I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Ya Boy Lockdown (feat. Akon)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2011-10-13 19:15

[Video] Ya Boy Lockdown (feat. Akon)

Äntligen en video till denna underbara låt!!

Dat Rocka!

Young gunna married to the streets no wedding ring

2011-10-13 22:17
Akon.. varför har han med han. :p

2011-10-14 19:30
Han är ju signad till hans label, det blir väl så tyvärr :P

2011-10-14 19:44
Ugh!
Vart tvungen att spola introt.. ya boy äger ju alltid, men fan akon.. brrrr.

2011-10-14 20:33
I den här låten så är jag inte så negativ mot Akon faktist, kanske mest för att det är en Ya Boy låt :P

2011-10-14 20:56
håller med, har diggat denna låten sen den kom ut, tycker akon i liten skala funkar, typ som i denna. när kommer debutplattan på labeln då?

2011-10-14 20:59
Haha, ja.. alltså, jag satte igång den FAST jag såg akon, så jag gav det en chans bara för Ya Boy. Men seriöst, pallar inte akon.. spolade förbi för att höra det jag ville höra efter några sekunder :p
Hade det varit nåt annat hade jag inte ens tryckt på play.

2011-10-15 09:12
SuckaFree: Trodde du bara lyssnade på riktig gangsta shit ;-)

Ya Boy är väl inte dålig kanske men han är nog en en riktig fjant.

2011-10-15 10:16
Philip P26

Han har väl itne satt något datum direkt, har varit lite framoch tillbaka med vad albumet ska heta osv!

SuckaFree P28

Hehe, nämen jag håller med dig, jag gillar inte heller Akon, men denna låten är en av de bästa Ya Boy har släppt på länge, så det är ju lite synd kanske att det är just Akon som är med!

Rockz P29

Nja fjant är han väl inte, kolla framförallt på hans lite äldre mixtapes där har vi mycket gangsta rap :).. Låten "100 Bars of Death" blev jag helt såld på det var då jag fick upp ögonen på honom, och jag är också väldigt ingrävd på Gangsta Rap

2011-10-18 15:56
OK, jag vet inte bara det intrycket jag fått.

Var inte han signad med BlackWallstreet för länge sedan?, har för mej han var med på någon gammal BlackWallstreet samlingsskiva.

2011-10-18 19:32
Jo det stämmer bra, men han var la inte där så väldigt länge, han har ju mest kört sitt egna race och varit o signad osv länge, men nu signade han med Konvict kul på så sätt att kman äntligen fått upp ögonen för honom, men man hade la inte önskat att det var ju Akon som signa honom, men men jag blundar för det och forsätter att lyssna på han :)
Producent

2011-10-18 21:16
Riktigt skön låt, fet refräng av akon.
 https://soundcloud.com/jakkthemixer

2011-10-22 14:33
Låten är så fet! Tycker Akon gör det bra faktiskt =)
Highfive anyone, anyone?

2011-10-22 15:51
Rocks, haha... :D
Älskade Ya Boy när han först dök upp, så jävla tajt.. och hans texter får en att fnissa som en liten flicka.
Har dock blivit besviken på hans senaste grejor, men han har skillz som satan. En av dom få bra nya måste jag säga.

(min smak har inte alltid varit gangsta shit, för 8~ år sen var det riktig nerd-rap, backpacker music. innan det, east coast. ;D)