I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Inspektah Deck - House Nigga (Joe Budden Diss)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2009-07-16 23:10
RZA bättre än Jay-Z, LMAO!!!!!!!!!!!!

Om du tycker det så förstår jag också att du tycker att Royce bara har gjort en låt som är värd att nämna och att du skrattar åt resterande låtar i hans katalog. Jag förstår också varför du tycker att RZA är bättre som Emcee. Vidare förstår varför du tror att Soulja Boy hade gjort Boom-instrumentalen rättvisa. jag förstår El_Presidente, jag förstår nu.

2009-07-16 23:19
Wherever I go
The Grunge
Bob n' I
You'll never know
Fast Cars

Från Birth of a Prince tycker jag att See the Joy, The Birth och absolut A Day To God is 1000 Years. Chi Kung är rätt trevlig också. När man vant sig med RZAs flow så är han en av dom bästa någonsin inklusive _2009_

Rimmen är dock inget "helt unikt", kan rabbla upp många som har liknande eller bättre rimscheman.

Bättre är en fråga om åsikter, men jag är nyfiken på hur många du kan rabbla upp som har liknande rimscheman
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-16 23:24
Okej, eftersom SH fansen e så tröga, har jag tagit mig friheten att rita en bild o förklara det hela på ett sätt dom kan förstå.

Med hjälp av en Vast Aire rhyme (som förövrigt la's på en Wu skiva) och så denna bilden hoppas jag ni förstår lite bättre.

Ni får tänka er att hela bilden e hiphop.

I'm pointing at the moon, but ya'll lookin at my finger!

Steve Rifkind must of been sniffing!

2009-07-16 23:28
I'm pointing at the moon, but ya'll lookin at my finger!

HAHAA fan va klockrent, så fet vers han lägger i slow blues. Har SH gjort något sånt någon gång?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-16 23:38
Killa

Jo glömde fan Chi Kung, älskar den låten! RZA e klockren, känns som om han ständigt utvecklas. Alltid intressanta grejer han rappar om.

Slow Blues bara knäcker allt SH gjort ju!

2009-07-16 23:40
Okej, eftersom SH fansen e så tröga, har jag tagit mig friheten att rita en bild o förklara det hela på ett sätt dom kan förstå.

Det är snarare du som inte förstår att _VAD_ dom gjort tidigare är av _NOLL_ jävla intresse här, det enda som är relavant är _VAD_ involverade parter kan prestera idag _2009_ det är även relevant vad för typ av MCs dom är, Royce och Crooked tex är mer renodlade spitters, jag tror inte direkt WU följt med den enorma utvecklingen som skett inom denna subgenre dom senaste 10åren, vilket kanske är en av anledningarna att Deck låter så jävla tam och trött.

Det är ingen som ifrågasätter _VAD_ WU har för acolades, det vi diskuterar är _VAD_ för nivå dom idag 2009 håller, inte _VILKEN_ nivå dom höll _1993_ för det är av noll jävla intresse, försök hålla dig till sakfrågan nu du och resten av dina åsnekompisar ett par jävla inlägg iallafall så lovar jag dig att vi andra skall vara er evigt tacksamma.

2009-07-16 23:42
Det är snarare du som inte förstår att _VAD_ dom gjort tidigare är av _NOLL_ jävla intresse här, det enda som är relavant är _VAD_ involverade parter kan prestera idag _2009_

Slutade läsa där, och hänvisar tillbaka till min bild, om du inte förstod riktigt så slutar månen aldrig att lysa.

2009-07-16 23:43
Haha, älskar att naero läxar upp er gång på gång men att ni vägrar inse det. El_Presidente bara lägg ner..

2009-07-16 23:53
Det är ingen som ifrågasätter _VAD_ WU har för acolades, det vi diskuterar är _VAD_ för nivå dom idag 2009 håller, inte _VILKEN_ nivå dom höll _1993_ för det är av noll jävla intresse

Din dumma jävel kolla på wikipedia när Birth of a Prince släpptes, var det 93? NEJ. Jag vill lyssna på en MC som är smartare än mig själv så man måste lyssna om på vad han säger ett par gånger för att förstå vissa ordvitsar. RZA tänker på en helt annan nivå än dom i SH. Han kanske inte är någon battle mc men är man som han så kan man skriva om det mesta.

