[Video] Khaled - All I Do Is Win (feat. T-Pain, Luda, Rick Ross, Snoop

Utländsk Hiphop - Audio & Video

[Video] Khaled - All I Do Is Win (feat. T-Pain, Luda, Rick Ross, Snoop

TUNG

Länk till http://videos.onsmash.com/v/bhmW7i56qsEZNDIY

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Redaktionschef

2010-03-02 15:45
Damn! Banger! Skön refräng och skön video. T-Pain ovanligt bra.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew |
Nytt skivtips: Johan Alander - Punkt |
Nytt låttips: RMK feat. Toppen - Sluta stressa mig |
Ludacris flow är från en heeelt annan planet, damn!
I got more kicks than Jackie Chan.
Producent

2010-03-02 17:35
Borjar bli lite trott pa Khaled's posse latar. Det ar ingen dalig lat, men hur manga ganger till ska du gora det liksom?

And yes, Luda mordade laten!
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
T-Pain ?!?!?
Haft denna ett tag nu, den e phet.. Reffen är mord..
Luda dödar denna som sagt :)
Highfive anyone, anyone?
Den här var faktiskt skön!
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
TUNG
Tycker denna låten är riktigt skön :)
BANGER MODE !!! T-Pain goes hard on the chorus ! Fan vad fet den va då...
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Producent

2010-03-03 00:38
Seriost, ar inte Rick Ross den kanske mest samsta etablerade rapparen sen Slim Thug? Luffare...
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
Slim Thug e fan skön.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Lyricist

2010-03-03 10:45
Jag tyckte fan snoop dogg var skön i denna haha! Han gled in med en lowrider och gjorde det old school liksom.
ja exakt fuck that Slim Thug är tung ju! Han gör sin grej gillar man det inte så förstår jag men att dissa helt nääääääää

Rick Ross är ju helt klart värre isåfall, en gigantisk överviktig rappande padda som ljuger om sina bragder. GANGSTA
1:13, Kul att Kool G Rap och Cam'ron är med :).

luda lägger de sjukt. Någon mer än jag som tycker att rick ross oavsett hur kassa texter han har lägger det riktigt jävla tungt emellan åt?
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
jäävligt tung låt! måste instämma, detta är en Banger!!

Kohler

Jag håller med. Tycker att han är nice. Skiter fullständigt i att han vaktat fångar så länge han gör bra musik.

Ludacris är helt av kroken.
http://www.johnlemon.se - varje dag
Producent

2010-03-04 05:58
Någon mer än jag som tycker att rick ross oavsett hur kassa texter han har lägger det riktigt jävla tungt emellan åt?

Tydligen inte. Jag skiter i att han varit fangelsevakt eller ar "fake", fortfarande kass rappare hehe. Jag vet att Nas och Jigga inte alltid snackar sanningen om deras eskapader heller, men de ar bra rappare. Rick Ross... ja du?
Nej asså om man bortser från hela grejen att han är fejk osv. så har han en otroligt tung röst som passar på vissa södern beats. SEN måste jag bara få påpeka att det är jävligt skumt att om han nu varit fångvakt( de e väl bevisat föresten?), varför fortsätter alla som claimar att dom e så jävla gangsta att göra musik med honom, se t ex the game. Känns ju lite skumt.
med allt snuthat game snackar om i varenda låt .
Mm för The game är ju verkligen pålitlig......................
Charlie Sheen: "I don’t pay them for sex. I pay them to leave."
Haha :D dom som fortfarande kickar me ross gör de väl för cashen och hypen omkring kanske. men vad ross egentligen gjorde som fångvaktare vet man ju inte heller ? han kanske var värsta suppliern åt fångarna på kåken :P
Producent

2010-03-04 23:43
Haha :D dom som fortfarande kickar me ross gör de väl för cashen och hypen omkring kanske.

Exakt, det ar pure business. Men sa ar saken den att sa lange DJ Khaled ar president for Def Jam South, sa kommer vi fortsatta att se Rick Ross overallt.
åh gud, t-pain är så jävla dryg... banger? nej.

E heller inget fan av T-Pain, men han går in så jävla hårt på reffen här, älskar hur han tar i =) Vissa e sämre än andra i den här låten, utan att ens behöva nämna namn, men allt jämnar ut sig ändå. Banger ? YES
har verkligen inget emot rick ross, men t-pain är sååååå dryg.. han förstör bara låtarna :p

I det här fallet kan jag påstå att T-Pain höjer låten något extremt iaf
Fan vad bra! Någon skiva/mixtape som den kommer med på?

Vad U btw?
MoffaCurry1 den finns på DJ Khaleds nya platta 'Victory' och på Rick Ross' senaste mixtape 'The Timeless Audemars Piguet Collection'.
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
måste erkänna att Rick Ross har något som gör så att man inte spolar förbi hans vers, kanske hans sköna attityd.. han är faktiskt inte så kass. men diggar inte honom... luda va mördaaah här! fan va de skulle bra med en Eminem vers här alltså.. men ändå tung som fan...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Imponerad av Luda's otroliga flow!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
haha nej självklart e inte game pålitlig, men tycker de e lite sjukt att ross inte e borta från scenen bara. Jag menar hur många fjortisar eller liknande lockar en snubbe som rick ross haha, borde ju vara världens läge för alla gangster claimare att dissa skiten ur han o mata sitt thug-ego lite.

haha bara flum men vafan .
Producent

2010-03-05 22:24
Jag tror manga ser pa Rick Ross lite som pa Biggie, alltsa att de saknar en stor kille pa scenen. The "fat ones" are gone. Nu gar det ju sjalvklart inte att jamfora Biggie, Pun mm med Rick Ross, men jag tror det imagen Ricky Raoss formedlar lite.

Och som jag redan konstaterat, han kommer inte ga nagonstans sa lange Khaled ar president for Def Jam South, darav kommer han alltid fa vara med i sadana har sammanhang (all-star latar osv). Haha kommer ni ihag "Rockin' That Thang" Remixen, alla spottar 16, han nojer sig med 8 :P

Air force one's in my Air Force One (Obama!) Fyfan vad kass han ar haha!

Producent

2010-03-05 22:27
Och Luda mordar den laten ocksa! :)
3 dagar efter är det ändå värt att:
LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDAAAAAAAAAA
Cent’anni di storia …… di serie B non ho memoria!
Västerort..
12 juni, dagen legenderna föddes. Sia The Man, Philipe Coutinho, Diego Alberto Milito.. O Interistan Adriana Lima.. Ödet?
Tro mig jag gilalr också rick ross vers här, han passar o gör det bra. jag har bara svårt för en rappare vars hela image är en lögn. Jag vet att många berättar historier från hoodet o dyl men lide ljuga i den utsträckningen. det säger endel om en person som människa skulle jag våga påstå.
Juste glömde säga att han är en rätt dålig rappare annars, särskilt textmässigt, så hans beats o vänner förklarar hans framgångar rätt bra.
LUDA!