Tech N9ne till Peace & Love!

Utländsk Hiphop - Allmänt

Tech N9ne till Peace & Love!

kördaste nyheten, Tech murfizzlin' N9ne är bekräftat bokad till Peace & Love 2010!

jag höll på att balla ur komplett när jag hörde det, det kommer bli heeelt, skönt med lite initiativ för riktig musik.

http://www.peaceandlove.nu/

"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Rappare

2010-02-26 18:47
HAHAHA! Fyfan va överfett.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
fett, ingen festival människa så jag kommer inte åka dit men cool never the less

Wicked! Då vet man va man ska göra i sommar! Guld!
Level 8 Studio - www.level8studio.se
Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats.
Bevismaterial DVD - http://www.bevismaterial.se
Damn. Fick stånd.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Åh fan inte dåligt! Fan va kul
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
Kanske ska försöka ta sig dit då. Han har varit min absoluta favoritrappare sedan jag hörde honom på nån ICP-låt för en herrans många årsen. Goddamn alltså.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men vafan, då måste jag åka till den tattarfestivalen också.

fett, nevertheless.
 Påminnelse: Rap är musik.
Fyfan va jag hoppas att han har med sig strange, skulle vara övermäktigt med brotha lynch..
Jag MÅSTE dit... men! känner dock inte för att slösa 1500 + bensin + boende pengar pga 2 artister (om jag nu ska se jigga).. Någon som vet om det kommer säljas 1-2-3 dagars biljetter??
www.myspace.com/bigsir1

www.myspace.com/rapsyndrome
Tydligen inte, jag var inne på samma spår som dog bigsir. Jag funderade på om han spelar i Köpenhamn/Amsterdam vilket kan bli
billigare, men sen när Jay blev
bokad kÄndes det genast mer värt. Jag hoppas bara innerligt att inte tech spelar första dagen och Jay typ sista dagen.. Orka hänga i Borlänge en hel jävla vecka..

Om det händer kan vi inte starta en kampanj då för att försöka se till att dom spelar någorlunda nära varandra.. Anyone with me? :)
I'm with ya!! Hade vatt fetast om dom spelade samma dag!!
www.myspace.com/bigsir1

Fick precis reda på att tech uppträder 1a juli fick svar av hans agent!
www.myspace.com/bigsir1

"Festivalpasset kostar i år 1495:- och för er som vill bo på campingen kostar det ytterligare 150:-. Det tillkommer en serviceavgift på 30 kr på alla biljetter/festivalpass.
Observera att det krävs både ett festivalpass och en campingbiljett för att få tillträde till campingen.

1-dagsbiljetter samt 2-dagsbiljetter släpps närmare festivalen.

Festivalpass och biljetter säljs på två olika sätt. "

från Peace & Love sidan

fyfan Change, du får inte skrämmas sådär
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Kommer inte missa detta! en av dom bästa just nu LIKE YEAAAAH½!
Det får man inte missa!

fuck är de sant bre =p ja har velat se tech i flera år nu..en av dom tyngaste rapparna som gör grymt bra musik,han verkar vara killer live så måste fan se skiten med lr utan pengar...........

fuck är de sant bre =p ja har velat se tech i flera år nu..en av dom tyngaste rapparna som gör grymt bra musik,han verkar vara killer live så måste fan se skiten med lr utan pengar...........

får hoppas det kommer endagarsbiljett, tech n9ne vill man ju gärna se, men peace & love verkar kunna kvitta.
njut
Jay-Z kommer ju ffs.
"Everybody's a thug now even Nick got a Cannon" - Jin the emcee