ska bli fett å lyssna nu!
Haha, kommer ha denna på repeat hela dagen.. Beatet är sjukt jävla fett. Wayne gjorde ovanligt bra ifrån sig, men Eminem är på en annan nivå.
den va riktigt fet, har aldrig diggat lilwayne speciellt mkt men jag tycker han gör bra ifrån sig i denna låten och Em lägger de tungt som fan! Riktigt skön låt! 9/10
ååååhhhh fyfaaaan, jag sitter i skolan så kan inte lyssna! Frågan är om det är värt att skolka sista lektionen bara för att kunna dra hem och lyssna, förväntningarna är lagom höga!!!
åhh fan denna var äckligt fet
ye ye ye
STAY IN SCHOOL! haha! RIKTIGT fet låt, som de flesta säger så gör oxå wayne bra ifrån sig. Överfet låt. eminem dödar som vanligt ju..! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
YES! Fan vad fet! Wayne!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Övertungt beat! Det är så här Wayne ska spotta. Em lägger det tight.
Helt sjukt tung låt, damn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag ryyyyser av Eminems vers. Fy bövelen! Enda låten av Wayne jag diggar.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
FYFAAAAAAAAAAAAAN :D Rysningar genom hela låten, lätt en kandidat på bästa låten 2009, redan :D Och Eminem, tack för att du fått ordning på rösten/attityden :D
Men vad fan är det där för sampling då? Jag känner igen den jättemycket:/ Och låten, lil wayne är väl inget jag gillar men detta är nog första gången han inte förstör en låt, helt okej. Eminem dödade ännu mer än vad jag trodde, fyfan vad mycket bättre han är:S
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Haft denna ett par dagar, lyssnat på den febrilt och älskar Wayne's feeling över reffen.. Helt oslagbart, denna ska sparas helt klart.
The thing is, we cant separate our feelings..
OOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGG!!!!! säger bara det, nu måste jag dra! fuck..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Kul att vara med på en låt med Eminem ärligt talat, han knullar ju upp allting!
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Fyfan va skönt att höra Eminem såhär igen! Lil Wayne dödar sin vers också. Sanslöst fet låt!
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
feeet eminem gör låten bättre
hur fan tankar man låten?
Highfive anyone, anyone?
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Gillar inte denna förutom Eminems del, feeeeeeeeeeet den är asså
Tnx SWEnsson Jag måste säga att reffen e tung.. Weezy e tung.. Eminem är tung, men hade gillat Eminem mer om han körde som han gör i början, lite meeer sloow.. Han vill för mycke ibland :D
Highfive anyone, anyone?
Lil wayne, imponerande som fan.. men eminem, nu hör man att han är på g ;) ...
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Tnx SWEnsson Jag måste säga att reffen e tung.. Weezy e tung..Eminem är tung, men hade gillat Eminem mer om han körde som han gör i början, lite meeer sloow.. Han vill för mycke ibland :D nejfan det är de man gillar, att hans tempo bytar som de gör, och det blir inte fööör snabbt heller! :)
låten är så jävla fet alltså!!!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Lyrics för er som vill ha! ems vers e så sjuk asså,fattar inte det.. truly one of a kind.. Lil' Wayne Ft.Eminem - Drop The World: (Lil Wayne) I got ice in my veins, blood in my eyes Hate in my heart, love in my mind I seen nights full of pain, days of the same You keep the sunshine, save me the rain I search but never find, hurt but never cry I work and forever try, but I’m cursed, so nevermind And it’s worse, but better times seem further and beyond The top gets higher the more that I climb The spot gets smaller, and I get bigger Tryna get into where I fit in, no room for a ***** But soon for a ***** it be on, mu’fucka ‘Cause all the bullshit, it made me strong, mu’fucka (Chorus) So I pick the world up and I’ma drop it on your fuckin’ head Bitch, I’ma pick the world up and I’ma drop it on your fuckin’ head And I could die now, Rebirth motherfucker Hop up in my spaceship and leave Earth, motherfucker I’m gone Motherfucker, I’m gone (I'm Gone) (Lil Wayne) I know what they don’t wanna tell you Just hope you’re heaven-sent, and you’re hell-proof I-I walk up in the world and cut the lights off And confidence is the stain they can’t wipe off Huh, my word is my pride But wisdom is bleak, and that’s a word from the wise Served to survive, murdered and bribed And when it got too heavy I put my burdens aside (Chorus) (Eminem) It hurts, but I never show this pain you’ll never know If only you could see just how lonely and how cold And frostbit I’ve become, my back’s against the wall When push come to shove, I just stand up and scream “Fuck ‘em all” Man, it feels like these walls are closing in This roof is caving in, oops, it's time to raise it then Your days are numbered like pagers and My book of rhymes, got ‘em cookin’, boy This crooked mind of mine got ‘em all Shook and scared to look in my eyes I stole that fuckin’ clock, I took the time and I Came up from behind And pretty much snuck up And butt-fucked this game up Better be careful when you bring my name up Fuck this fame, that ain’t what I came to claim but the game Ain’t gonna be the same on the day that I leave it But I swear one way or another I’ma make these fuckin’ haters believe that I swear to God, won’t spare the rod I’m a man of my word, so your fuckin’ heads better nod Or I’ma fuck around in this bitch and roast everybody! Sleep on me, that pillow is where your head’ll lie Permanently, bitch, it’s beddy-bye This world is my Easter egg, yeah! prepare to die My head is swole, my confidence is up This stage is my pedestal I’m unstoppable, incredible Hope you’re trapped in my medicine ball I could run circles around you so fast your fuckin’ head’ll spin, dawg I split your cabbage and your lettuce and olives I’ll fuckin’ (Chorus)
men fyfan vad eminems vers är grym, mer sånt här på R2
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Producent
2009-12-16 01:06
jävligt fet låt, grymt som fan av eminem.
Fy fan vad fet denna track är! Lil wayne gör det jävligt bra och eminem slaktar, Eminem är som allra bäst såhär. damn
Stay strong
Låten är riktigt fet, men det finns en stor jävla drawback i den och det stavas Lil Wayne. Kalla mig hater eller whatever, men jag klarar inte av hans jävla gnälla röst. Längtar tills Lil Waynes tid i rampljuset är över!
Lil Wayne har skönaste rösten av alla! Period!
Jävligt skön låt, Em dödar som vanligt.. Wayne överraskade
ja vill ha video på denna! lär ju lägga sig högt på billboard listan
ye ye ye
ellerhur! video på denna!
whaaaaaa! riktigt jävla fet! diggade dock inte Lil Wayne´s flow men texten va sjuk, Em kör tungt som vanligt och diggade verkligen dom första raderna, men p.g.a. Wayne´s flow får låten 8/10.
står för mitt ord, då bilden blir för överdriven
Bara jag som inte gillade eminems del i denna? Skulle gärna sett att de gjorde låten tillsammans i samma studio, kanske hade lyft eminem lite. Kanske de har iofs, men jag får känslan av att de bara skickat verser med posten. Beatet och wayne var dock grymma!
njut
håller helt med, detta kändes lite som eminem bara vill köra fort o över wayne, fast det har ju sin charm.
ye ye ye
Tycker hela låten är helt jävla ARGH. Beatet är galet, reffen är galnast. Eminems vers är skittung, båda Waynes verser är feta som fan. Komplett spår!
helt sjukt. 100% rakt igenom.
www.RekFoto.se
Skivsamlare
2009-12-16 18:16
Eminem asså, vad han är grym!
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
saaatan va bra! Såhär vill man höra Eminem! Weezy va inte dålig heller och reffen va grym! :)
Grymt bra ! :D
diggar ej lil wayne i denna , men eminem är bra i den , men så bra är den ej hahaha som alla säger låten är ,
VARFÖR EMINEM!?
You keep believing, I'll keep evolving
Producent
2009-12-16 23:54
Känns som folk överdriver lite. Personligen så tycker jag inte denna va så fet som folk framställer den som. Reffen är najs och Em`s del är rätt bangin.
One Day.
Producent
2009-12-17 00:57
MiboLineBeats du tar det exakt som du vill eller hur? folk säger bara vad dom tycker och sen "framställer du hur den låter" ingen annan.
du tar det exakt som du vill eller hur? folk säger bara vad dom tycker och sen "framställer du hur den låter" ingen annan. true that!
jag tycker om hela låten riktigt mycket, gillar inte ens detta soundet vanligtvis, och har aldrig gillat wayne, men han e riktigt bra på denna faktiskt! och sen reffen plus ems vers..
att man inte diggar, eller tycker den är overhype fattar jag inte? :P