I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon som har någon kärlek för st da squad?

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2009-12-16 12:13

Någon som har någon kärlek för st da squad?

Jag tycker den konstellationen är riktigt fet iaf!

Vad tycker ni? Någon som har mer info om gruppen?

2009-12-16 13:28
ST. Da Squad mixtapet var hett när det kom ut men jag har inte lyssnat mycket på det i år med möjligtvis något undantag (It's the ST.).
Ghetto släppte väl mixtape nyligen (laddas ner nu...) som kan vara värt att kolla upp.

Senast det var något ST. relaterat i iTunes så var det Kilo Rap med Term och Ghetto:

Den där insatsen av Term går inte av för hackor, efter man mumlat med i all fishscale, rock, scale och allt han får fram så sitter man och skriker "ST. GETTING MONEY, NIGGA WHAT A FUCK YOU HEARD!?" i slutet...eller ja, jag blir iallafall jävligt pumpad....

Annars kan jag tycka det blir lite väl mycket snack om pengar och att de använder N-ordet alldeles för ofta.
rip stephen perry
A.S.N.O.M

2009-12-16 15:03
O riktigt bra! Vet du vart man kan få ner hela deras mixtapes? Vart laddar du ner Ghettos mixtape ifrån?

2009-12-16 22:20
Lyssnade på ghettos mixtape...måste säga att den var riktigt grym! tack ennu en gång!