Fashawn & DJ Skee – Grizzly City 3 (Mixtape)

Utländsk Hiphop - Allmänt

Fashawn & DJ Skee – Grizzly City 3 (Mixtape)

För er som missat Fashawn..

http://www.2dopeboyz.com/2010/08/27/fashawn-dj-skee-grizzly-city-3-mixtape/#more-110271

"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Sov inte på den här snubben alltså. Hans äldre saker än nästan vassare men detta är också örongodis.

Lyssna bara på låtar som "Pass The Cohiba" och "Midnight Groove (Freestyle)". Snubben är ett ett underbarn rent textmässigt. Påminner om Nas i hans unga dagar, med lite west coast flava.
Jag har fortfarande boy meets world snurrande härhemma, så jag har sovit lite på detta och hans "Nas mixtape" blir att ta tag i det nu då...
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Ja, framförallt hans "Boy Meets World" platta är övertung. Hela plattan är egentligen tung men låtar som Ecology, Hey Young World, Our Way, Why och When She Calls står ut. Fuck it, hela plattan är fire rakt igenom. En nutida klassiker skulle jag vilja påstå.
Nej det finns enligt mig inga dalar på den skivan.
Kul även att man nästan följt honom från början med GC2 och OSOK och sett honom blomma ut till den klass rapparen han är idag.
Känns som att han har bra känsla för saker och ting också...tänker på det perfekta sammarbetet medExile samt redan nämnda Nas mixtapet där personer som Stukad redan drar jämförelser.

Hoppas på en BMW 2 när det går rykten om en below the heavens 2...
rip stephen perry
A.S.N.O.M
bmw är överfet, ska checka denna mixen. Va de nån som såg han på nef i gbg senast? tightaste jag sett på flera år.
 ----------------------------------------------------------------------------
Jag har tvärr missat GC2 och OSOK.. upptäckte honom för sent. Men ska checka in allt med honom för han är kungen!

PM:a mig gärna när det dyker upp något nytt med honom, ni som har lust.
Var hittar man OSOK mixtapet? Hittar det ingenstans. Nån får gärna PM:a mig.
Hittade precis ett guldkorn på Spotify, dock inte bara med Fashawn, men fett grym är den iaf.

Kolla gärna in min recension av Grizzly City 3 på seb61.se: http://www.seb61.se/2010/09/veckans-recension-v35-fashawn-grizzly.html
Ja, hans konsert på Nef var fantastiskt bra. Håller med om att det var bästa konserten på år och dag!
Skivgrävarns pöjk! Alltid med smutsiga fingrar!
Grizzly City 3 är tung rakt igenom. Finns knappt ett dåligt track.