Req. Rimmar en hel vers på ett ord

Utländsk Hiphop - Allmänt

Req. Rimmar en hel vers på ett ord

Tja!

Söker en låt där en kille rimmar en hel vers på ett ord. Vet att den varit populär här på Whoa, men har absolut ingen aning om vilken artist det var!

Hade varit coolt om någon kunde hitta den med den vaga informationen! Tack!

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Hangaround

2012-06-18 00:39
Org 12 & Leo - Kul att du kör...kanske?
Hangaround

2012-06-18 20:05
hehe nu märker jag att den här tråden ligger i utländsk!
Kan det vara denna? Vet inte om den varit populär på whoa dock.

Kan du försöka utveckla lite?

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
tar för givet att du formulera dig fel och menar denna

eller lowkeys lowkey alphabet assassin?
tar för givet att du formulera dig fel och menar denna

Om så skulle vara fallet så slänger jag in den här också

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Den här kanske?

Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Rappare

2012-07-12 14:44

vet att Ice Cubes vers rimmar på ett ord annars vet jag inget mer
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Alla grimeartister gör det hela tiden
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Men vafan, nu har du gjort folk nyfikna. Är det någon av låtarna som länkats? :)