2009-07-16 23:55
Varför ens ta Birth of a Prince som exempel, ta skivan dom släppte för en vecka sen, Chamber Music. Den har redan knäckt SH kommande debut album :)

2009-07-17 00:00
Slutade läsa där, och hänvisar tillbaka till min bild, om du inte förstod riktigt så slutar månen aldrig att lysa.

Du påstår alltså att WU idag anno 2009 är jämförbart med Liquid Swords,OBCL,Ironman,36 Chambers,Tical,Forever?

Inte som att dom kan hänvisa till tidigare meriter, eller magiskt plocka fram verser dom spelade in för 10 år sedan som går att använda dig för ett sådant syfte som diskuteras här.

Din dumma jävel kolla på wikipedia när Birth of a Prince släpptes, var det 93? NEJ. Jag vill lyssna på en MC som är smartare än mig själv så man måste lyssna om på vad han säger ett par gånger för att förstå vissa ordvitsar. RZA tänker på en helt annan nivå än dom i SH. Han kanske inte är någon battle mc men är man som han så kan man skriva om det mesta.

Nä, och hade du någonsin sysslat med någon form av textförfattande så hade du vetat att så ligger det inte alls till, det är helt olika tanke processer som är involverat, jag har som sagt redan nämnt Hit Em Up med Pac som ett utmärkt exempel på att man inte behöver använda några jävla metaforer eller rymdrim 2nd Round KO har inte heller sådant, eller Malcom X för den delen, det är bara jävligt brutal och rå jävla slakt av dom som texterna är riktad till.

2009-07-17 00:03
^aa den var bra, Radiant Jewels, Harbor Masters, Ill Figurines, men RZAs är ett bättre exempel för att textinnehållet i låtarna är så speciellt. Inte mycket sånt har gjorts tidigare (har jag fel så ge mig exempel naero som vet allt. Du har fortfarande inte sagt någon rappare med ett liknande rimschema som RZA)

2009-07-17 00:06
Du har fortfarande inte sagt någon rappare med ett liknande rimschema som RZA)

rimscheman vinner inga jävla battles, men det är du uppenbarligen för dum för att förstå.

Många metaforer och avancerade rimscheman här el?, nä, "YOU CLAIM TO BE A PLAYA BUT I FUCKED YOUR WIFE" en jävla rad och sen BODYBAG och beef över.

2009-07-17 00:07
Nä, och hade du någonsin sysslat med någon form av textförfattande så hade du vetat att så ligger det inte alls till, det är helt olika tanke processer som är involverat, jag har som sagt redan nämnt Hit Em Up med Pac som ett utmärkt exempel på att man inte behöver använda några jävla metaforer eller rymdrim 2nd Round KO har inte heller sådant, eller Malcom X för den delen, det är bara jävligt brutal och rå jävla slakt av dom som texterna är riktad till.

Det blir så platt och tråkigt när dom bara säger allt rakt ut så att lyssnaren inte behöver tänka en sekund. Och hur ligger det inte till? Att jag vill lyssna på intelligenta rappare? :S Har du kollat upp när Birth of a Prince släpptes? Var det 93?

2009-07-17 00:08
"rymdrim", haha!

Decks första rad i en battle kan se ut såhär:

Jag kastar kometer, meteroider och studerar levande celler.................

2009-07-17 00:10
rimscheman vinner inga jävla battles, men det är du uppenbarligen för dum för att förstå.

Okej men du håller med om att ingen har liknande rimschema som RZA? Säger du nej så måste du fan ge ETT exempel. Jag har hört Hit Em Up ett antal gånger, den är bra men tråkig.

2009-07-17 00:21
KillaWith3Chins..
Okej men du håller med om att ingen har liknande rimschema som RZA? Säger du nej så måste du fan ge ETT exempel.

