I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

[Video] Mac Miller - Frick Park Market (första singeln från kommande album)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2011-08-25 12:54

[Video] Mac Miller - Frick Park Market (första singeln från kommande album)

Första singeln från Blue Slide Park som kommer i september nån gång =) shhmrräcck

I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2011-08-25 12:57
ser fram emot det här släppet som f-f-f-f-fan, tung han ärrrrrr!
gör coola saker hela dagarna

2011-08-25 14:39
yee boi ;D Jag är me sjukt sugen , tror det kommer slå hårt som fan
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2011-08-25 19:06
Jag förstår veeerkligen inte vad folk gillar med karln? Har försökt massa gånger att digga, men tål verkligen inte hans delivery.

SNÄLLA förklara
Moderator

2011-08-26 00:13
Jag håller med jaojao_. Enligt mig är Mac Miller överskattad. Det enda han rappar om är hur ung, att han röker weed och att "snapbacks" är inne.

Kom igen, vissa av oss rockade keps innan Mac ens använde blöja.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Skivsamlare

2011-08-26 00:56
Jag förstår veeerkligen inte vad folk gillar med karln? Har försökt massa gånger att digga, men tål verkligen inte hans delivery.

SNÄLLA förklara

Vad han sa
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2011-08-26 08:55
JAG tycker han är bra. Ni behöver absolut inte tycka detsamma mina uttråkade vänner.
Personligen tycker jag det är skönt att folk har olika smak på saker och ting.. tänk er vad jobbigt annars. elllehurr va?
gör coola saker hela dagarna

2011-08-26 09:08
jag tycker han är SJUKT bra , galet flow och jag gillar hur jävla kaxig han är =D han blandar stilar jävligt mycket me , mellan kids och best day ever är det stor skillnad

Tror detta släppet blir riktigt bra

För dom som diggar han så har han sin första Sverige spelning 16 september =) helt av kroken

2011-08-26 23:16
tycker han har några låtar som är skit bra medan det mesta av det han gjort är bara skit i mina öron, han har låtar där han bara snackar om att han ska bli rik, riktigt pengar besatt.. Ser dock jävligt mycket fram emot konserten med honom nästa månad, den blir säkert go.

2011-08-28 22:58
det var skräp. Gillade hans tidiga låtar och detta är sjukt långt ifrån det. Känns som bolaget kommer radiofiera hans stil för den stora massan. Illa.
"Fletch, he truly defines grace under pressure"

2011-08-30 21:56
ok, han kan bättre. WTF........................../.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.