KRS-1 & Tru Master - Årets bästa album är här!!

Utländsk Hiphop - Allmänt

KRS-1 & Tru Master - Årets bästa album är här!!

goddamn, har pumpat denna typ två gånger om dan sen jag fick en tidig leak av en snubbe men skivan släpptes igår och idag fick jag äntligen den i brevlådan. har vart en riktigt pissdag men pumpar "Meta Historical" med KRS-One, 100% producerad av Wu-Tang's best kept secret TRUE Master. Incredible lyricism, feta skits och överfeta beats för alla som diggar Wu-Tang och '90s boom bap med en touch av 2010. löjligt jävla fett, skivan lär inte sälja ett skit tyvärr men supporta det här för helvete, så fet hip-hop fortsätts produceras för det är ni som inte köper underground skit ni diggar som mördar den i slutändan.

http://www.claaa7.blogspot.com
^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
den lär finnas bara på cd va?
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Verkar helt sjukt fet, maste inforskaffas....
Goddamn va fett detta lät. Tack för tipset
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
Tack som fan ! hade helt glömt bort att den skulle komma !
SJUKT överraskad av det här albumet. Inte bara är beatsen asbra, utan KRS har nog inte varit så här bra på 15 år. Hoppas den kommer på vinyl.

håller med Schenn riktigt bra! grym skiva krs e grym!
krs one borde komma till sverige ! var väll ett tag sen?
Ja, Schenn, vinyl i slutet av månaden...
All hail the New York Giants!
SSII, grymt!

hade vart överfet ifall KRS dök upp här eller i Köpenhamn. nån som vet när han var här senast?
Eh, nu har jag lyssnat på ett antal låtar och jag är besviken. Visst glimtar det till emellanåt, men varken KRS eller True Master håller nån jättehög medelnivå på de här låtarna imho. Inte så att det är en dålig skiva, men jag tar ju hellre Marley Marl/KRS-samarbetet alla dagar i veckan. Det här projektet verkar dessutom helt sakna standouts av typen Hiphop Lives eller Rising To The Top. Emellanåt får jag känslan av att KRS inte riktigt är övertygad själv om det han rappar. Och säga vad man vill om KRS skiftande kvalitet senaste 15 åren, men övertygelsen har han fan alltid haft i alla fall. Måste tyvärr bli en "Don't believe the hype" på denna för mig. Sorry.
All hail the New York Giants!
Diggade inte nån av dem tre låtarna som postades här. Tyckte beatsen var lite veka. Men ska ändå kolla in det här. KRS ONE är ju KRS ONE liksom.

Jävlar va fett albumet var! Men...
Emellanåt får jag känslan av att KRS inte riktigt är övertygad själv om det han rappar. Och säga vad man vill om KRS skiftande kvalitet senaste 15 åren, men övertygelsen har han fan alltid haft i alla fall.

Det måste jag tyvär hålla med om.
Keep playing sega-games