Crypt the Warchild, Nino Bless, Crooked I, R-Mean, Esoteric..

Eller nej, de har inte liknande rimscheman, de har bättre rimscheman än RZA. Men visst fan har RZA bra texter och feta rim, men han är knappast den bästa liksom.

2009-07-17 00:26
jeppehehe

Snubben är ju en äcklig hycklare och jävligt rädd för att hamna på fel sida med resten av Slaughterhouse. Lyssna bara på vad Deck säger i början liksom, det är skrattretande.

Det har ju med att göra att Budden öppnade sin käft. Sen tror jag han är någorlunda diplomatisk gällande dem andra. Crooked I är väl typ hyffsat close med Ghost och Rae.

naero
Ja skulle hela SH blanda sig i leken så bodyar dom hela WU, med lätthet. har svårt att se en enda i WU som skulle ens klara av att rå på Royce ensam, det skulle vara BODYBAG och sen ridå typ.

Du måste älska battle rap och disslåtar. Det är möjligt att SH har en fördel där då dem är duktiga på de. Men skulle dem göra en disslåt mot Wu så skulle väl inte de få någon tycka att dem gjorde bättre musik? Är man bättre om man vinner i en battle. Det låter väldigt gammalmodigt och bakåtsträvande om något. Vem gör bäst musik kanske är viktigare? Fast ja, jag vet inte riktigt vad som är "on topic" då tråden spårat ut totalt(men på ett roligt sätt).

Sen vet jag inte direkt vad Royce eller någon annan i gruppen skulle dissa dem för? Desamma gäller Wu, dem har ingen anledning att dissa SH, men Budden däremot..

Förstå att det står 2009 i kalendern, inte 1993, finns ingen i WU som inte är past sin prime med ett flertal år.

Finns en sanning i att solokarriärerna har gått lite utför. Men om du kollar på Ghostface album Fishscale(2006) och The Big Doe Rehab(2007) så är dem två av dem bästa albumen på 00-talets senare hälft. Sen som El-Pres sa så är Chamber Music jävligt bra den med. Sen ser OB4CL2 jävligt lovande ut men den får vi vänta på. 8 Diagrams är inte dålig heller. Tvärtom.

_TVÅ TUSEN NIO_ , Royce är hungrig WU är det inte, Royce är i sin prime, WU är det inte.

Royce var i sin prime när han släppte Boom. Ja han är jävligt hungrig, han har varit de sen han släppte The Bar Exam och de var typ för 4 år sedan. Inte mycket har hänt. Jag hoppas de blir ändring nu kanske. Jag säger inte att han är kass. Men jag vill inte höra något snack om att han låter hungrig om Street Hop och Slaughterhouseskivan inte blir något bra. För framtill nu har han ju inget annat än hunger. Iallafall inte mer än två feta låtar på ett par år nu. Håller inte riktigt. Men han är åtminstonde utsvulten och urilsken.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2009-07-17 00:30
Såg nu att The Bar Exam släpptes 2007 så jag skrev fel.

even when I was wrong I got my point across
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2009-07-17 00:32
Jag tror inte Street Hop kommer göra Royces fans besvikna. Återstår dock att se. Sen tycker jag Royce är bättre nu än vad han var när Boom släpptes.

2009-07-17 00:36
Men skulle dem göra en disslåt mot Wu så skulle väl inte de få någon tycka att dem gjorde bättre musik? Är man bättre om man vinner i en battle

Vinner man en battle är det klart man är bättre på den disciplinen, är väl rätt obvious eller?

Sen vet jag inte direkt vad Royce eller någon annan i gruppen skulle dissa dem för?

Skulle dom börja nämna SH så vågar jag nästan garantera att dom kommer lägga sig i, som det är nu bryr sig inte ens Budden om hela grejen.

Finns en sanning i att solokarriärerna har gått lite utför. Men om du kollar på Ghostface album Fishscale(2006) och The Big Doe Rehab(2007) så är dem två av dem bästa albumen på 00-talets senare hälft.

