I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Groupie

2011-08-18 18:14

Söker låt!

Kommer inte alls ihåg hur själva låten går.
Men i introt låter det som om de sitter i ett klassrum och läraren frågar vad alla elever vill bli och man får alla standardsvaren Polis, brandman, advokat etc. Sen kommer det till sista killen som säger; I wanna be a muthafucking G eller nått i den stilen.

Antingen är det Snoop Dogg eller Ice Cube.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Poet

2011-08-18 18:25
Vet inget om det du skriver, men i gangsta rap made me do it så sitter de i ett klassrum i början?
Jag har ätit pannkaka!
Producent

2011-08-18 20:35
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Groupie

2011-08-18 23:27
Dopeness, det är den! Tack!

Groupie

2011-08-19 15:51
Söker en till, sorry! Har samma förslag på artister, denna gång är det som en godnattsaga han läser till sin son/dotter.

2011-08-19 16:09
Kanske en NY crime joint?

Vad jag kommer ihåg finns det många låtar med detta story tema. Återkommer...
DJ 'Quiksilver' Quik is in tha motherfuckin' house! Straight outta Fonky city of Compton. Yeah I got that funky Jheri curl perm and House shoes on cuz. N thats real.

2011-08-19 16:15
DJ 'Quiksilver' Quik is in tha motherfuckin' house! Straight outta Fonky city of Compton. Yeah I got that funky Jheri curl perm and House shoes on cuz. N thats real.

2011-08-19 16:20
Groupie

2011-08-20 00:45
Fast jag har för mig att det är mer som en saga, börjar som accapella eller så är det bara som intro. "Once upon a time in the projects" typ. Är nästan 100 på att det är Snoop eller Ice Cube

Poet

2011-08-20 02:29