Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
http://usershare.net/ap884jgh04vo funkar bättre!
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
HURRA!
The only time you feel alive is when you're dead
Em knulla låten upp och ner.. Sjukt mycket känsla i rösten och texten är tung. Är så jävla pepp inför Recovery nu, kommer bli årets album.
fet!!!
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Eminem är verkligen en artist som aldrig slutar att förvåna mig. Man känner verkligen vad han vill få sagt i denna låten. B.o.B la det oxå tungt som fan, men måste ändå säga att part 1 är bättre enligt mig. Alltså som låt i helhet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Let’s Pretend Marshall Mathers never picked up a pen Let’s pretend things would’ve been no different Pretend people procrastinated had no motivation Pretend he just made excuses that was so paper thin they could blow away wit the wind Marshall you never gone make it, makes no sense to play the game it ain’t no way that’ll you win Pretend he just stand out side all day and play with his friends Pretend he even had a friend to say was his friend And it wasn’t time to move in school no changing again He wasn’t socially awkard and just strange as a kid He had a father and his mother wasn’t crazy as shit And he never dreamed he can ripped stadiums he just lazy as shit Fuck a talent show in the gymnasium bitch You won’t amount to shit quit day dreaming kid You need to get ya cranium check you thinking like an alien It just ain’t realistic Now pretend they ain’t just make him angry with this shit And there was no one he could even aim when he’s pissed with And his alarm went off to wake him but he did’nt make it to the rap Olympics Left to his plane and he missed it He’s gonna have a hard time explaining to Haley and maybe these food stamps and WIC shit Cause he never risked shit he hoped and he wished it But it didn’t fall in his lap so he ain’t even hear it he pretends that
Med en enda vers blev recovery årets mest efterlängtade platta.
Så sjuuuukt jävla fett, röstläget, lyriken, känslan, allt!!!!! Någon som vet om hela albumet finns att ladda ner?
Någon som vet om hela albumet finns att ladda ner? Nej inte det, han har lyckats hålla det bra från att droppas! Men har läckt minst halva albumet ändå ;D
www.slackerz.se
eftersom jag är ett lyrik freak så va jag tvungen att rätta till alla fel i lyriken jag hittade, så här e rätt lyrik, och någon moderator eller vad de heter får gärna klippa in detta i första inlägget! B.o.b Ft. Hayley Williams, Eminem – Airplanes Pt.II Hayley Williams Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars I could really use a wish right now, wish right now, wish right now (x2)B.o.b Let’s pretend like it’s ‘98, like I’m eating lunch off of a Styrofoam trey Trying to be the next rapper coming out the A(A-town) Hoping for a record deal, to re-know my pain Now let’s pretend, like I’m on the stage And when my beat drops, everybody goes insane (okey) And everybody know my name (B.o.b) And everywhere I go, people wanna hear me sang Oh yea, and I just dropped my new album On the first week I did 500-thousand Gold in the spring, and diamond in the fall And then a world tour just to top it all off And let’s pretend like they call me the greatest Selling out arenas with big ass stages And everybody loved me and no one ever hated Let’s try to use imaginationHayley Williams Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars I could really use a wish right now, wish right now, wish right now (x2) B.o.b Ok, let’s pretend like this never happened Like I never had dreams of being a rapper Like I didn’t write raps up in all of my classes Like I never use to runaway into the blackness Now, let’s pretend like it was all good Like I didn’t live starring in a notebook Like I did the things that I probably knew I should But I didn’t have neighbors, that’s why they call it hood Now let’s pretend like I ain’t got a name Before they ever called me B.o.b or a.k.a Bobby Ray I’m talking back before the mixtapes Before the videos and the deals and the fame Before they ever once compared me to Andre (3000) Before I ever got on myspace Before they ever noticed my face So let’s just pretend and make wishes out of airplanes Hayley Williams Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars I could really use a wish right now, wish right now, wish right now (x2) Bridge – B.o.b & Eminem And it seems like yesterday, it was just a dream But those days are gone, there just memories and it seems like yesterday, it