Beror helt och hållet på vad för måttstock man använder och vad för musik som tilltalar en, tycker inte Fishscale eller TBDR är i närheten av Ironman.

Men jag vill inte höra något snack om att han låter hungrig om Street Hop och Slaughterhouseskivan inte blir något bra.

Alla som hört Street Hop är rörande överens om att det är något i hästlängder iallafall

2009-07-17 00:43
naero

Vinner man en battle är det klart man är bättre på den disciplinen, är väl rätt obvious eller?

Jo de säger sig väl självt. Men vad jag skrev var ifall det innebar att man gjorde bättre musik.

Beror helt och hållet på vad för måttstock man använder

Ja det är inte Woodstock iallafall. Höhö.

2009-07-17 00:51
Jo de säger sig väl självt. Men vad jag skrev var ifall det innebar att man gjorde bättre musik.

Nä, men det är heller inte intressant för sakfrågan, i det här sammanhanget betyder inte sånt där någonting, det enda som är relevant här är vem har störst chans att vara elakast med vem, vem kan med ord förnedra den andre mest

Det är det _ENDA_ som spelar roll, allt annat är helt ointressant.

okej det här leder ingenstans märker jag men naero sa det bäst
Beror helt och hållet på vad för måttstock man använder och vad för musik som tilltalar en
jag gillar hiphop så.............................
DOOM skulle plocka SH som skit... det är ren FAKTA..

PZ

Ja det är inte Woodstock iallafall.

Ok ska erkänna, jag skratta där:D

2009-07-17 03:08
DOOM skulle plocka SH som skit... det är ren FAKTA..

Haha, SH fansen verkar ju knappt förstå Wu's grejer, hur fan skulle dom då fatta The Villains storhet?

2009-07-17 03:54
Ursäkta för dubble post, men här e några rader som las för 100 år sen (sett ur SH fansens ögon) som visar varför Wu inte ens behöver ha en "beef" men några mediokra rappare.

Whack MC's only lastin one season

- RZA på Bells of War, Wu Forever

Word man, it's Wu-Tang Forever God
Niggaz can't fuck with these lyrics God
YouknowhatI'msayin? Knahmean?
(Oh hell no, none of this shit)
C'mon man -- beats, lyrics man, y'all niggaz
(Niggaz can't even understand half this shit)
Nah (man, no)
I think niggaz ain't gonna figure it out til the year Two-G

RZA o GZA snackar på slutet av Bells of War, Wu Forever

Wu-Tang Clan rules society
Because of variety, so maintain your high anxiety
And lead them to defy me, diary, ya Irie?

-RZA på Duck Seazon, Wu Forever

You doo-doo brain dirtbag derelict dumbfuck
What the fuck is wrong with you dickhead?
Numb-nuts
Just because you made a song or two
What's the balance due on your royalties?
Record companies spoil me

-RZA på The End (Ras Kass), Rasassination

Detta var bara grejer av RZA, som ni drog in. Se bara på den sista grejen jag klistrade in. Spelar ingen roll om hur "elaka" eller "hårda" rader Royce kan spotta, det RZA säger där, fattar Royce och Royces morsa också, att det vinner över vilka rader som Royce än kan lägga. Royce e inget inom hiphop, fatta det, han e bara en droppe i havet om man vill se det så. Han har inte åstadkommit eller gjort något viktigt för hiphop.

2009-07-17 08:36
Haha, vafan... Alltså, WU är och kommer alltid vara legender. Personligen anser jag att Raekwon är en av dom bästa rapparna även idag, och OB4CL2 kommer troligtvis fuck shit up. Vidare så är Masta Killas "No Said Date" och GFKs "Fishscale" två av mina favoritplattor. Budden och Ortiz har jag inte hört mer än nån låt med, och de är inga favoriter.

Trots detta så har jag inga problem att acceptera att en riktig WU vs SH-beef nu skulle sluta i en storvinst för SH. Många av WU-snubbarna är helt enkelt för ointressanta som mcs i dagsläget och då syftar jag främst på GZA, RZA, INS, kanske Masta Killa och U-God med.

