I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Slim Thug - Tha thug show

Utländsk Hiphop - Allmänt

2011-02-18 13:32

Slim Thug - Tha thug show

Tänkte kolla om folket kollat in slims senaste.. I så fall vad tycks??

To disrespect you, I would had to have respect for you at one time

2011-02-20 03:47
Lyssnade igenom det snabbt på spotify och kan inte säga att det var mycket jag gillade. Han känns mycket mer slätstruken nu för tiden.

Vars försvann den här stilen?
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu

2011-02-21 11:05
Inte heller satt in mig så värst i senaste plattan, men låtarna Caddy Music & Free har ju varvats ganska hårt i mina speakers om man säger så! Riktigt feta sommarvibbar på de låtarna.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-02-21 18:51
Tycker Tha Thug Show var rätt så tråkig. Bara nått spår som jag lyssnat på, typ The Sky, Caddy Music och Coming From. Var sjukt nöjd med Boss of All Bosses, som höll en nivå Tha Thug Show inte är i närheten av. Tycker aldrig Thugga har gjort ett riktig bra album utan några spår man skippar. Dock så har han alltid någon sjuk banger med på sina album, räknar även in Boyz N Blue albumen där. 3 Kings, Diamonds, Ride On 4's, Keep It Playa, Theme Song, Associates, Top Back, Leanin', Welcome 2 Houston. Men ingen låt på Tha Thug Show som går hem till 100% hos mig.
"Popped a molly, I'm sweatin'.. WOOO!!"