was just a dream But those days are goneEminem Let’s pretend, Marshall Mathers never picked up a pen Let’s pretend things would’ve been no different Pretend, people procrastinated had no motivation Pretend, he just made excuses that was so paper thin they could blow away with the wind Marshall you never gone make it, makes no sense to play the game there ain’t no way that’ll you win Pretend, he just stand outside all day and play with his friends Pretend he even had a friend to say was his friend And it wasn’t time to move in school, no changing again He wasn’t socially awkward, and just strange as a kid He had a father and his mother, wasn’t crazy as shit And he never dreamed he can ripped stadiums, he just lazy as shit Fuck a talent show in the gymnasium, bitch You won’t amount to shit, quit day dreaming kid You need to get ya cranium check, you thinking like an alien It just ain’t realistic Now pretend, they ain’t just make him angry with this shit And there was no one he could even aim when he’s pissed it And his alarm went off to wake him, but he didn’t make it to the rap Olympics slept through his plane and he missed it He’s gonna have a hard time explaining, to Haley and Lainey these food stamps and WIC shit Cause he never risked shit, he hoped and he wished it But it didn’t fall in his lap so he ain’t even here he pretends thatHayley Williams airplanes in the night sky are like shooting stars I could really use a wish right now, wish right now, wish right now (x2) för övrigt; eminems vers e sjukt jävla fet. är förvånad över hur han verkligen glänser över sig själv för varje släpp, 3 senaste låtarna han gästat. denna lyriken e sjukt personlig o man hör att han verkligen vill få ut detta. Bravo till eminem, the one and only, now and forever!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Em har lagt ribban sjukt jävla högt. Om någon vers lyckas toppa denna prestation rent rappmässigt detta året kommer jag sluta lyssna på hiphop.
you panic sensin my manic rage and aggression only bitch you see inside of my eyes is your reflection
Har forskat och fått tag i ALLA låtar från B.o.B.s platta utom 5th Dimension och spår 15 som är en bonus som heter Yesterday . Skivan är så jävla galet underbar att jag dör i öronorgasm! (Y)
www.slackerz.se
Dizzy89 P20 : Bra jobbat med texten, tack! Snubbe där upp hade fått allt fel typ, haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tyckte B.o.B var jävligt bra med, inte bara Eminem.. men båda gjorde ett bra jobb! Digga Hayley Williams med! 9/10
The only time you feel alive is when you're dead
Hayley Williams har riktigt skön röst! Även om B.o.B lägger det riktigt bra så är Eminem flera nivåer över honom..
Producent
2010-04-20 11:00
beatet är något av det fetaste jag har hört. b.o.b har varit en av favoriterna sen "they call this hiphop", och här bevisar han varför. eminem är grym som fan, världens (ännu) bästa mc.
Fyfan asså så jävla sjukt bra ojoj
Em har lagt ribban sjukt jävla högt. Om någon vers lyckas toppa denna prestation rent rappmässigt detta året kommer jag sluta lyssna på hiphop. Hur fan tänker man då?
Producent
2010-04-20 12:21
Hur fan tänker man då? haha jag tänkte kommentera på det igår, men pallade inte xD
Att det är omöjligt? ja de va nog så han ville förmedla det, men de gick inte fram till oss alla tyvärr ;)
och som någon sa, och jag själv glömde säga, B.o.B presterade även han riktigt jävla bra. 2 stycken sjukt bra verser, och williams på refrängen är bara underbart!
båda är rappare på hög nivå, men man hör tydligt att eminem är på högre.
hittills årets låt för min del! :)
OCH(!) varsågod
oneunder ! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
det är möjligt? eminem ska släppa en hel platta? så vad får han/er att tro att eminem inte gör bättre?
det är möjligt? eminem ska släppa en hel platta? så vad får han/er att tro att eminem inte gör bättre? tror nog mer att han syfta på att om någon annan utöver eminem själv toppar denna vers är omöjligt. eminem är eminem. finns ingen dess like.
ja isf så slår ingen det (:
Har alltid diggat Eminem och kommer alltid göra men jag kan inte ljuga, jag trodde hans vers skulle va mycket bättre faktiskt. Eminems flow var inte riktigt FET på den här låten, men texten är väldigt skön. B.o.B lägger det bättre enligt mig då jag tycker mer om hans verser, men Eminem var absolut inte dålig men jag hoppas verkligen att han lägger det mycket bättre på hans egna album. Annars najs låt! Diggar reffen som in i helvete och beatet är sjukt bra. Hoppas det kommer några andra feta rappare och kör på det här.