EL_Presidente får mig att skämmas över att vara ett wu-fan genom att citera en massa totalt irrelevanta, kassa rader och sen babbla om att Royce inte skulle ha något att sätta emot. Lägg ner.

2009-07-17 09:46
By AHH Staff
NO WU TANG/SLAUGHTERHOUSE BEEF

An official representative for Slaughterhouse and Joe Budden sent a message to AllHipHop and let us know that there is no beef or issue with Wu Tang Clan. Also, the rumors of Joe Budden dissing somebody in the Wu on the last show of the tour is completely false. That’s great news. Hip-Hop didn’t need that.

från allhiphop.com
http://www.claaa7.blogspot.com
^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^

2009-07-17 11:07
naero

Nä, men det är heller inte intressant för sakfrågan, i det här sammanhanget betyder inte sånt där någonting, det enda som är relevant här är vem har störst chans att vara elakast med vem, vem kan med ord förnedra den andre mest

Jag måste ha missat när vem som kan vara elakast av Wu och SH blev sakfrågan i denna tråd. Men att det skulle vara sakfrågan känns ju väldigt viktigt för SH-fans då dem har ett litet övertag i de.

2009-07-17 11:38
Deck/WU kommer slakta vem som helst i sh, om någon svarar...

-

För 10 år sedan kanske, fan kolla åldern på WU's medlemmar.

vadå för 10 år sen? man utvecklas hela tiden.. Bara för dom var MEGA förutom betyder förfan inte att dom blivit sämre. Det betyder att dom bara blivit bättre.....

2009-07-17 13:38
att det vinner över vilka rader som Royce än kan lägga. Royce e inget inom hiphop, fatta det, han e bara en droppe i havet om man vill se det så. Han har inte åstadkommit eller gjort något viktigt för hiphop.

Du har fortfarande inte förstått hur ett battle fungerar, tills att du gör det kommer vi stå och trampa vatten hela tiden, acolades betyder ingenting om din motståndare kan använda dessa och vända dom emot dig, i ett battle så handlar det enbart om _VEM_ som kan vara elakast mot vem, vem kan pinpointa den andres svagheter och skina en stor fet jävla spotlight på dom och på så vis förnedra den andre, allt annat betyder nada.

LL Cool J är en kultur ikon inom hiphopvärlden, det är dock ingen som helst tvekan om att Canibus förstörde hans liv med 2nd round KO, även om LL i allmänhetens ögon gick segrande ur striden pga att hans exponering var så oerhört mycket större, frågar du däremot gamla heads om vem som gjorde mest skada så är man rätt rörande överens om att det ej var LL.

Jag måste ha missat när vem som kan vara elakast av Wu och SH blev sakfrågan i denna tråd. Men att det skulle vara sakfrågan känns ju väldigt viktigt för SH-fans då dem har ett litet övertag i de

Det är klart att vem som kan vara elakast är sakfrågan, det är så du vinner en beef, du kan rabbla metaforer och rymdrim tills du slår knut på din tunga, kommer sen en lirare och säger något i stil som Pac gjorde till Biggie "you claim to be a playa but i FUCKED your wife" så är det BODYBAG och sen är det över, det är inte svårare än så.

Bara för dom var MEGA förutom betyder förfan inte att dom blivit sämre. Det betyder att dom bara blivit bättre.....

Det säger sig självt att en person som levt på sin passion i 10-15år och lyckats med alla mål man satt upp för sig själv ej har samma hunger som en person som ej har det, det känns tragiskt dock att så många av er har svårt att acceptera att så många av era forna hjältar har sina bästa dagar bakom sig.

Anledningen att Budden svarade tex Cassidy och Saigon men ej Deck är det där enkla konstaterandet han gjorde i intervjun "he aint got it no more", han gav Meth ett kort svar över DOA beatet för att visa vart ribban skulle ligga.

2009-07-17 14:34
Det säger sig självt att en person som levt på sin passion i 10-15år och lyckats med alla mål man satt upp för sig själv ej har samma hunger som en person som ej har det, det känns tragiskt dock att så många av er har svårt att acceptera att så många av era forna hjältar har sina bästa dagar bakom sig.

