|
|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Imponerande att det ändå låter som att dom har gjort den tillsammans, bra samspel. Jämför t.ex. med låten med Snoop på Gorillaz senaste. Har väldigt svårt för Robyn men här stod jag faktiskt nästan ut med henne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
För o va Robyn är det ju bra
|
|
|
Robyn e rätt cool fan..ska lyssna senare, pallar schiiii
|
|
|
Imponerande att det ändå låter som att dom har gjort den tillsammans är väl för att dom har gjort den tillsammans antar jag Mrsalesman ja robyn är fruktansvärt cool. tillsammans med den coolaste, snoop så blir det verkligen asaballt! undrar vilka som ligger bakom produktionen. jag gissar teddybears
|
Producent
2010-08-12 15:32
|
Vafan är detta ? Riktigt dålig låt, jobbigt jävla beat.
One Day.
|
|
|
Hur kan man hata på Robyn?
|
|
|
Hur kan man hata på Robyn? Vet inte, men man kan ogilla hennes avsaknad på bra melodier, dåliga röst och tänder bla.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
testa denna:
Robyn feat royksopp-None of dem
Om du inte gillar den så ok...jag tycker den e överfet!
|
|
|
Funkenteller
du säger rätt sjuka grejer ibland
|
|
|
överfet!
gör coola saker hela dagarna
|
|
|
Vet inte, men man kan ogilla hennes avsaknad på bra melodier, dåliga röst och tänder bla. Tänderna är väl det enda som stämmer. Men å andra sidan är hon ingen talanglös popbitch som säljer sig.. Hon säljer musik och hon är hur grym som helst.. Hon sa upp sitt kontrakt, startade eget bolag och gör nu precis den musiken som hon vill.. Att hon har en dålig röst är ju, äsch jag pallar inte.. Hon är en mästare på melodier.. Touching Senaste singeln
|
|
|
|
|
|
Hennes hår is the shit.. Hur många som helst som har kopierat henne genom åren.. She's a trendsetter!
Nej men helt seriöst.. Om inte Robyn är Sveriges bästa kvinnliga artist, vem är det då? (Nu när Leila K är borta ur bilden menar jag)
|
|
|
jag lägger min röst på lykke li med robyn väldigt tätt i hälarna!
gör coola saker hela dagarna
|
|
|
folkhome - Det kan jag godkänna, även om jag inte håller med..
|
|
|
Nu måste tillochmed jag protestera! Jag gillar visserligen inte Robyn, men Lykke Li är någon jag tycker ännu mer illa om... Robyn är grym, på sitt sätt. Det passar bara inte mig.
|
|
|
Anenkefali
Lykke Li hade ätit dig i keystyle
|
|
|
Tänderna är väl det enda som stämmer. Men å andra sidan är hon ingen talanglös popbitch som säljer sig.. Hon säljer musik och hon är hur grym som helst.. Hon sa upp sitt kontrakt, startade eget bolag och gör nu precis den musiken som hon vill.. Att hon har en dålig röst är ju, äsch jag pallar inte.. Hon är en mästare på melodier.. Jag skrev inte att hon var talanglös, men jag tycker fortfarande hennes melodier är väldigt platta och hennes kantiga röst förbättrar inte situationen. Jag tycker det är ballt att hon har sitt eget skivbolag etc. och att hon lyckas även fast hon är relativt alternativ i stilen men den stilen faller mig inte alls i smaken.
|
|
|
Ep-Leptic
Lykke Li sjunger bättre än mig också, det gör inte att jag tycker om det hon gör/den hon är/henne. Sen skulle jag troligen vinna i en keystyle battle, med tanke på hur mycket mer känd in mig hon är. Informationsletandet blir mycket enklare för mig.
|
|
|
hur kan ni med att nämna lykke li i min tråd?????
|
|
|
Anenkefali
Du har en poäng där...MEN jag är övertygad om att hon hade ägt dig..hon verkar grymt mkt coolare än dig.
|
Producent
2010-09-08 22:48
|
och coolheten gör så hon vinner därför att? :(
|
|
|
Konstigt
inget o göra en ledsen smiley för...ja menade egentligen inget med att Lykke Li skulle vinna i keystyle ...vem sysslar med keystyle öht??!
|