I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Video] BOTB4 - Jonny Storm vs The Saurus!
Utländsk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
jeppehehe
Supporter
2009-07-07 18:45
[Video] BOTB4 - Jonny Storm vs The Saurus!
http://politisktinkorrekt.info/
Slusken
Lyricist
2009-07-07 19:21
sjuk battle, grymt jämn,
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Borttagen
2009-07-07 19:34
saurus robbad på en seger igen, sjukt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2009-07-07 21:09
wacka domare, PH bevisade ju i WRC att han inte kan döma för fem öre, och NoCanDo kommer jämt med konstiga val.. men men
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jeppehehe
Supporter
2009-07-07 21:45
svanspelle word, jag tyckte först att Saurus tog rond 1 och 2 men att Storm tog hem 3:e. Efter att ha kollat ett par gånger till så tog fan Saurus alla ronder, knappast överlägset men ändå. OT:n vann han ju med i princip.
Domarna känns ju inte speciellt pålitliga i detta sammanhang, det måste gå att fixa fram lite bättre domare än de där.
http://politisktinkorrekt.info/
Djureri P40
2009-07-07 21:55
Jag håller med föregående talare;
Det känns som att det är lite tabubelagt att rösta på the saurus med tanke på hans "celebrity status" inom battlescenen. Jag skulle ha röstat på the saurus i alla fall.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
elajt
2009-07-08 02:05
Saurus tog det i 3 och O.T, börjar bli lack på dommarna andra gången robbed.
B
Mico P39
2009-07-08 18:44
sick battle fan,båda va riktigt tunga,svårt å säga vem som vann skiten men the saurus va lite bättre tycker jag........
MRsalesman
2009-07-10 11:28
Jag tycker ärligt att dom var rätt jämna
vet inte vem som vann riktigt men jag gillade inte storms OT så mkt ändå tycker att lite av skiten var semi-baitad o rätt standard
johanselin
2009-07-10 18:28
vad heter låten i introt, damn! Hittar det inte någonstans, har hört att det är "Bo-rat - West Coast Spitters Ft. Anima - Project Cutty" men det är det verkligen inte. :o Någon som vet?
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
elajt
2009-07-10 19:51
Johan selin det är det visst
02:35 som jag sa till dej på gtchatten
B
Tillbaka till forumet