I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] DMX - Change Is Gonna Come

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2011-02-07 19:55

[Audio] DMX - Change Is Gonna Come

Enjoy

http://realtalkny.uproxx.com/2011/02/topic/topic/music/dmx-change-is-gonna-come/

2011-02-07 20:47
Digga denna som fan.
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Producent

2011-02-07 22:09
DMX borde sjunga oftare, han låter som en full sjöman som har levt bluesen.
Men låten i övrigt var inget vidare-lät amatörmässig.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-02-08 01:34
Fan vad speedat å amatörmässigt beatet lät, vafan hände med Swizz? Han pajar de flesta låtar med sina beats nu på senare tid alltså :S Synd, han brukade kunna göra sin grej ganska bra för inte så länge sedan. Hoppas han bara hamnat i nån period som går över snabbt.

Refrängen var ganska jobbig med repeaten sådär, DMX var tight iaf. Även jag diggade hans sång :D

Dags för DMX att släppa dubbelplattan snart, den är efterlängtad! Hoppas bara att Swizz håller måttet där och inte pajar allt..
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-02-08 18:55
Låta swizz beats sitta bakom spakarna är att låta drake va med på plattan

2011-02-08 20:55
Den är sådär men gillar hans andra nya låt som jag har hört time to get paid med biggie on the hook. Den är riktigt feeet