I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jay Electronica och Benzino gör bort sig (om hiphopens makt & Eminem)

Utländsk Hiphop - Allmänt

2010-05-16 15:44

Jay Electronica och Benzino gör bort sig (om hiphopens makt & Eminem)

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh3dA2ny1M434U3WDC

Denna video kom såvitt jag förstår ut på internet igår och har redan skapat en hel del kontrovers. Har inte kommit någon förklaring från Jay Elec eller Benzino ännu.

Har tappat all respekt för Jay nu, tyckte han verkade rätt allmänbildad och vettig innan men nu framstår han bara som en rasistisk foliehatt tyvärr.

"You got Eminem. He's the chess piece for Satan. Now, you, Benizino, you wage war on Em. So what you do is, you put yourself in a position where your disturbing a global plan for world domination."

2010-05-16 15:58
WTF !! XD asså religion fuckar uuuuuppp folk !! vafaan sysslar grabbarna med...kom ner på jorden å acc att EM helt enkelt e en skillad rappare å inte nån jäävla schack pjäs som djäulen annänder

2010-05-16 16:59
Pharoahe Monch 20 gånger bättre än Eminem? HAHA, fuck outta here.

2010-05-16 17:21
Detta är riktigt tråkiga nyheter. Jay Electronica har alltid verkat vara en goofball, men på ett bra sätt. Detta är ju bara för mycket. Sedan Exhibit C har jag sett honom som den mest lovande inom rap . Varför gå ihop med nolla Benzino? Jag kan inte förstå det!

Hur vidrigt det är med världens kapitalistiska krafter är må vara en sak. Men hur fan tänker man om man drar in Eminem i det? Och om han nu tvunget måste dissa Eminem, vilket jag inte förstår så kan ju iallfall göra det med en låt och inte nån jävla video med Benzino. Det är en gåta för mig.

Jag vet inte hur reaktionerna på detta varit eller om det kommer bli någon backlash på Jay. Jag hoppas han kan bounca tillbaka ifrån det på nåt sätt.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2010-05-16 17:46
och Benzino gör bort sig

Räckte det inte med oklippta versionen av Beef II?, som dom hotade stämma QDIII om han inte editerade bort omedelbart

2010-05-16 18:05
Fyfan va sjukt vilka fan tror de att dem är

2010-05-16 18:14
att benzino ens kan med o dissa em efter att han själv blivit helt sönderdissad e konstigt, och att jay går ihop med en sån snubbe e sjukt. inget jätte fan av elec oavsett men detta stärkte ju inte hans aktier direkt.

2010-05-16 19:10
Att Pharoahe är bättre än Em är väl ingen hemlighet. Men vad fan lallar dom där två om.

Benzino borde ha slutat med sitt skitsnack 03, och Jay hahaha det där var den dummaste skiten jag hört nån säga på länge, undrar hur pårökt han var när han gjorde den där intervjun/grejen/vafan det var.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2010-05-17 00:27
Förvånar mig att Benzino ens kan sitta rakt efter em knullat han i röven tidigare. Pharaoh Monch bättre än eminem? Riiight.. Jag gillar Pharaoh monch men inte är han på något vis bättre.

Båda två är ju.... efterblivna på riktigt
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker