Producent
2009-12-07 17:26
[Video/Audio]lägg upp en låt ni aldrig kan tröttna på...
helst ska det vara en låt som man har lyssnat på i minst 10 år utan att man tröttnat på...Finns ju alltid en låt som man alltid kan lyssna på 100gånger i sträck utan att den blir tråkig/dålig. Min låt måste nog bli Common - I Used To Love H.E.R kommer ihåg när den kom 94 o polaren hade den på band...vart helt kär i låten. Den e lika bra idag som då. Sen e texten riktigt bra går ihop med beatet så underbart så man ryser varje gång jag slänger på den...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
LOYALTY ENT/PROAKTIVE BEATS!
Producent
2009-12-07 17:57
fan vilken soft låt...aldrig hört innan.
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
fuck you, and have a nice day
Skivsamlare
2009-12-07 22:07
Egentligen måste jag ju vänta i en månad med att posta denna för att det ska vara 10år, men jag postar den ändå. Det är iofs svenskt också men.. fan vad jag failar nu :(
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Crime Pays, ask the Rothschilds!
tack för jamal tipset. GULD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Steve Rifkind must of been sniffing!
Finns rätt många. Det mesta med Pete och Cl, Tribe och Wu.
The rocket scientist, with a pocket wine list
det här är min favorit låt
komma digga denna til infinity :ol
Producent
2009-12-09 01:55
måste de va en låt bara för det finns så jävla många man aldrig kan tröttna på
Mos Def, Pharoahe Monch & Nate Dogg - Oh No
njut
AHHH Explicit !!! Väääldigt bra val!
Big Pun feat. Fat Joe - Twins Deep Cover. Big Pun är den bästa genom tiderna enligt mig. Fuck pac och biggie this is the shit, ingen kan rimma eller flyta som honom lyssna från 1.05 - 1.10 ingen göra det som honom. Checka dokumentären om honom som släpptes nyligen
Producent
2009-12-09 21:04
jaja overkill på överdrift där enunder
Varför skulle det vara överdrift?
Jurassic 5 - The Influence
Ice Cube - Friday
Ice Cube - It was a good day
njut
www.myspace.com/jmellow08
21 years and counting <3!
M.O.P - Here today, gone tomorrow
Onyx - Shut em down
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
^^ den är riktigt fet, det nog den bästa Onyx skivan.
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Förmodligen den hiphoplåt jag gillar allra mest.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Det finns så många låtar som hamnar på mp3n gång på gång, många är redan upplagda här, eminem, 2pac, swollen m.fl.
men man kan inte undgå att dessa heller:
eller
skulle kunna hålla på hela dagen...
bra tråd i övrigt!
Kan inte sluta lyssna bara......
http://www.myspace.com/soulmazebeats
Producent
2009-12-15 01:48
båda versionerna.. kan lyssna i timtal
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Rockz: Vilket?
Älskar den basen, hur den bara gliiiiider
Dj Cj*
Blaze_We Den här e åsse fet, det är också en sån låt jag inte kan sluta tycka om
Dj Cj*
Rockz: Vilket? sorry men jag trodde ditt inlägg var ett skämt, haha vad fan vad det.
Rockz; Hur kan ett inlägg med Sole och Shapeshifters vara ett skämt? Speciellt Shapeshifterslåten är en klassiker av rang. L Ron Hubbard is in the cupboard ftw
Producent
2009-12-17 10:35
Since 1984 @realgizlee // twitter