Hunger? Fan vad du tjatar om hunger, WU har skills som inte kan jämföras med någon annan grupp, möjligtvis om det blev ett Juice Crew reunion men det ska vi inte ens drömma om.

2009-07-17 16:40
NuMessiah P22

Skulle du vara Wu fan? Du e fan en hycklare. Stick.

naero

Vad fan e det för exempel du kommer med egentlingen, canibus mot ll? Vem fan kan inte ta LL, en jävla smör/rnb rappare. Wu skulle slaktat SH nu idag, på alla nivåer. Få ut skitet ur huvudet.

2009-07-17 16:54
Vad fan e det för exempel du kommer med egentlingen, canibus mot ll? Vem fan kan inte ta LL, en jävla smör/rnb rappare. Wu skulle slaktat SH nu idag, på alla nivåer. Få ut skitet ur huvudet.

Det handlar om deras "status" vilket är något du nämnt ett antal ggr då du yrat på om vad för acolades WU har, oavsett vad du tycker så är det ett faktum att LL är en respekterad kulturikon inom hiphopvärlden, och detta var enda anledningen att man i allmänhetens ögon ansåg att han "vann" över Canibus, en åsikt som ej delas av folk som är insatt.

Du förstår fortfarande inte vad ett _battle_ är för något samt att det är skitsamma hur mycket du åstakommit om din motståndare kan vända detta emot dig, och använda det som ett vapen emot dig, inte en käft i WU har någonsin visat att dom har några chops för denna typen av författande, Royce och Crooked har tagit av huvuden i över 10 års tid.

Tills att du förstått följande.

1. Vad ett battle är och hur det fungerar.
2. Vilken typ av författande som detta involverar
3. Att bara för att du är en begåvad MC i övrigt så innebär det inte att du kan skriva för ett sådant här syfte, det krävs övning,övning,övning,övning,övning
4. Tidigare framgångar ligger dig enbart i fatet om motståndaren kan använda detta emot dig
5. Ditt innehåll har noll betydelse om din motståndare kan plocka isär och neutralisera det du säger om honom, så att det som kanske kunde varit i KO blir istället en lätt knuff.

Ingen aning varför jag ens skriver detta eftersom du redan bevisat bortom allt rimligt tvivel att du ej är förmögen att författa intelligenta inlägg, men detta får väl vara sista försöket att nå fram och kasta pärlor för svin.

2009-07-17 17:06
Det e ju det jag försöker förklara till dig, vad skulle dom kunna säga emot Wu? Att 99% av deras fans bär high heels? Fattar du inte att det e svårt o använda något mot dom, då dom e helt fläckfria, vad ska Crooked I säga "Oh you old niggas, i pull triggas"

Vad kan dom använda mot Wu? Säg mig.

2009-07-17 17:15
Det e ju det jag försöker förklara till dig, vad skulle dom kunna säga emot Wu? Att 99% av deras fans bär high heels? Fattar du inte att det e svårt o använda något mot dom, då dom e helt fläckfria, vad ska Crooked I säga "Oh you old niggas, i pull triggas"

Du drömmer ju om du tror att WU är fläckfria, är ett hyfsat välkänt faktum att både RZA och GZA brukade PCP och allehanda andra preparat tidigare, sålänge som dom varit aktiva finns det högvis med skit utanför musiken att dra upp, men även i musiken, hur fett är det tex att göra en colabb med sångerskan i Texas?, eller släppa RNB/Soul singlar till höger och vänster med div artister?, finns ett flertal av WUs medlemmar som har mindre lyckade släpp bakom sig med.

2009-07-17 17:59

Ojdå, Crooked I kör över Wu:s 2 bästa snubbar utan problem. :) De hade visst inte så mycket att sätta emot.

Är det bara jag som viker mig av skratt så fort El_Presidente skriver något? Snubben kan ju inte vara seriös.

