I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bone Thugs-N-Harmony – I’m Gone

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2010-03-14 10:04

En låt från deras kommande album UNI5 som släpps 27e April!
Lyssna och njut säger jag bara!

Rappare

2010-03-14 10:07
njut? hur kan man njuta av den här skammen...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2010-03-14 10:32
hehe, smaken är som baken, jag gillar det!

douces!

2010-03-14 10:35
Härligt att höra Flesh igen, men Krayzie mördar låten. Refrängen sög faktsikt lite hästsnopp. Annars fet låt, helt klart.

UNI5!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-14 11:34
inte det bästa man hört kanske men lätttt värt å ta hem!
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.

http://www.myspace.com/johanawesome
Producent

2010-03-14 12:42
thug´s flow är alltid riktigt nice price fan.

jag diggar denna!

2010-03-14 17:19
Den växer som fan på en! Har gått på repeat några timmar nu haha..
www.myspace.com/verbalvandalmuzic

2010-03-14 17:44
tung! går direkt in i mobil.. peace!
svartsprit a visst njut vafan ska jag betala skatt för mitt missbruk
Producent

2010-03-14 21:40
grym rapp, dålig musik
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2010-03-14 22:44
diggade inte denna tyvärr. älskar bone men denna föll mig inte i smaken. lyssnade senast igår på e 1999 eternal o fy fan va grym den skivan är alltså.

2010-03-15 00:23
Deras verser kan man ju fan runka till !!! Vill säga att refrängen suger helvete men den blev skönare å skönare efter varje vers fan :P Beatet däremot äre jävligt synd att dom kickar på, vart en typisk sån här "skitdänga" men hey, ingen göre som Bone ! Hellre denna "skitdänga" än nån annan. Så nice att Bone e tillbaka, hoppas bara att inte fler spår som detta dyker upp på plattan
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-03-15 14:03
Dom levererar i år men reffen hänger jag inte julgranen

2010-03-15 18:55
Astung låt.. Rätt soft att dom förnyar soundet lite ändå.

2010-03-15 20:24
Rätt hårfin gräns mellan förnya och förpesta om du frågar mig. Deras förra platta från 2007 (Strenght & Loyalty) e riktigt klockren iallafall.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-03-15 20:59
Deras förra platta från 2007 (Strenght & Loyalty) e riktigt klockren iallafall.

Haha, nej. E 1999 Eternal, The Art of War och BTNHResurrection är klockrena skivor. S&L är ett skämt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-15 21:18
Strength & Loyalty är en jävla skitplatta, seriöst...Mass crap och skit och crap och sådant skit, jävla pissmusik, fyfan vad besviken jag blev när den kom ut.

Denna låten stör jag mig på, vet inte varför. saknar deras gamla musik alltså.

fbws, du är inte 21 heller, sluta myta dawg

"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2010-03-15 23:28
E 1999 Eternal, The Art of War och BTNHResurrection är snarare klassiker om du frågar mig, Strength & Loyalty tycker jag också är klockren. Sa inte heller att det var deras bästa platta heller eller hur ? Tog den som senaste exempel.

GhostfaceKillah varför skulle jag inte vara 21 ? För att jag tycker att Strength & Loyalty är en bra platta ? Haha, pajas......

2010-03-16 06:42
Strength & Loyalty är inte en BTNH-platta och ska därför inte ens nämnas och såna här sammanhang. Ser man den som en BTNH-platta är man inte så bra.

2010-03-16 08:51
Varför skulle det inte vara en BTNH-platta ? Visst, hela crewet är inte med men vadå ? Still Bone. Dom gör fortfarande en grym grej. Förstår inte varför ni hakar upp er på S&L nu ? Det är nya låtjäveln och deras kommande skiva tråden handlar om, S&L kom bara upp som ett exempel, släpp det där nu för fan.

2010-03-16 15:31
Hakar upp mig på det eftersom du sa att det var en klockren skiva, som om det var den enda skivan du kunde. Jag blev lite upprörd.

2010-03-16 17:38
Strength & Loyalty är rent av full av skit. Kvittar om det är BTNH eller inte, det är inte deras musikstil helt enkelt

Det är ingen "Change the world", "Crossroads", "The Weed song", "Bone Bone Bone" eller "Runnin with the ak-47" et.c. Det är inte i närheten och det är en skitplatta rakt igenom.

Vid din ålder borde man veta lite mer om BTNH än att deras S&L är klockren min vän, du låter som en p15 som precis börjat lyssna på dom. Lite som dessa "Big L lover's" på hemsidan här.

Dieallot: Inte ska du bli upprörd! haha!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2010-03-16 18:29
Det är ju ni som dömer mig direkt bara för att jag tycker den plattan är bra OCKSÅ ? Jag har inte sagt nånting om att den plattan skulle vara bättre än deras tidigare klassiker, för det skulle den aldrig kunna bli, och det kommer knappast nya plattan bli heller. Men jag får väl fortfarande tycka att S&L är klockren utan att det ska betyda att jag är P15 eller inte vet nåt om BTNH, eller om hip hop över huvudtaget ? Whoa i ett nötskal.. Jävla idioter.......
Producent

2010-03-16 18:34
jag har dunkat sönder strength & loyalty skivan just för att den är fet.

om ni inte diggar den, synd.

2010-03-16 20:48
Samma här, har dunkat sönder den skivan!

GhostfaceKillah
Andas min vän, andas.
Rappare

2010-03-16 21:29
alltså strenght & loyalty är rätt knas men har sina ljuspunkter.. den här låten kan vara något av det värsta jag hört någonsin.. men jag tror det är så för att ens tidigare så kallade legender gör sånt här...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2010-03-17 13:58
Heavy Indo P28 word, men ändå underbart att dom e återförenade liksom. Verserna är som sagt dope, får bara hoppas att resten av skivan inte ser ut såhär, beatmässigt då såklart. Låten "Rebirth" däremot är en solklar banger som jag diggar som fan!

2010-03-17 17:20
nån som vet ifall Twista ska medverka i denna skiva, annars var låten nja, inte bästa jag hört med dem,
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns