I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vem är detta?! Video "Bronx rapper"

Utländsk Hiphop - Allmänt

Producent

2012-06-19 23:19

Vem är detta?! Video "Bronx rapper"

snuskigt duktig. någon som har en aning vem han är?

2012-06-20 01:14
jäävlar, kan inte fatta hur någon som han kan vara så okänd!

ska försöka ta reda på vem det är.. *detective mode*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-06-20 01:34

på dem två första videorna står det "nobody freestyle".. men på den sista videon står det "Joe & Nobody Freestyle". Så jag antar att snubben kallar/kallade sig för Nobody? står även så i en av kommentarerna på videon du länkade.

Enligt samma kommentar har han dock möjligtvis bytt namn.. men här har du iaf en youtube kanal med låtar han släppt under namnet "Nobody": http://www.youtube.com/user/Bronze5024
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-06-20 01:48
läste "överförarens kommentarer" på den andra videon jag länkade.. där någon frågade om han kunde skicka in ett beat som Nobody skulle kunna rappa till, där var första svaret:

I believe he will as long as he finds the beat appealing. I've? lost the availability to a camera, hence the gap of time between videos. Also Nobody has been M.I.A. so getting a hold him is difficult also have to find out if he's still up for it.
- troligtvis en vän till han som delar youtube kanal med honom.

SpoilerM.I.A (Missing in Action) = "military term for a soldier, pilot or sailor who is missing in action in war, or the status of a missing combatant."

Det svaret kom för två år sedan.. sen kom det ett till svar på samma kommentar (från samma användare) för endast ett år sedan vilket var:
"Yes! If anything just message what? you want."
- vilket jag antar är från Nobody själv?

... så jag antar att han fortfarande använder namnet Nobody? om han då inte har bytt någon gång runt 2011-2012?
Producent

2012-07-02 22:39
aaah fan vad jobbigt namn han har, går ju knappt hitta ett skit med honom!

tack för infon du skrapade fram dock! nice