|
|
|
|
|
Låtar med titlen Hiphop?
Hur många finns det? Tänkte på det en dag när jag hade 6 st med samma namn på min ipod. Finns säkerligen många fler antar jag. Både utländska och svenska.
Här är mina bidrag:
Mos Def - Hip Hop Dead Prez - Hip Hop Grioa - Hipphopp Snook- Hiphop Kartellen - Hip Hop Ken Ring - Hip Hop
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Joell Ortiz-Hip-Hop Leschea-Hip Hop Pacewon & Mr.Green-Hip Hop Royce da 5´9"-Hip Hop Dj Jazzy Jeff-Hip Hop Citizen and Livin Poetry-Hip Hop
rip stephen perry A.S.N.O.M
|
|
|
N.A.S.A - Hip Hop
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
|
|
|
|
|
|
Dogge Doggelito ft. Andra Generationen - Hippare Hoppare
My life's like kinda what my wife's like - fucked up after I beat her fucking ass every night.
|
|
|
Afu-Ra - Hip-hop
"life's a garden, dig it."
|
|
|
AF1 - Hip hop
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
|
|
|
Hiphop Lives med KRS
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
|
|
Nas - Hip Hop Is Dead Naughty by Nature - Hip-Hop Hooray
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
^ Får det vara andra ord med så...  Aasim-Hip hop 101 Skillz-Hip hop Died?? Tha Alkaholiks-Hip hop drunkies GZA-Hip hop fury NaS-Hip hop is dead Tanya morgan- hip hop is dead II Most Desh-Hip hop is livin Groove B Chill-Hip hop music Da Youngstas-Hip hop ride Raw Fusion-Hip hop/Stylee Experession Hard 2 Obtain-Hiphop lifestyle Inverse-Hiphop lifestyle Old dirty bastard-hippa to da hoppa Lupe Fiasco-Hip-hop saved my life Statik Selektah-Got me goin (hiphop) Large Pro-hardcore hip hop MC Shan and Marley Marl-Living in the world of hip hop Mood-Nuclear hip hop One Be Lo-Hip hop heaven Ghetto-The products hip hop Promise- Hip hop KRS One-The real hiphop Nice and Smooth-Return of the hip hop freaks Diamond D-Stunts, blunts and hip hop Termanology-This is hip hop Nikal Fieldz-9/11 attack on hip hop
|
|
|
Vem bryr sig? Att ingen rensar bort sånna här trådar alltså... Bra standard det blir.
|
|
|
Org 12 - Hiphophoror Feven - Hiphoptorskar Ayo - Hiphopbönder Fattaru - Hiphopsoldater
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl: WWW.COULISSE.SE
|
Producent
2010-03-08 09:55
|
Classified ft Royce 59 & b.O.b - They call this hiphop
|
|
|
Om det får vara andra ord i titeln också så finns det ju hur många som helst. Lägg ner!
|
|
|
|
|
|
ludacris - i do it for hiphop feat. Nas & Jay-z
|
|
|
Shaazam - hiphop Illcit Child - HipHop
|
|
|
Och vad ger detta?
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
^  Idiot, vad ger: "Spotify spellistor", "Tech N9ne till Peace & Love!", "Lil Wayne åker i fängelset"? Get the fruck out om du ska leka cool bland oss nördar som bara vill samla ihop alla låtar med ordet "hiphop".
|
|
|
Braille-Hiphop Music Canibus-Hip-Hop Bady Rock Sticky Fingaz-Licken off in Hip-Hop M.O.P.-Hip Hop Cops
|
|
|
Das Efx - Real Hip Hop
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
|
|
|
Lion-O Ber så hemskt mycket om ursäkt
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
Classified ft Royce 59 & b.O.b - They call this hiphop tackar för den där! letat ett bra tag men hade glömt bort helt och hållet vad den hette =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|