I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Immortal Technique

Utländsk Hiphop - Allmänt

Graffare

2013-10-09 19:29

Immortal Technique

Vad tycker ni om han?

Tror ni att han kommer bli en sellout?

You cant Kill me - I was born Dead.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2013-10-10 09:12
Aldrig gillat Immortal.

Samma texter...

Samma ämne...

Blir så utdraget.

Om jag vill ha politik sätter jag hellre på tv:n eller läser det rent ut sagt på Internet.

Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Groupie

2013-10-10 13:15
Gillar honom men man tröttnar tillslut, 3-4 låtar av honom max på rad sen måste man byta artist ett tag...

DJ

2013-10-10 16:30
Aldrig gillat honom. Extremt gnällig röst och dåligt flow. Rätt ofta dåliga beats också. Jag vet att folk säger att han har bra politiska åsikter, men har aldrig orkat lyssna länge nog för att uppfatta om det är sant.

2013-10-12 22:40
Gillar honom! Tror inte han kommer blir en "sellout"

2013-10-13 17:57
Bra bra bra
Skivsamlare

2013-10-13 18:18
Gillade Revolutionary Vol 2, men sen dess har jag egentligen inte gillat mer än några enstaka låtar här och där. Håller med gggg_hatt också, det blir lite drygt ibland redan efter några låtan.
 "I never made a pretense, of living with good sense. It's really not my strong suit"
Skivsamlare

2013-10-13 19:54
Jag har alltid gillat honom, storyteller så in i helvete!

2013-10-13 20:59
För mycket foliehatt, alla säger att hans texter är så fruktansvärt bra och vissa går så långt att dom använder det som fakta.. Orkar själv inte lyssna på vad han har att säga, redan där går mycket av "han" bort.

Dance with the devil är däremot en fantastiskt bra story låt..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2013-10-15 00:18
Hans fans vet i regel inte vem Rakim är men lyssnar i regel på mkt annat än hiphop, många gillar att röka marijuana och en del av dem tycker han är det näst bästa som hänt efter JMT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2013-10-16 10:01
Tråkig murbyggare. Jag minns när det begav sig och folk överhypade skiten ur honom.

Han har en bra låt, den där storyn där hon blir våldtagen och grejer. Annars är det bara babbel som låter som nåt vettigt som rimmar typ.
Redline!