Utländsk Hiphop - Allmänt

2010-01-08 22:16

Inverse (En av de bästa grupperna just nu)

Allt för ofta ser jag folk prata om att det finns så lite meningsfull, äkta och upplyftande hiphop nuförtiden. Tänkte därför tipsa och upplysa er om Los Angeles-gruppen Inverse. De jobbar bland annat en del med producenten Kno och har väl ett sound som kan beskrivas som en blandning av CunninLynguists och Flipsyde.

Kort sagt så gör Inverse jävligt bra musik som även innefattar riktigt bra rapp (både textmässigt och tekniskt sätt).. Rekommenderar verkligen att ni lyssnar på detta.

Deras senaste EP:
http://2dopeboyz.okayplayer.com/2009/01/07/inverse-so-true-ep/

Mixtape/samlingsalbum (släppt för gratis nedladdning):
http://www.megaupload.com/?d=KS2WL227

Många av deras bästa låtar finns tyvärr inte på youtube så det är verkligen värt att tanka dessa grejer.

2010-01-08 22:47
Håller med, dom måste fan bli större snart
"Den skitigaste jäveln i stan"

MYSPACE

2010-01-08 22:52
Har två gamla låtar med dom också, från nåt DJ-mixtape:

Inverse - Eternal

Inverse - Relay
"Den skitigaste jäveln i stan"

MYSPACE

2010-01-09 15:38
Inverse är tokfeta indeed.

Den gjorde dom tillsammans med Cunninlynguists.
Fuck karma, I don't need karma!

2010-01-10 12:35
Yes, låtarna ni länkade är snuskigt feta.

2010-01-14 01:34
'til the end är så sjukt bra.

2010-01-14 13:19
Inverse har varit favoriter ett tag, riktigt bra musik.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-17 02:53
Många av deras bästa låtar finns tyvärr inte på youtube så det är verkligen värt att tanka dessa grejer

Håller med, dom måste fan bli större snart

men kanske dags att köpa skivan då eller?

aah jag vet inte, är väl för sent, kanske borde ge dem en ordentlig chans eller så är det helt enkelt för chillat.. just nu diggade jag dem inte så där övermkt.. tror att de va allt jävla whale:ande i reffarna, är det din vita snubben eller? *fniss*

2010-01-17 02:54
sry *den vita snubben

2010-01-17 03:01
ok kollade den sista.. störde mej på vitingen, han såg inte ens ball ut när han tecknade att han rökte spliff.. å what's up med M I B-temat?

den svarta killen var grym, i say ditch the white boy, let him go back to the hills, might even fit for the tv show

2010-01-17 03:23
men kanske dags att köpa skivan då eller?

De har tyvärr inte släppt någon skiva ännu. Endast två mixtapes/samlingsalbum som de droppat gratis för att sprida sin musik och för att få hype.. Men bra försök där.

Välkommen åter rasistäckel. =D

2010-01-17 10:45
vadå bra försök? fett att de sprider skivan gratis iaf.. aja du blir vuxen också, tönt..

2010-01-17 17:21
jag är lite kluven när det gäller Inverse, det är bra men så jävla corny på nått sätt.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2010-02-02 15:55
att ingen har nämnt Rise & Shine..sjukt :S
grek