DNA - om tio år??

Utländsk Hiphop - Allmänt

DNA - om tio år??

Snubben är 21 bast och slaktar nästan allt som kommer i hans väg, hur långt tror ni han kan ta sig?

En gammal "best of" video från 2009 (18 år?):

Samt ett exempel på DNAs freestyle skills som ni måste se:

se från 4:05 till 5:05

Vad tror ni? var kommer han stå om 10 år?

(Inlägget ändrat av Metastrof 2012-06-19 19:10:46)

(Inlägget ändrat av Metastrof 2012-06-19 19:11:16)

I'm a different kettle of fish
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
slaktar

I LOL'D

Du bidrar till lika mycket som vanligt.
Finns inte så mycket annat att skriva om du lagt ribban här, imponeras du av hans extremt corny rader så är det pärlor för svin från ord ett.

Skulle kunna posta valfri från rap olympics åren (Subverse,The Saurus,Passwurdz osv),

"in-di-an" - in the end

Skulle gå att skriva en avhandling om allt han spottat som är rent nonsens, halva 3e ronden mot Dizaster var i stort sett bara PÅHITTADE ord.

Det var bättre!

posta gärna! skulle uppskattas :) speciellt om du kunde dra jämförelser osv som att förklara någorlunda utförligt hur t ex The Saurus är på en högre nivå än DNA.
dna jag måste vara frispråkig....
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe
Producent

2012-06-19 23:10
jag lyssnade på hela hans 3dje rond, inte ett enda ord är påhittat. hur har du fått för dig det BRB2009? alla ord finns med i engelska ordlistan.
alla

not so much.

brb så du kan inte svara på min fråga eller?
dna är corny, hans "ordlekar" är pinsamma.

hej då.
jag lyssnade på hela hans 3dje rond, inte ett enda ord är påhittat. hur har du fått för dig det BRB2009? alla ord finns med i engelska ordlistan.

Jag håller noll koll på battles och battlerappare och bryr mig inte om vad som sägs, negativt eller positivt, om DNA. Men blev nyfiken. Undrar bara, snackar vi om sista ronden i den här?

I så fall undrar jag också vilka ord som är påhittade?

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
something something
så "something-something" är halva ronden eller? sen är inte det uttrycket helt påhittat det heller egentligen, även om det var rätt irrelevant när han sa det.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=somethin'%20somethin'

svanspelle, hur är hans ordlekar pinsamma? har du något exempel? vilka battles har du sett med han?
uttrycket

Sättet han stretchar bars på saknar motstycke i tidigare battles, finns spaltmeter skrivet om denna battle på rapmusic.com kör den genom google translate om du ej orkar med engelska.

Men att ta en diskussion som redan förts för typ ett halvår sedan igen?, no thank you.

länka till diskussionen då kanske?
länka till diskussionen då kanske?
Sen om ni läser rubriken till att börja med så står det "DNA - om tio år??".. det var egentligen det tråden skulle handla om.