I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Artisternas nyårslöften 2011

Utländsk Hiphop - Allmänt

   
DJ

2010-12-30 15:56

Artisternas nyårslöften 2011

Här är det fritt fram att fabulera om vad ni tycker utländska hiphopartister borde lova inför 2011. Add on, add on...

* KRS-ONE: "Jag lovar att inte säga ett ord till om “äkta” “backinnaday” och “dooinit4thacultcha” innan jag har got my act together och börjat släppa min skit på vinyl igen".

* Nas: "Jag lovar att leta igenom alla lådor och högar med räkningar och papper tills jag hittat Pete Rocks # igen. Sen: ut ur Marley-dimman och ner i källar'n!"

* Buckwild: "Jag lovar att om jag ska släppa fram mer av mina gamla 90-talsskatter till allmänheten ska de antingen släppas instrumentalt eller med en MC man inte somnar av"

* Eminem: "Jag lovar att försöka minnas mina rötter, byta rawkenrollen mot funk och hockeyrefrängerna mot Premier scratches"

* Lord Finesse: "Jag lovar att BÖRJA RAPPA IGEN"

* Lauryn Hill: "Kul, Finesse! I was about to say that!"

* DJ Run & Flavor Flav: "Vi lovar att betala skadestånd för alla vars ögon och öron började blöda när de såg våra tvåloperor

* DJ Premier: "Jag lovar att betala min skuld i rena $ till Nick Javas så han inte längre har en hållhake på mig och jag tvingas betala genom att ta med hans wack ass på varannan låt jag gör"

* Drake: "Jag lovar att avslöja att 'det var på skoj, alltihop!'"

* Kanyeezy Weezy: "Jag lovar att låta Pete Rock ta hand om skiten från A till O nästa gång. Jag lovar att sluta leka uppstudsig tonårsson och paja hans beats eller stryka dem från albumet bara för att jävlas. Därefter lovar jag att hålla käften stängd och börja prodda Jay-Z bangers igen istället".

* Papoose: “Jag lovar att signa med en label som är stor nog att släppa vax, men inte nödvändigtvis betalar en fantasiljon i förskott. En label som ger fan i att tvinga på mig trender och gäster. En hel platta proddad av Large Pro blir det. Strictly Law Library and Sean Bell type lyrics. Kommer bli bästa debut-LPn sen Black Star. Papoose, Pa-poose!”