|
|
|
|
|
[Audio/Video] Ge låten ovan ditt betyg...
....skapar en tråd som går ut på att man postar en låt, sen får nästa man ge sitt betyg o om man vill skriva en kommentar, o sen postar man en ny låt osv....ni fattar! peace
Jay Rock - Till I die
(Rubriken ändrad av Oracle 2009-10-10 10:59:14)
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
tööng! nice refräng fast lite rörig, men ändå skönt på nå vis, här kommer mitt bidrag
|
|
|
Shit den var bra! Aldrig hört nåt med K.Sparks innnan. Annorlunda sound på beatet som jag gillade. Mitt bidrag Young Buck - Breach Of Contract
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
|
|
|
Buck tung som vanligt, denna låten e fet som fan. MItt bidrag Maino ft. Reakwon - I'm Realer peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
|
|
|
|
|
|
skriv typ 5/10 rllrt ngt form av betyg...peace
|
|
|
|
|
|
NERD-låten är helt okej, inte min kopp av te direkt. 5/10.
|
|
|
Joe Budden låten 0 av 10, utan att ens ha lyssnat på den. Word up.
Steve Rifkind must of been sniffing!
|
|
|
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
|
|
|
D - This one lätt en 9/10 gränsar till full pott...
www.fucksolar.com
FUCK SOLAR
|
|
|
Haha, denna låt spelas alltid under våra thai boxnings sparring, 10/10. Ett lugnare bidrag
|
|
|
Den var schysst, beatet fick mig att komma i nostalgimode, Glamour Life liksom. 7/10
|
|
|
helt okej låt.. men mf doom och ghostface har kommit med bättre saker imo.. 6/10
|
|
|
Nja.. diggade inte det, 4/10.. Tänkte dra till med det sjukaste skiten iaf =) går ju inte att hata detta
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
odb kan man inte ogilla nej.. grym låt! 9/10
|
|
|
|
|
|
Instruktionerna var för svåra för ogh. Får fortsätta med betygen. Take a walk 10/10 - klassiskt anthem. Blir för lätt att sätta betyg på klassiska låtar. Tru Life låten - 6,5/10. Rätt bra. Skön rap även om den var lite slö och rätt bra beat. Z-Ro(feat Lil Keke) - If That´s How You Feel
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
|
|
|
5/10 - Inte min stil men bättre än mycket annat syd skit som släpps.
your heart pump project kool-aid
|
|
|
Den var schysst, men inget jag tror att jag skulle lyssna på.. 6/10 Blir för lätt att sätta betyg på klassiska låtar. Word.
|
|
|
mos def - auditorium 7/10 bryter trenden med lite nyare grejer:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
fresh video, men ganska seg låt blir 5av10 ändå ! Drar upp tempot lite med denna !
"Lever orden i eviga tider likvid lingvistik med musik omgiven av mystik mikrofonmetafysik, inte ens professorer i matematik kan räkna ut min skit"
|
|
|
8/10.. Fet låt, har jag totalt missat tidigare. Lägger ett bidrag från i år:
|
|
|
Beanie låten är tung fastän inte allt han har släppt är klockrent. 7/10 Lil troy - wanna be a baller ft fat pat yungstar
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Quills - skön låt men inget som sticker ut. Bryter trenden med youtube och langar en speedyshare. Lite jobbigare men det e lätt värt det! Låten finns för gratis nedladdning så admins var lugna. Notorious BIG feat. Erykah Baduh - Party and Bullshit (Astronote REMIX)Länk till http://www.speedyshare.com/993776904.html
|
|
|
3/10 gillade inte beatet alls.
"Hurry up and bring me my space bass, i got ta play before i cum on myself like, Ah Ah!"
|
|
|
Sjukt bra låt som jag pumpat mycket. Keith är lätt en av mina favoritrappare. 9/10.
|
|
|
9/10 - riktigt jävla fet låt beatet dödar o black thought e riktigt tung på denna med
|
|
|
4/10 - lite för gangsta för mig^^
|
|
|
"Hurry up and bring me my space bass, i got ta play before i cum on myself like, Ah Ah!"
|
|
|
|
|
|
Skön känsla och lyrik men ändå seg och lite plan. 6/10! Här är mitt bidrag Dumb the clip av Army of the pharaoes:
http://www.johnlemon.se - varje dag
|
|
|
|
|
|
Det handlar inte ens om smaksak i det fallet floorless. vad för neråtgräs röker du? :O
http://www.johnlemon.se - varje dag
|
|
|
|
|
|
0/1000
|
|
|
det är meningen att du ska posta en låt efter, men eftersom du inte verkar förstå texter så kanske du inte förstod syftet med tråden heller ;* ttiewp puzz
|
|
|
KillaWith3Chins var rätt skönt flow från killen, beatet var lite småtråkigt enligt mig dock :) ger den 6/10
JKIBMM
|
|
|
kool G rap - fast life: 6/10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Not my bongkopp of hasch - 4/10 Droppar en klassiker !! Kankick - On The Lookout Feat. Wildchild & Kombo
"Lever orden i eviga tider likvid lingvistik med musik omgiven av mystik mikrofonmetafysik, inte ens professorer i matematik kan räkna ut min skit"
|
|
|
|
|
|
har fan aldrig hört den förut, 7/10.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
soundbwoy är Parhonce monch (riktigt dålig stavning) med i den där gruppen? ..tyckte jag hörde hans röst..kan ha hört fel
JKIBMM
|