Hade varit en fet låt om de bara var eminem och bruden. Eminem är i en helt annan klass än B.O.B som i mitt tycke inte har särskilt skönt flow eller röst.
"Everybody's a thug now even Nick got a Cannon" - Jin the emcee
Asså andra halvan av versen är så jävla magisk, den där arga rösten liknande the way i am. fyfan sakna den i alla ploj o skoj låtar han gjort.
"Everybody's a thug now even Nick got a Cannon" - Jin the emcee
Fyfan vilken inlevelse han har. Riktigt bra låt från bådas sidor men Eminem var ju helt sinnes
Han vers, asså fyfaan va mäktig!
"Visst är det vackert.."
Kan det bli bättre? ÅRETS LÅT!
inte bara jag som har den på repeat alltså
haha inte repeat för mig, vill inte döda denna låten (jo det går tyvärr med alla låtar! ) men den spelas regelbundet o oftare än andra låtar liksom ;) älska em's känsla i den!
Precis som dizzy sa, jag försöker lyssna på annat men svårt att hålla sig ifrån en fin öronorgasm som denna ger en.
Riktigt bra låt om det inte vore för den jobbiga jävla emobruden i refrängen som har så jävla äcklig röst. B.o.B är jävligt tung och kommer definitivt spana in hans platta när den kommer. Eminem var galen!
Riktigt bra låt om det inte vore för den jobbiga jävla emobruden i refrängen som har så jävla äcklig röst. B.o.B är jävligt tung och kommer definitivt spana in hans platta när den kommer. Eminem var galen!tror du är rätt ensam om att tycka det, faktiskt. tycker hon e riktigt grym o skitfin röst.
Haha Em är så jävla galen..
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Producent
2010-04-22 13:04
varför är hon en emobrud?
varför är hon en emobrud? för att hon e sångaren i paramore antar jag att han syftar på..?
trångsynt snubbe..
AND IT SEEMS LIKE YESTERDAY, IT WAS JUST A DREEEEEEEEEEEEAM. Behöver Recovery nu för fan.
Fy attan. Sitter och ryser. Får fan fixa B.o.B.'s platta efter den här låten. Och Eminem. Satan i gatan vad den grabben kan rappa. Omänskligt.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Producent
2010-04-22 22:46
de här va riktigt gött så här på kvällen
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Behöver Recovery nu för fan.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Eminem, han vet hur man rappar alltså! Det är fan omänskligt.
Käft
Så sjuuuukt jävla fett, röstläget, lyriken, känslan, allt!!!!! Någon som vet om hela albumet finns att ladda ner? Om det är så jävla bra, så kanske det är värt att köpa det istället för att tanka hem? To support something you like är ju inget annat än ett win-win deal.
At the gates of Eternity...
Sen så stämmer det att Em brukar döda allt han är med på, men jag tycker faktiskt han inte tog hem det den här gången.
Om det är så jävla bra, så kanske det är värt att köpa det istället för att tanka hem? To support something you like är ju inget annat än ett win-win deal. håller med dig helt o hållet, ska köpa plattan såfort jag har cash faktiskt. finns de på spotify redan? kan man lyssna igenom innan man köper iaf :)
Sen så stämmer det att Em brukar döda allt han är med på, men jag tycker faktiskt han inte tog hem det den här gången. ja, alla kan inte tycka lika, självklart :) de beror på va man lyssnar efter, eller helt enkelt vilken stil man digga mest :)
jag tycker att låten i helhet är riktigt asligt bra! :)
Håller med, väldigt skönt att höra sådant här, i speciellt this day and age, där vi har luffare som Gucci Mane och Soulja Boy på scenen.