I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] The Game - The R.E.D. Album "SNIPPETS"

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2011-08-13 15:16

[Audio] The Game - The R.E.D. Album "SNIPPETS"

UTE Den 23 augusti!!!

Tracklistan:
1. Dr. Dre (Intro)
2. The City (feat. Kendrick Lamar)
3. Drug Test (feat. Dr. Dre, Snoop Dogg, & Sly)
4. Martians vs. Goblins (feat. Tyler, the Creator & Lil Wayne)
5. Red Nation (feat. Lil Wayne)
6. Dr. Dre 1 (Interlude)
7. Good Girls Go Bad (feat. Drake)
8. Ricky
9. The Good, The Bad, The Ugly
10. Heavy Artillery (feat. Rick Ross & Beanie Sigel)
11. Paramedics (feat. Young Jeezy)
12. Speakers on Blast (feat. E-40 & Big Boi)
13. Hello (feat. Lloyd)
14. All the Way Gone (feat. Mario & Wale)
15. Pot of Gold (feat. Chris Brown)
16. Dr. Dre 2 (Interlude)
17. All I Know feat. (Luu Breeze)
18. Born in the Trap
19. Mama Knows (feat. Nelly Furtado)
20. California Dream
21. Dr. Dre (Outro)

Vad tror ni om albumet? Själv ser jag fram emot det.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-13 16:07
I fucks with Game..

låter ju bra
Young gunna married to the streets no wedding ring

2011-08-13 21:28
Sjuk blandning av gästframträdanden ! Det här kan bli alldeles för mycket eller helt perfekt, jag hoppas på helt perfekt.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-08-13 22:30
hmm men vilka är producenterna?

2011-08-13 23:41

Dj premier producera denna så långt jag vet.
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2011-08-14 00:49

2011-08-14 10:22
Jävlar vad han låter som Nas på Born In The Trap, ovanligt beat för honom.. Men det låter bra.. Men han låter som bäst på tunga westcoast beats :)

2011-08-14 11:39
Born In The Trap var ju asfet ! Skönt, mysigt beat.

Har alltid tyckt att Game låtit lite som Nas, speciellt på de låtar de kickat tillsammans :P

Håller dock med YaBoy om att Game låter som bäst på tunga westcoast beats ! Hoppas på att plattan innehåller en del sådana och inte blir allt för utblandad.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-08-14 12:04
fbws P22

Helt klart att han gör, men tycker det var extremt likt på denna nästan så man trodde att det var Nas :P

2011-08-14 18:00
Förmodligen hans sämsta album hittills men lär finnas ett par låtar man kommer spela några månader iaf. :)

2011-08-14 20:17
Förmodligen hans sämsta album hittills

Well, let's wait and see!

2011-08-14 21:32
23 Augusti? Har hört den föööörrr....Red album skulle komma förra sommaren!
Game wtf man sluta punda så mycket o få färdigt dina låtar!!

G UNOT :)
It´s all About the Benjamins

2011-08-15 09:41
knaz - aa fast nu verkar ju hela tracklisten vara fastställd, så finns inte så mycket mer än att faktiskt släppa albumet nu =)

2011-08-15 09:41
Dr.dre, dr.dre, dr.dre åååååååå ja Dr.dre. Vi vet att dem är polare, kan han sluta namedroppa honom hela tiden, gissa på att han säger dr.dre i minst 80% av låtarna...hoppas ändå på en bra skiva..

2011-08-15 10:12
Att whina om Game's namedrops e played out yo =)

2011-08-15 19:53
Word, vi vet att han namedroppar det är en del av hans "stil" hate it or love it dawg

2011-08-15 21:27
fasen, trodde beatet i slutet av denna video skulle vara med på plattan;
någon som vet var det beatet finns?

2011-08-15 21:36
Ja, vad hände med den!? :S

2011-08-16 00:03
Dr.dre, dr.dre, dr.dre åååååååå ja Dr.dre. Vi vet att dem är polare, kan han sluta namedroppa honom hela tiden, gissa på att han säger dr.dre i minst 80% av låtarna...hoppas ändå på en bra skiva..

"imma keep namedropping long as my name's poppin" - The Game

2011-08-19 02:58
hell yea! Låter ju damn good! :)

Synd bara att det skivan kommer ut samma vecka som watch the throne och carter 4 :/
Old school Rap
Gangsta Rap
Producent

2011-08-19 16:52
Tog min tid och lyssnade igenom hela albumet idag. Helt ärligt talat så var detta sämsta skiten jag hört i år. Enda låtarna som gick att lyssna på var:
The City (ft. Kendrick Lamar)
Martians Vs Goblins (ft. Lil Wayne & Tyler The Creator)
Drug Test (ft. Dr Dre & Snoop Dogg)
Born In The Trap

Resten var skräp tycker jag.
Vad tycker ni som hört hela?? =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Producent

2011-08-19 16:53
The Good The Bad & The Ugly funkade också =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR

2011-08-20 10:10
Born in the trap är bra..resten kändes "Meh"
JKIBMM

2011-08-21 02:42
Fick ner den nu, ska bli kul att se vad han lyckas med... Känns spontant som att det är för många spår dock.

2011-08-21 12:08
preemo låten och martians vs goblins är de enda låtarna som kommer ha replay value för mig. sen måste jag säga att jag blev positivt överaskad över nelly furtado låten. hade förväntat mig ngn plastig klubbhit, men den var faktiskt riktigt bra.

2011-08-22 15:36
för mig är nog The City ft kandrick Lamar en av dom bästa låtarna på skivan!
Old school Rap
Gangsta Rap

2011-08-23 00:24
Konstigt att ingen nämnt låten Ricky... Den var nog den tyngsta på skivan tillsammans med The City !

2011-08-28 18:58