Army Of The Pharaohs -The Unholy Terror - 30 Mars

Utländsk Hiphop - Allmänt

Army Of The Pharaohs -The Unholy Terror - 30 Mars

Kommer detta bli galet eller?

Kolla in jmthiphop på youtube för lite snack från de olika rapparna.

En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
låter jävligt nice! men tycker dock vissa i Aotp inte riktigt platsar.. tex apathy borde fan inte va me

låter jävligt nice! men tycker dock vissa i Aotp inte riktigt platsar.. tex apathy borde fan inte va me

va? att apathy inte skulle platsa? har inte lyssnat på aotp på ett tag eller apathy sen eastern philosophy men han e/va en av de bästa i gruppen imo o jag tror många skulle hålla med om det.

Han har bra rimes men tycker han låter likadant i varenda låt.. nästan som esoteric

ah men jag kan förstå lite vad du menar. esoteric e ju så monoton att jag kräks när jag lyssnar på honom. btw, har du lyssnat på apathy - its the bootleg muthafuckas vol 1? sjukt bra samlingsalbum med massa grymma grejer med honom. peace

aa bra där, nej får kolla upp det tack för tipset mannen!
peace

va? att apathy inte skulle platsa? har inte lyssnat på aotp på ett tag eller apathy sen eastern philosophy men han e/va en av de bästa i gruppen imo o jag tror många skulle hålla med om det.

apathy skulle jag nog säga är den bästa, tycker dock att esoteric och celph låter likadana varje jävla låt och dom blir fruktansvärt tråkiga att lyssna på i slutändan, vinnie och apathy styr! =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Alla låter utom fyra finns på youtube.
http://www.youtube.com/user/Halfbakedd69
Apathy skiter ju på de flesta i AOTP ... Demoz ? Esoteric ? Doap Nixon ? etc ..

Förövrigt tycker jag detta album e det sämsta ifrån dom, tyckte de flesta beatsen var riktigt kassa vilket förstör allting...

Alla låter utom fyra finns på youtube.
http://www.youtube.com/user/Halfbakedd69

Tack för tipset.. Lyssnar igenom det nu. Låter tungt än så länge.

Apathy är förövrigt svinbra.
Någon som vet om plattan har läckt så den finns att ladda ner ännu?
Vad är det med det nya omslaget? Helt sinnessjukt fult. Låtarna var sådär. Det blir inget köp som det blev med de två tidigare plattorna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Försöker hålla mig uppdaterad här.

Ska Apathy och Celph Titled släppa soloalbums båda?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
^^ap släppte ju wanna snuggle nyligen o celph har sagt att ett soloalbum är på väg i ett par års tid så det vet jag inget nytt om.

R.Ringström ja plattan finns att ladda ner. Bara söka lite så hittar du den. Tycker den var lite av en besvikelse men några låtar var helt OK.
För mycket Planetary, för lite Crypt the Warchild. Som vanligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är jävligt besviken.. vilka tråkiga beats..

Sorry för uppning , men nån mer än jag som tycker att Demoz faktiskt har blivit riktigt bra om man jämför med Ritual of Battle? Lyssna på Prisoner tex.
Är jävligt besviken.. vilka tråkiga beats..

exakt min åsikt också erfter att ha lyssnat på snippets i audio felen som ngn postade

Albumet ligger uppe på spotify nu. Tänkte fråga sammtidigt om någon har koll på när vinnie paz nya platta kommer?
Jeffi, 22 juni är det sagt.
Vad tycker ni om de tre låtarna som släppts i förväg ifrån vinnie's solo album?
själv tycker jag Drag you to hell är rätt värdelös.

Rappare

2010-04-02 10:00
Planetary är väl typ den tråkigaste rapparen i den här konstellationen. Tråkigt att Esoteric bara är med på EN låt :(. Apathy och Celph är dom bästa rapparna i clicket. Ja, dom tar Vinnie med hästlängder!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"