I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bra ställe att ladda ned kända instrumentals?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2010-09-13 23:10

Bra ställe att ladda ned kända instrumentals?

Nån som vet en/flera bra sidor där man kan ladda ned kända instrumentals? Det e ju rätt händigt när man pillar med mixtapes eller bara vill skriva av sej lite på nått fett beat. Har märkt att det finns många bullshit-sidor därute som försöker infektera mej med sina virus, hade varit nice å hitta nått ställe där man kan lita på nedladdningen.

Inte säker på om detta e rätt ställe att posta på men hittade ingen liknande tråd nånstans.

nomadrap.com - twitter.com/nomadrap

2010-09-13 23:26
Du är 23 ar, figure it out. Skulle inte tro att det är tillatet att upplysa dig om det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-14 13:19
kan ju bara länka lagliga alternativ och då har du ju itunes-store eller köp skivorna på tex undergroundhiphop.com

Producent

2010-09-14 15:11
tötötötorrents???
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2010-09-14 23:19
tänkte att det va en rimlig fråga med tanke på att ALLA rappare använder andras instrumentalare nån gång, det e ju ingen som bryr sej va ja vet. men aijjt om det e förbjudet å länka till såna sidor på whoa så tar ja tillbaka min fråga, va inte medveten om den regeln..

ganjaholic: ja jag e 23 år det stämmer, men har inte stenkoll på cyberrymden, därför jag frågar. hade bestämt för mej att forum är till för att bl.a. tipsa varann å få info från andra användare som kanske har koll,..
nomadrap.com - twitter.com/nomadrap

2010-09-15 08:00
nej det e sant att rappare använder andras instrumentaler men om du ska få tag i det är det enda lagliga alternativet att köpa skivorna då de flesta säljs.

2010-09-16 01:24
J Armz - How To Be An MC serien.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ

2010-09-21 10:44
alltså sluta va gulliga. "köp skivan"

google e bäst
www.markemusik.se
www.twitter.com/markemusik
http://mekkeriet.blogspot.com