2009-07-17 18:14
Ni förstår fortfarande inte vad diskussion egentligen handlar om.
Den handlar om att Slaughterhouse(Royce da 59, Crooked I, Joe Buddens Och Joell Ortiz)
har absolut inget att säga emot en grupp som Wu Tang Clan.
Absolut Ingenting!

Du har lagt upp den här videon två tre gånger nu för att försöka övertala folk att Croooked är duktigare än Rae och Ghost vilket jag inte håller med om.
Hur bra du tycker artisterna i Slaugterhouse är och vice versa har inget med saken att göra.
Allt det har med att göra personlig smak och vilken typ av musik och stil från emcee du föredrar.

Sen säger den andra snubben att battles bara handlar om nutid vilket är ett argument jag inte heller försöker.

Så du säger att Drake har rätten att försöka ge sig på eller prata respektlöst om Kool G Rap , Masta Ace och Slick Rick för dom kanske inte har samma buzz dom hade för 10-15 år sen?

2009-07-17 18:15
faktum att både RZA och GZA brukade PCP och allehanda andra preparat tidigare

Hahaha, då gör det väl mer ont att ett par gammla knarkare levererar bättre än SH.

Ni e skrattretande, enligt era kriterier och mål så e The Saurus världens bästa MC genom tiderna! BIG UP!

2009-07-17 18:25
Whatevaman, två gånger, ja. :) Och du kan ju gissa varför..?

Wu skulle slaktat SH nu idag, på alla nivåer. Få ut skitet ur huvudet.

Hahahahahahahahahah.

2009-07-17 18:33
Man får väl endå se SH som vinnare i denna "beef" då dom gjorde rätt i att inte lägga sig i. :) Men hur värd e en sådan vinst dom man visar att man inte har nån stake, riktiga pussies.

Budden SA något om meth, då hoppar Redman, Busta, Deck gör en disslåt, man försvarar sina, vart fan e hedern i SH? Vem vill lyssna på ett par fittor? :)

2009-07-17 18:59
Haha du har verkligen rätt.
Dessa SH snubbar går runt o babblar över hur elaka Joe Buddens o company och hur dom inte tar skit från någon och att om dom blir dissade så får man ta konsekvenserna.

Det är resepktfaktorn dom aldrig kommer att förstå.

Rae har dissat Buddens. Method Man har dissat Buddens .
Busta Rhymes har dissat Buddens. Redman har disssat Buddens.
Inspektah Deck släpper en disslåt och får publiken(Rock The Bells) att skrika FUCK JOE BUDDENS när dom är där!!

Var är svaret??
Var i helvete är den -One For All skiter i- mentaliten ni snackar om?`
Den kommer aldrig komma för dom har för mycket
r e s p e k t.

Joe Buddens går och spelar in i sin blog om hur han nästan slog Inspektah för vad han sa på scen haha vilket skämt.

Dagen jag loggar in på sån hiphopsida och ser:
Slaughterhouse - Wu Tang Clan Diss.
Då lovar jag att jag kommer att avsluta mitt medlemskap.
MARK MY WORDS!

2009-07-17 19:02
Dagen jag loggar in på sån hiphopsida och ser:
Slaughterhouse - Wu Tang Clan Diss.
Då lovar jag att jag kommer att avsluta mitt medlemskap.
MARK MY WORDS!

Jag e lätt med på det!

2009-07-17 20:38
har absolut inget att säga emot en grupp som Wu Tang Clan.
Absolut Ingenting!

Slå upp ordet "argument" i en ordbok, och efter det överväg även att slå upp ordet "retorik"

Sen säger den andra snubben att battles bara handlar om nutid vilket är ett argument jag inte heller försöker.

Omformulera gärna det där med en vettig meningsuppbyggnad med är du hygglig, för som det är nu går det inte ens att tyda.

Hahaha, då gör det väl mer ont att ett par gammla knarkare levererar bättre än SH.

Det var mer en replik på ditt påstående att dom skulle vara fläckfria och att det ej fanns något att hämta, men som vanligt är du helt oförmögen att hålla dig till sakfrågan eller ens bemöta dom argument du ställs emot.

