I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

artisten "Nasty" - brutalt lik eminem i nästan alla aspekter!

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2012-01-11 02:15

artisten "Nasty" - brutalt lik eminem i nästan alla aspekter!

yao! satt o slösurfa och sökte på eminem och det dök upp några låtar som antydde på att de va nya från detta året, 2012 alltså. och när jag sedan spana in det, så lät det jävligt likt Eminem på många sätt, men en yngre version. han låter väldigt mycket mer som eminem än t.ex Asher roth, som även han blivit jämförd med Em.
saken är den att det är enormt konstigt att lyssna på detta, för man tycker att det är eminem, men ändå inte, en svår känsla att beskriva. jag tycker killen är grym, faktiskt. men jag kommer troligen aldrig att lyssna på honom just för att han låter exakt som eminem.

här är exempel på de låtar jag fann på tuben;

Nasty - Mad world


Nasty - Forgive me


Nasty - You can't diss me


som ni ser har han denna gången verkligen använt sig utav eminems namn för att sprida sitt eget, vilket är smart i sig, men jag har verkligen svårt att se något skivbolag skulle vilja signa en person som kommer va hårdstämplad som en kopia av en redan befintlig artist, speciellt när artisten är ingen annan eminem.

___

Men till nästa punkt som bara blev för mycket va när jag leta upp denna killens egna youtubekanal och fick se hur personen i fråga ser ut, och japp, han t.o.m ser ut som eminem! enda stora skillnaden är att Nasty har större näsa i princip.
även en sån speciell sak som eminems blick han har ibland, har även denna Nasty, vilket är helt jävla absurt haha. sättet han pratar på, beter sig och även svarar på frågorna är oxå jävligt eminem liknande.
kolla intervjun själv så kommer ni klart och tydligt se vad jag menar;


kolla in hans andra låtar sen, han har feta texter o allt sådant, stör mig bara på att han i princip försöker vara eminem på pricken! slöseri av potential talang i mitt tycke.

http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89