Ludacris - Battle of the sexes [Nya skivan]

Utländsk Hiphop - Allmänt

Ludacris - Battle of the sexes [Nya skivan]

Yes, lyssnar igenom nu, någon annan som hört den?
Plattan började alltså som en sammarbetsskiva mellan Luda och Shawna, sen droppades hon från labeln men namnet behölls.

1“Intro
”2“How Low
”3“My Chick Bad” feat. Nicki Minaj
4“Everybody Drunk” feat. Lil Scrappy
5“I Do It All Night
”6“Sex Room” feat. Trey Songz
7“I Know You Got a Man” feat. Flo Rida
8“Hey Ho” feat. Lil’ Kim and Lil’ Fate
9“Party No Mo’” feat. Gucci Mane
10“B.O.T.S. Radio” feat. I-20
11“Can’t Live With You” feat. Monica
12“Feelin’ So Sexy”
13“Tell Me a Secret” feat. Ne-Yo
14“My Chick Bad (Remix)” feat. Diamond, Trina, and Eve

Trots att "How Low" är fantastiskt bra så är mitt första intryck att plattan är "for the ladies" så att säga.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
fy fan bara genom att läsa låttitlarna så ser jag vad det är för skit han har gjort. Alla låtar verkar vara som ALLA RnB dängor jag skippar förbi på hans skivor. FETT LUDA big up!!!!!!!!!!!!!!!
Finns endel feta låtar, men efter första genomlyssningen känns den som Ludas svagaste skiva hittills.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
O ärligt talat...det är ju INTE bra! (om det är den svagaste)

varför går han åt det där jävla skit hållet egentligen, hans grej är att flowa perfekt på feta beats, skriva roliga texter om div o ibland göra nån låt till sina kvinnliga fans/homo pojkarna osv...
Jag är en "homo-pojke" som MRsalesman kallar folk som gillar RnB (antar jag) men denna plattan är ju väligt dålig, den där How Low är hemsk. Gillar dock alltid Nicki Minaj.
den ser förjävlig ut på låtlistan
njut
Producent

2010-03-04 23:40
Yeah detta ar Luda's samsta skiva hittills. Forstar att man inte vill dumpa ett projekt, efter sa mycket arbete. Men han borde ha scrapped the whole thing och gjort en helt ny skiva istallet. Konceptet forsvinner i och med att Shawna ar borta.
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
värdelöst, luda e en grym rappare men han räddar inte en sån här skiva. skit rakt igenom. how low e en bra club låt men resten var under all kritik.

MRsalesman

du e ju knappt störd som dömer en skiva efter låttitlarna :P

jävligt skev bild f.ö av sin favoritartist om man tycker att han ska göra en låt till homosexuella då och då...

shyffert: Såååååååååååå jävla äckligt tråååååkig
MoffaCurry1

well har jag rätt eller har jag rätt?

Ja om man har skitdålig humor o morgonuppvaknandet konstant kantas av tankarna att sparka undan stolen så är din fråga om han ska göra en låt till homokissarna BALL! Ja homopojkar/kissar som vi säger i den finska delen av malmö betyda sig precis pojke lyssna på R n B

Jag kan faktist döma en Luda skiva på det sättet för jag har lyssnat på alla hans skivor, massa verser och kan med sannolikhet räkna ut hur skiten kommer låta. har man lyssnat på honom så är dte rätt lätt att se på låt-titeln om det kommer vara bra. Självklart ska jag lyssna igenom den, kanske blir positivt överraskad av ngt men jag tvivlar.
MRsalesman

eeeh ok?

du har rätt men endå, tråkigt att vara så pk hela tiden
Highfive anyone, anyone?
Jag säger verkligen inte detta för att dissa Luderkriss men denna låten var vidrig. Får väl väga upp det med ett stycke veejay kålehed-ål ajj do is vinn
inte den tyngsta plattan han har gjort presic..
svartsprit a visst njut vafan ska jag betala skatt för mitt missbruk
Förbannat dålig skiva måste jag säga. Senaste plattan diggade jag, då den hade många feta producenter och sköna låtar. Ett rejält steg i fel riktigt för Luda får man nog säga...
TURN IT UP!