Ni e skrattretande, enligt era kriterier och mål så e The Saurus världens bästa MC genom tiderna! BIG UP!

Seriöst vad gör din hjärna för kalle anka vurpor egentligen när du försöker dig på logiska resonemang?, skulle gärna vilja se en illustration av tankeprocessen som fick dig att komma fram till dylikt, hört talas om logiska felslut nån gång?

Budden SA något om meth

Budden la ribban rätt tydligt över DOA instrumentalen, så han gjorde betydligt mer än sa, anledningen att övriga ej lagt sig i än är snarare att det enbart varit riktat mot Joey, och förutom dom bars han dedikerade till Meth som var BODYBAG så har han ganska trött konstaterat att Deck ej har det längre, hela deras utspel skriker försök att sälja fler ex.

Var i helvete är den -One For All skiter i- mentaliten ni snackar om?`
Den kommer aldrig komma för dom har för mycket
r e s p e k t.

Jag varnade dig sist du försökte dig på med halvsanningar din apa, enormt fult tilltag, det enda folk sagt är _OM_ dom skulle lägga sig i, rent hypotetiskt, samt vad som skulle krävas för att dom skulle göra det, det är snarare patetiskt att för att Joey säger något om Meth så kommer 4-5 pers direkt och lägger sig i, det talar snarare för att dom inte anser att Meth kan försvara sig själv, och att han faktiskt behöver hjälp.

Skulle WU öppna munnen och börja slänga runt Nickel eller Crooks namn (eller Slaughterhouse som helhet) så lovar jag er att det kommer repliker direkt, för det är bara att kolla på deras tidigare erfarenheter så ser man att dom ej tar skit från någon, oavsett vem.

2009-07-17 20:42
tycker tvärtom, det är fult med folk här på whoa som alltid ska försvara buddens korkande uttal
rip stephen perry
A.S.N.O.M

2009-07-17 20:53
Haha du skriver halvsanningar.
Sen så handlar din nästa menning om hur det talar för att Wu anser att inte Meth klarar av Buddens ensam och behöver hjälp för att överkomma den här superemceen som är Joey Buddens enligt dig.

Kan du förrresten nämna vilka andra erfarenheter Buddens,Crooked,Joell,59 har haft att göra med?

2009-07-17 21:06
Haha du skriver halvsanningar

När du vid två tillfällen själv försökt dig på vad som varit rena påhitten kanske du inte skall anklaga andra för att komma med "halvsanningar" särskilt när jag till skillnad från dig iallafall styrkte mina argument med exempel, något som du liksom mr "presidente" visat sig vara helt oförmögen till.

Sen så handlar din nästa menning om hur det talar för att Wu anser att inte Meth klarar av Buddens ensam och behöver hjälp för att överkomma den här superemceen som är Joey Buddens enligt dig

Som jag ser det finns det två anledningar till att folk som inte hade något med saken att göra la sig i, antingen att man kände att Meth ej klarade detta själv och därför lägger sig i för att hjälpa, eller så att man såg ett piss enkelt sätt att få ett par extra minuter i rampljuset och låna lite av spotlighten för att hypa sig själv. Lite som hur världens första beef någonsin faktiskt startade "Roxanne" om du nu kan din historia, vilket jag tvivlar på, så du kan väl ta ett par minuter nu med wikipedia och läsa på.

Kan du förrresten nämna vilka andra erfarenheter Buddens,Crooked,Joell,59 har haft att göra med?

Återigen har vi en mening som du tyvärr kommer få omformulera så att man faktiskt kan förstå innebörden av vad du vill ha sagt.

2009-07-17 21:20
Somliga har ju stora svårigheter att bemöta sakargument med sakargument. Stackars naero som ideligen måste upprepa sig för dessa två neandertalare.

2009-07-17 21:21
Jag pallar inte leta fram citatet men du skriver hela tiden något i stil med "av erfarenhet så vet jag att Joe Buddens 59 , Crooked, Ortiz inte är rädda och tar inte skit av någon"

Kan du nämna vilka du säger när du skriver så?