|
|
|
|
|
Ya Boy
Westcoasts framtid, otroligt talangfull rappare som har släppt flera mixtapes som innehåller originala beats mer eller mindre, han har ett riktigt härligt flow hans lyrics är on point, hör bara "100 bars of death" t ex.. Ska släppa ett nytt album i år vilket blir hans andra, men innan dess så släpper han The Fix 2, ett mixtape som är en uppföljare till The Fix som han släppte 2007. Han ska också släppa en liten EP tillsammans med Big Rich som kommer nu i februari.
Han är även kusin till SF, Bay Area legenden San Quinn & även Messy Marv, talangfull släkt minst sagt.
Startar denna tråden för att det är säkert flera som inte känner till honom riktigt än, och han förtjänar uppmärksamheten, han kommer nog slå igenom stort snart.
Lägger till lite videos/audios i tråden, så kan ni lyssna o tycka till. :)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
|
|
|
|
|
|
har lyssnat på snubben sen han började bubbla ordentligt under senaste åren. hans flow e det som sticker mest i mina öron. så jag diggar honom. kul o se att västkusten kommer med många nya lovande artister ( nipsey hussle, jay rock etc). när sa du att fix 2 skulle komma eller hade det släppts?
|
|
|
|
|
|
Du glömde länka den festaste Texten är pure murder
|
|
|
Philip P24
Ohja, detta är västkustens år! Flera som ska släppa album från väst i år.. Han har sagt att det släpps någon gång i mars har jag för mig.
heltbortalen
Det kommer fler, men jag tänkte att jag börjar såhär sålänge, men den är riktigt fet ja, fast jag tycker att allt han har gjort är bra, förutom nån enstaka låt.
|
|
|
absolut, förhoppningsvis får de släppa sina album utan massa jävla puchbacks o skit.
|
|
|
Yessir
|
|
|
|
|
|
was haatnin homie
|
|
|
|
|
|
"He's not gonna make it like his flight got delayed" "I'm so fly I should be flying"
Han borde lägga ner sina försök till punchlines, verkar knappast vara tillräckligt skillad textmässigt för det.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
|
|
|
Caliber P25
han är tillräckligt skillad textmässigt, no doubt
|
|
|
"He's not gonna make it like his flight got delayed"
hela den där texten är hur kul som helst. så simpelt o så bra!
|
|
|
Precis! :)
|
|
|
Han kommer nog växa stort!
hiphop was made out in the dark
|
|
|
Känns inte Ya Boy väldigt 2005 post G-Unit vs. Game beefen. Då Game bara samla ihop massa namn till hans "BWS Records"?
Its like a jungle sometime it makes me wonder how I keep from going under - klassisker!
|
|
|
king_tee P26 woow, nu är du helt ute o cyklar.. Antar att du inte är så inne i ämnet helt enkelt.
|
|
|
bay area stand up!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
|
|
|
han har tydligen nyss signat med konvict musik, känns la sådär me Akon o så, hoppas han inte går utför nu o gör skit musik.. Men kul att folk äntligen börjar inse hans storhet
2010 är YB's år!!
|
|
|
ah, ej oväntat.. ja, får hoppas han inte spårar ur. samma bolag som akon..... brrrrrr.
|
|
|
lyssnar på The Fix 2 nu, såå stört bra!!
|
|
|
|
|
|
haha, inte så jävla bra... men ya boy, alltid guld!
|
|
|
|
|
|
tyckte fix 2 va helt ok, hade väntat mig lite mer.
|
|
|
är väldigt nöjd med The Fix 2 :)
inte hans bästa men det behöver det inte vara heller
|
|
|
det va bra, hitta några guld kort men hade väntat mig mer sånt här:
|
|
|
|
|
|
Det första han släpper sen han signat med Kon live
|
|
|
Får la uppa min gamla tråd. :)
Young gunna married to the streets no wedding ring
|