I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Slick Rick - Need Some Bars (Prod. By Dj Premier)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2011-12-07 07:08

[Audio] Slick Rick - Need Some Bars (Prod. By Dj Premier)

Så slogs två legender ihop...

Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2011-12-07 10:55
Jag gillar inte Premier och det här var inte ett av hans bättre beats heller. Synd, jag saknar Slick Rick. Någon som vet varför han inte släpper skivor längre? Hörde något rykte om att han var deporterad från USA men det borde ju inte hindra honom egentligen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-12-07 13:00
Tyvärr underpresterar Premier med detta beat. Dem får gärna samarbeta mera.

Funkenteller
Jag gillar inte Premier.

Sup wit dat?
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2011-12-07 19:26
Roethlisberger skrev:
Tyvärr underpresterar Premier med detta beat. Dem får gärna samarbeta mera.

Funkenteller
Jag gillar inte Premier.

Sup wit dat?

Har aldrig fattat vad som är så fantastiskt med honom. Tydligen var han nyskapande för att han samplade jazz istället för James Brown eller något, ganska ointressant tycker jag. Det var väl ballt att han klippte upp samplingar när det var lite vanligare med rena loops men hans beats låter ju fortfarande som att det vore '97 typ.
Jag gillar Devil's Pie med D'angelo och Full Clip är ju fet men i sin helhet tycker jag han är en ganska ointressant producent.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2011-12-08 14:24
Fet! Detta är klassisk Preemo och Slick.